Zichzelf een rondje ingehaald!quote:
Zijn oude ik schaamt zich.quote:
Hij had al wel heel lang geen 10 km meer gereden.quote:
Als je de bovenkant van het blokje raakt dan kunnen ze niet hardmaken dat je de lijn hebt overschreden.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:27 schreef Starflyer het volgende:
Dat wordt een DQ. Die kant mag je geen blokje raken.
Toen kon je mog met 3 afstandsoverwinningen kampioen worden. En kon je de laatste afstand laten lopen.quote:
Dat wordt een ziedende Bosker?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:27 schreef Starflyer het volgende:
Dat wordt een DQ. Die kant mag je geen blokje raken.
Ja, daar hadden de commentatoren het over. Maar ze noemden niet de tijd dus die ging ik even opzoeken.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen kon je mog met 3 afstandsoverwinningen kampioen worden. En kon je de laatste afstand laten lopen.
Raken was al voldoende, dacht ikquote:Op zondag 1 maart 2026 14:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Als je de bovenkant van het blokje raakt dan kunnen ze niet hardmaken dat je de lijn hebt overschreden.
Dan heb ik even niet opgelet, want niet gehoord.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, daar hadden de commentatoren het over. Maar ze noemden niet de tijd dus die ging ik even opzoeken.
Vaak genoeg is er iets door de vingers gezienquote:Op zondag 1 maart 2026 14:31 schreef franklop het volgende:
'DQ zou een aanfluiting zijn'
Nee, niet de regels hanteren, dat zou een aanfluiting zijn
Waarom zou je dan die regel überhaupt nog hebben?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vaak genoeg is er iets door de vingers gezien
Het is dan ook een stomme regel.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom zou je dan die regel überhaupt nog hebben?
geen ideequote:Op zondag 1 maart 2026 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom zou je dan die regel überhaupt nog hebben?
Ja, die tijden in de OP kloppen niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |