Wel een hoop gezeik over Conijn me dunkt. Dat gaat eindeloos herhaald worden.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:22 schreef franklop het volgende:
Fijn. Horen we dat verhaal komende week niet meer
Terecht dan ook. Vooral als 1 van de 3 zwaar tegenvalt (met name als dat Antwanet is)quote:Op zondag 1 maart 2026 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel een hoop gezeik over Conijn me dunkt. Dat gaat eindeloos herhaald worden.
Welnee, dan had ze hier hard moeten rijden.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat komt pas na een matige 3km van Antwanet.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf nu gediskwalificeerd.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2026 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welnee, dan had ze hier hard moeten rijden.
Klopt dat gaat dan uitgebreid besproken worden. Als ze nog een exclusief interviewje regelen met Conijn wordt dat helemaal schitterendquote:Op zondag 1 maart 2026 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf nu gediskwalificeerd.
Ik log speciaal in om hier mijn gal over te spuwen. Dit is honderd procent (onbewuste) imitatie.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:37 schreef Felagund het volgende:
Fludderus praat een beetje zoals Femke Kok.
Ze zijn ook besties en misschien wel meer.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:37 schreef Felagund het volgende:
Fludderus praat een beetje zoals Femke Kok.
De KNSB zou de optie om schaatsers aan te wijzen verspeeld moeten hebben. Onprofessionele organisatie.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:53 schreef hooibaal het volgende:
Ik neem toch aan dat Conijn voor de rest van haar carrière de aanwijsplekken van de KNSB verspeeld heeft. Onprofessioneel figuur.
Die aanwijsplekken kunnen sowieso beter naar Bosker gaan om hem in de beslissende races niet op te stellen, dat zal Tim Prins motiveren!quote:Op zondag 1 maart 2026 18:53 schreef hooibaal het volgende:
Ik neem toch aan dat Conijn voor de rest van haar carrière de aanwijsplekken van de KNSB verspeeld heeft. Onprofessioneel figuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |