Maandag en dinsdag zijn we ze allemaal langs geweest, maar zeker de helft van de mensen loopt eerder door, ook die met kleine kinderen.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja wat leuk is is natuurlijk heel persoonlijk.
Het sprookje komt ook terug, maar kleiner en op een andere plaats.
Persoonlijk vond ik hem wel erg leuk, zeker door de pepper's ghost. Maar de laatste jaren waren er maar weinig mensen die er bleven kijken (maar goed de aandachtsspanne van de meeste mensen is ook niet meer wat het geweest is)
Staat rechtsbovenaan op het menu boven de toonbankquote:
Oehquote:Op zondag 1 maart 2026 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doen ze de doner in een gietijzeren schaal, met tomaat en komkommer, dan room erover en een hand kaas erop, en dat wordt dan gesmolten onder de grill.
Je krijgt er zachte getoaste repen turks brood bij om de room op te soppen
Daarom, dus maar halverwege de dag gestopt. Ik had ofwel nu de muur uit kunnen kappen om het zeker te weten dat er niets zat. Of kunnen gokken en dan alsnog kappen. Dus ik koos om te kappen waar ik me bezig was.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die gokjes die je niet wilt nemen.
Dan heb je zo twee weken werk cadeau als je t wel doet...
Ja, hier ookquote:Op zondag 1 maart 2026 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij ons zijn de ooievaars terug. Ze zitten al op hun paal en klepperen af en toe.
Oehquote:Op zondag 1 maart 2026 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doen ze de doner in een gietijzeren schaal, met tomaat en komkommer, dan room erover en een hand kaas erop, en dat wordt dan gesmolten onder de grill.
Je krijgt er zachte getoaste repen turks brood bij om de room op te soppen
Oh nice!quote:Op zondag 1 maart 2026 19:52 schreef Tele6 het volgende:
@:Vanyel
Misschien is er toch een optie om meldingen op je garmin uit te zetten. Blijkbaar is er functionaliteit bij gekomen in de app:
https://www.reddit.com/r/(...)_the_feature_i_have/
Ok, ik moest lachenquote:Op zondag 1 maart 2026 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag zijn we ze allemaal langs geweest, maar zeker de helft van de mensen loopt eerder door, ook die met kleine kinderen.
En daar waar een hint staat even te wachten zodat je het vanaf het begin kunt zien, zoals bij het meisje met de swaffelstokjes , daar lopen ze zo door
Zelfs daar maken ze geen tijd meer voorquote:Op zondag 1 maart 2026 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag zijn we ze allemaal langs geweest, maar zeker de helft van de mensen loopt eerder door, ook die met kleine kinderen.
En daar waar een hint staat even te wachten zodat je het vanaf het begin kunt zien, zoals bij het meisje met de swaffelstokjes , daar lopen ze zo door
De mogelijke Drosteheid van zo'n situatiequote:Op zondag 1 maart 2026 19:50 schreef sigme het volgende:
Ik was in Leer, vrijdag ofzo. In het winkelcentrum staat een maquette van het winkelcentrum.
[ afbeelding ]
Goed van zequote:Op zondag 1 maart 2026 21:18 schreef flipsen het volgende:
Ondertussen in Brazilië:
[ afbeelding ]
(Hier 2e, want ze had 1 hindernis eraf gegooid)
Eerste grote semi-internationale competitie voor Mariela en Merlina; de wedstrijden in Uruguay waren klein, maar dit weekend waren de selectiewedstrijden in Brazilië om te bepalen wie er voor het Nationale Team mogen uitkomen voor Brazilië). Nu nog in Grado1, maar ze hebben goed gescoord dus er mist nu nog maar 1 "Cero Excelente" (foutloze piste binnen de tijd). En, Merlina is in alle runs de snelste, óók van Grado2 (waar ze wel mee mocht doen, ook al zit ze nog niet officieel in die categorie). Echt bizar, ze is nog geen 2 jaar oud! Ze hebben een hele mooie toekomst, in ieder geval in Zuid-Amerika, misschien zelfs wel in Europa![]()
Volgende competitie "gewoon" in Argentinië, in Santa Fé, dat is dichtbij, want maar 6 uurtjes rijdenEn dan in november de Latin American Open in Santiago, dat wordt de eerste echte Zuid Amerikaanse krachtmeting
Edit: Vandaag wel eerste in de combinatie
Planten en later tomaten uit eigen tuinquote:Op zondag 1 maart 2026 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kwam een tomaat tegen en hoopte dat die nog goed was (picnic had 2 weken geleden vleestomaten geleverd ipv normale). Aan de buitenkant was die prima maar toen ik m doorsneed had die aan de binnenkant uitlopers
Reeds verdwenen in de afvalbakquote:Op zondag 1 maart 2026 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Planten en later tomaten uit eigen tuin
jaloers op de ooievaart.. hier in dit land zijn er geloof ik maar 5 ooievaars paren.. ik heb er over na zitten denken om een ooievaars paal neer te zetten eigenlijk , maar weet ook niet of dat goed gaat met de katten ( de jeweetwelkater gaat nu ook minder naar buiten vanwege de vele buizerds / havikkenquote:Op zondag 1 maart 2026 20:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, hier ookMaar ook vooral veren poetsen!
Fotootje van donderdag:
[ afbeelding ]
Prikkeldraad rondom de paal?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jaloers op de ooievaart.. hier in dit land zijn er geloof ik maar 5 ooievaars paren.. ik heb er over na zitten denken om een ooievaars paal neer te zetten eigenlijk , maar weet ook niet of dat goed gaat met de katten ( de jeweetwelkater gaat nu ook minder naar buiten vanwege de vele buizerds / havikken
Aan de binnenkantquote:Op zondag 1 maart 2026 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kwam een tomaat tegen en hoopte dat die nog goed was (picnic had 2 weken geleden vleestomaten geleverd ipv normale). Aan de buitenkant was die prima maar toen ik m doorsneed had die aan de binnenkant uitlopers
geen groene vingersquote:
Ze vliegen hier iig wel erg laag over..quote:Op zondag 1 maart 2026 22:16 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat een kat wordt gegrepen door een buizerd
Mijn ringtone, al jarenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Barreltje het volgende:
Oorwurm vanwege de waterlilies
Tudututu tutudutututududu
Tutudutu tutudutututududu
Buizerdsquote:Op zondag 1 maart 2026 22:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ze vliegen hier iig wel erg laag over..![]()
Wsl heet de jeweetwelkater nog een trauma van zwaluwen van vorig jaar
Hier al de hele dag Waterlelies afgewisseld met Festival....quote:Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Barreltje het volgende:
Oorwurm vanwege de waterlilies
Tudututu tutudutututududu
Tutudutu tutudutututududu
Jij moet hier toch een keertje naar toe komen hoor. Zoveel vogelsquote:Op zondag 1 maart 2026 22:22 schreef Blues het volgende:
[..]
BuizerdsZe mauwen in de lucht
Wrom trauma?
Ja die 220-min-leeftijd slaat in alle richtingen nergens op. Ik heb meer vertrouwen in de kalender om je leeftijd mee te bepalenquote:Op zondag 1 maart 2026 21:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:flipsen!
Ik sta toch nog maar eten te maken. Niet cul-approved ben ik bang![]()
Hockey was intensief maar okay, nu nog mn lijf weer uit krijgen. Heb ik altijd, dat het na intensief sporten (horloge zegt 1u45min met gemiddelde hartslag 153 en max hartslag 200) nogal een tijd duurt voor ik weer wat af kan schakelen, niet alleen mentaal maar ook lijf. Eerst tijd vast gelegen onder twee katten, maar zonder eten gaan slapen leek me nu ook weer niet verstandig. Betekent die max hartslag nu dat ik 20 ben trouwens? Ja he?
(ik geloof hem niet echt hoor, had ook niet mn hartslagband-sportbh om).
Dus, pasta met feta en tomaatjes it is
Vanaf een bepaalde leeftijd kan je het gekraak bij het zetten van een stap ook gebruiken als variabelequote:Op zondag 1 maart 2026 22:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja die 220-min-leeftijd slaat in alle richtingen nergens op. Ik heb meer vertrouwen in de kalender om je leeftijd mee te bepalen
Katerquote:Op zondag 1 maart 2026 22:24 schreef Barreltje het volgende:
Jij moet hier toch een keertje naar toe komen hoor. Zoveel vogels![]()
De zwaluwen huisje in de carport met hun nestle.. als de jeweetwelkater dan over wilde steken van het huis naar de carport werd ie op dat stukje vaak door de zwaluwen gekamikazed
Dat laatste is vast wel te regelen..quote:
Hier in de buurt zie je er soms gerust 10 in 1 weilandquote:Op zondag 1 maart 2026 22:11 schreef Barreltje het volgende:
jaloers op de ooievaart.. hier in dit land zijn er geloof ik maar 5 ooievaars paren.. ik heb er over na zitten denken om een ooievaars paal neer te zetten eigenlijk , maar weet ook niet of dat goed gaat met de katten ( de jeweetwelkater gaat nu ook minder naar buiten vanwege de vele buizerds / havikken
Ik geloof vooral niet per se dat mn hartslag echt 200 was.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja die 220-min-leeftijd slaat in alle richtingen nergens op. Ik heb meer vertrouwen in de kalender om je leeftijd mee te bepalen
Het laatste lijkt me het meest effrctief.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga al jaren niet meer met mijn moeder naar de HHB, al zeker 6 jaar niet meer. Godzijdank. Ja, wel jammer voor haar, maar ik had gewoon milde suicide neigingen aldaar. Of was dat nou homicide. Nou ja, één van die twee.
Ik heb al weken geleden een tiny house gemaakt waar ik heel content mee benquote:Op zondag 1 maart 2026 22:53 schreef fietsie het volgende:
Het laatste lijkt me het meest effrctief.
Al eem huis ingericht in Midnight ?
Tof!quote:Op zondag 1 maart 2026 22:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al weken geleden een tiny house gemaakt waar ik heel content mee benAls ik op reddit kijk wat mensen maken dan ben ik zwaar onder de indruk
maar daar ga ik echt geen uren tijd in stoppen. Prachtig hoor. Maar mijn tiny house is ook leuk.
De horror herinner ik mij van jouw verhalen. En de reis.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga al jaren niet meer met mijn moeder naar de HHB, al zeker 6 jaar niet meer. Godzijdank. Ja, wel jammer voor haar, maar ik had gewoon milde suicide neigingen aldaar. Of was dat nou homicide. Nou ja, één van die twee.
Oh, dat is frustrerend. Had ze early access dan? Als je Midnight maanden terug had gekocht kon je ook al sinds 2 december een huis inrichten.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:57 schreef fietsie het volgende:
Tof!
Hier is de creditcard transactie niet goed verlopen met als gevolg een zwaar gefrustreerde WoW-ster... Ticket staat open maar 't schiet niet op..
Ja, met corona werd het gecanceld en daarna zijn we ook nooit weer gegaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:00 schreef AnneX het volgende:
De horror herinner ik mij van jouw verhalen. En de reis.
Dus alweer zó veel jaren terug al weer.
Ze wilde dus die early access... en toen gingen er dingen fout, 'account te lang niet gebruikt' en meer van die dingen waarvan je gaat vermoeden dat men in de backend grote veranderingen heeft doorgevoerd die met langer bestaande accounts mogelijk minder goed getest zijn ofzo... Mijn account ging primaquote:Op zondag 1 maart 2026 23:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat is frustrerend. Had ze early access dan? Als je Midnight maanden terug had gekocht kon je ook al sinds 2 december een huis inrichten.
Jross had de collectors edition gekocht. Dat is dus een fysieke box met inhoud en een code om het spel te kunnen spelen. Daar hoort automatisch de early access bij (sinds midnight donderdag op vrijdag). Die doos komt 4 maart![]()
(dus ook maar online de epic edition gekocht....gelukkig wordt dat uiteindelijk dan verrekend en krijg je geld terug).
Ik heb er ook nog niet eerder iets over gehoord en in mijn guild zijn mensen terug gekomen die al sinds Battle for Azeroth of Shadowlands niet meer hadden gespeeld. Ik vrees dat ze gewoon heel veel pech heeftquote:Op zondag 1 maart 2026 23:05 schreef fietsie het volgende:
Ze wilde dus die early access... en toen gingen er dingen fout, 'account te lang niet gebruikt' en meer van die dingen waarvan je gaat vermoeden dat men in de backend grote veranderingen heeft doorgevoerd die met langer bestaande accounts mogelijk minder goed getest zijn ofzo... Mijn account ging prima
Ja daar ben ik ook bang voor; ze heeft nu een hele shitload digitale feiten uit t verleden moeten aanleveren (bank transacties, licentiekeys e.d.) en daarmee gaan ze proberen haar originele account te recoveren.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog niet eerder iets over gehoord en in mijn guild zijn mensen terug gekomen die al sinds Battle for Azeroth of Shadowlands niet meer hadden gespeeld. Ik vrees dat ze gewoon heel veel pech heeft
Het klinkt gehackt trouwens....quote:Op zondag 1 maart 2026 23:07 schreef fietsie het volgende:
Ja daar ben ik ook bang voor; ze heeft nu een hele shitload digitale feiten uit t verleden moeten aanleveren (bank transacties, licentiekeys e.d.) en daarmee gaan ze proberen haar originele account te recoveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |