Wel een PR voor Meike Veen!quote:Op zondag 1 maart 2026 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van 't Hof had Veen bijna op twee rondjes gereden.
Erbanova-achtige tijdenquote:
Die ploft gigantisch.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Groenewoud verliest een seconde per seconde
En contractverlenging dusquote:Op zondag 1 maart 2026 13:12 schreef Starflyer het volgende:
Conijn heeft wel haar excuses aangeboden.
https://www.nu.nl/schaats(...)ou-uit-de-lucht.html
Ze moeten emotie in beeld brengen. Emo tv verkoopt goedquote:Op zondag 1 maart 2026 13:13 schreef wimderon het volgende:
Ik word overigens moe van het gedweep met Siep Hoekstra. Het is waarschijnlijk een goede trainer, maar dat geschreeuw en die overdreven emotie achteraf (die dan ook nog continu in beeld gebracht wordt) doen het niet voor mij.
Of gewoon een gebrek aan toppers. En lagere verwachtingen.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:18 schreef wimderon het volgende:
Essent rijdt hier over de gehele lijn best prima hier (op de niet fitte Snellink na). Orie zal wel weer te hard (en te veel in het krachthonk) getraind hebben, waardoor ze nu met een soort supercompensatie pas op niveau zijn.
Waarom doen Jansman en Hoolwerf niet mee?quote:Op zondag 1 maart 2026 13:17 schreef Montov het volgende:
Jelle Koeleman is 9e op de 500m, 9e op de 5000m, 9e op de 1500m en 9e in het eindklassement.
https://liveresults.schaa(...)s/nk_2026_m_allround
Konden de startstreep niet vinden.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom doen Jansman en Hoolwerf niet mee?
Dat verklaart niet waarom ze hier (of een Daleman in een trainingswedstrijd vorige week) harder rijden dan op het OKT.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Of gewoon een gebrek aan toppers. En lagere verwachtingen.
Waarom doet Daleman niet mee eigenlijk? Ziek?quote:Op zondag 1 maart 2026 13:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom ze hier (of een Daleman in een trainingswedstrijd vorige week) harder rijden dan op het OKT.
Jansman op het laatste moment afgemeld (ziekte dacht ik, maar niet helemaal zeker). Hoolwerf is in Zweden aan het marathonnen.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom doen Jansman en Hoolwerf niet mee?
Bij de warming-up door haar rug gegaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom doet Daleman niet mee eigenlijk? Ziek?
Die griep blijft ook lekker rondgaan in het schaatspeloton.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jansman op het laatste moment afgemeld (ziekte dacht ik, maar niet helemaal zeker). Hoolwerf is in Zweden aan het marathonnen.
Met Ranomi als patiënt zeroquote:Op zondag 1 maart 2026 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die griep blijft ook lekker rondgaan in het schaatspeloton.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |