abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2026 @ 22:16:02 #121
370431 drakin
vurig typje
pi_220234218
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Reeds verdwenen in de afvalbak :D
geen groene vingers -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 22:16:47 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220234224
Ik heb nog nooit gehoord dat een kat wordt gegrepen door een buizerd :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 1 maart 2026 @ 22:20:54 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220234256
Oorwurm vanwege de waterlilies

Tudututu tutudutututududu

Tutudutu tutudutututududu
:+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 1 maart 2026 @ 22:22:04 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220234269
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:16 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat een kat wordt gegrepen door een buizerd :o
Ze vliegen hier iig wel erg laag over.. O+
Wsl heet de jeweetwelkater nog een trauma van zwaluwen van vorig jaar :+
pi_220234270
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Barreltje het volgende:

Mijn ringtone, al jaren _O-
pi_220234279
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ze vliegen hier iig wel erg laag over.. O+
Wsl heet de jeweetwelkater nog een trauma van zwaluwen van vorig jaar :+
Buizerds O+ Ze mauwen in de lucht :Y

Wrom trauma?
  zondag 1 maart 2026 @ 22:23:48 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220234284
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Barreltje het volgende:

Hier al de hele dag Waterlelies afgewisseld met Festival....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 1 maart 2026 @ 22:24:43 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220234294
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Buizerds O+ Ze mauwen in de lucht :Y

Wrom trauma?
Jij moet hier toch een keertje naar toe komen hoor. Zoveel vogels O+

De zwaluwen huisje in de carport met hun nestle.. als de jeweetwelkater dan over wilde steken van het huis naar de carport werd ie op dat stukje vaak door de zwaluwen gekamikazed
pi_220234329
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:flipsen!

Ik sta toch nog maar eten te maken. Niet cul-approved ben ik bang :+

Hockey was intensief maar okay, nu nog mn lijf weer uit krijgen. Heb ik altijd, dat het na intensief sporten (horloge zegt 1u45min met gemiddelde hartslag 153 en max hartslag 200 :D ) nogal een tijd duurt voor ik weer wat af kan schakelen, niet alleen mentaal maar ook lijf. Eerst tijd vast gelegen onder twee katten, maar zonder eten gaan slapen leek me nu ook weer niet verstandig. Betekent die max hartslag nu dat ik 20 ben trouwens? Ja he? *O* (ik geloof hem niet echt hoor, had ook niet mn hartslagband-sportbh om).

Dus, pasta met feta en tomaatjes it is :Y
Ja die 220-min-leeftijd slaat in alle richtingen nergens op. Ik heb meer vertrouwen in de kalender om je leeftijd mee te bepalen :Y
  zondag 1 maart 2026 @ 22:30:30 #130
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220234346
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja die 220-min-leeftijd slaat in alle richtingen nergens op. Ik heb meer vertrouwen in de kalender om je leeftijd mee te bepalen :Y
Vanaf een bepaalde leeftijd kan je het gekraak bij het zetten van een stap ook gebruiken als variabele
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220234349
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:24 schreef Barreltje het volgende:

Jij moet hier toch een keertje naar toe komen hoor. Zoveel vogels O+

De zwaluwen huisje in de carport met hun nestle.. als de jeweetwelkater dan over wilde steken van het huis naar de carport werd ie op dat stukje vaak door de zwaluwen gekamikazed
Kater ;(

Zou best willen komen *O* :D
  zondag 1 maart 2026 @ 22:35:46 #132
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220234388
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Kater ;(

Zou best willen komen *O* :D
Dat laatste is vast wel te regelen..

Poes is wat daadkrachtiger, die kwam laatst nog met een roodborstje binnen.. :+
pi_220234418
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:11 schreef Barreltje het volgende:
jaloers op de ooievaart.. hier in dit land zijn er geloof ik maar 5 ooievaars paren.. ik heb er over na zitten denken om een ooievaars paal neer te zetten eigenlijk , maar weet ook niet of dat goed gaat met de katten ( de jeweetwelkater gaat nu ook minder naar buiten vanwege de vele buizerds / havikken :o
Hier in de buurt zie je er soms gerust 10 in 1 weiland :s) (ok, er zit een instantie vlakbij die zich bezig houdt met bescherming van ooievaars waar ze ook zieke en gewonde ooievaars helpen etc, een soort Pieterburen maar dan voor ooievaars). Je kan er zo wat op komen halen voor daar :+

Mooie foto @Blues O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220234456
Hier in de polder staan hier en daar palen voor de ooievaars.
Iemand heeft er op eentje een camera gezet om de eieren te kunnen tellen.

Feli @flipsen met dat stel!

@Isabeau Ben je dit jaar niet naar de HH beurs met je moeder?
pi_220234463
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik geloof vooral niet per se dat mn hartslag echt 200 was.
Dat ik 20 ben vind ik wel zeer geloofwaardig natuurlijk :Y O-) .

Over leeftijd gesproken. Ik wist vanmiddag uit mn hoofd precies welk van de tig velden het veldnummer had waar wij moesten spelen. Twee teamgenoten waren onder de indruk. Ik zei dat je dat vanzelf leert als je hier zo vaak speelt. Vroeg eentje of ik hier vandaan kom, nee in jeugd andere regio. Zij oh, maar hoe lang hockey je al in deze regio dan dat je er zo vaak gespeeld hebt? Ik, sinds studeren, dus 2008. Teamgenoten kregen error :') . Ene is uit 1999, ander uit 2000. De een werd 8 in de maand dat ik ging studeren. De ander was toen net een half jaar 9 :'( . Ik zei daarna nog, ik vond het ook altijd zo shocking om te bedenken dat er kinderen op de basisschool zitten die 9/11 niet hebben meegemaakt. En daarna die op de middelbare school zitten. En daarna die studeren. En nu werken er gewoon mensen die 9/11 niet hebben meegemaakt. Zij: heb jij dat bewust meegemaakt dan?!?! Oh ja. Zij waren toen bijna 1 en 2 :o .
pi_220234476
Ik ga al jaren niet meer met mijn moeder naar de HHB, al zeker 6 jaar niet meer. Godzijdank. Ja, wel jammer voor haar, maar ik had gewoon milde suicide neigingen aldaar. Of was dat nou homicide. Nou ja, één van die twee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220234502
We zijn in december nog wel leuk wezen shoppen *O* Met de trein heen, dagje rondwandelen, eten, laat met de trein terug. Was reuze gezellig in kerstsfeer en we hoefden ons geen weg te banen tussen duizenden vrouwen met boodschappenkarretjes. En een enkele man. Ik ben serieus blij dat ik nooit meer naar die HHB hoef.
  zondag 1 maart 2026 @ 22:53:42 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220234509
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga al jaren niet meer met mijn moeder naar de HHB, al zeker 6 jaar niet meer. Godzijdank. Ja, wel jammer voor haar, maar ik had gewoon milde suicide neigingen aldaar. Of was dat nou homicide. Nou ja, één van die twee.
Het laatste lijkt me het meest effrctief.

Al eem huis ingericht in Midnight ?
pi_220234515
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:53 schreef fietsie het volgende:

Het laatste lijkt me het meest effrctief.

Al eem huis ingericht in Midnight ?
Ik heb al weken geleden een tiny house gemaakt waar ik heel content mee ben :D Als ik op reddit kijk wat mensen maken dan ben ik zwaar onder de indruk _O_ maar daar ga ik echt geen uren tijd in stoppen. Prachtig hoor. Maar mijn tiny house is ook leuk.
pi_220234523
En ik heb gewoon het mooiste plekje op de map. Ook heel blij mee O-)

(ik vind verzamelen het leukst, dus ben wel fanatiek decor voor in je huis aan het verzamelen, ik ga nog een grote 'hoarders' ruimte maken en die gewoon helemaal vullen met alles wat ik heb gevonden _O- )
  zondag 1 maart 2026 @ 22:57:27 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220234527
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb al weken geleden een tiny house gemaakt waar ik heel content mee ben :D Als ik op reddit kijk wat mensen maken dan ben ik zwaar onder de indruk _O_ maar daar ga ik echt geen uren tijd in stoppen. Prachtig hoor. Maar mijn tiny house is ook leuk.
Tof!

Hier is de creditcard transactie niet goed verlopen met als gevolg een zwaar gefrustreerde WoW-ster... Ticket staat open maar 't schiet niet op..
pi_220234540
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:48 schreef Isabeau het volgende:
De horror herinner ik mij van jouw verhalen. En de reis.
Dus alweer zó veel jaren terug al weer.
pi_220234556
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:57 schreef fietsie het volgende:
Tof!

Hier is de creditcard transactie niet goed verlopen met als gevolg een zwaar gefrustreerde WoW-ster... Ticket staat open maar 't schiet niet op..
Oh, dat is frustrerend. Had ze early access dan? Als je Midnight maanden terug had gekocht kon je ook al sinds 2 december een huis inrichten.

Jross had de collectors edition gekocht. Dat is dus een fysieke box met inhoud en een code om het spel te kunnen spelen. Daar hoort automatisch de early access bij (sinds midnight donderdag op vrijdag). Die doos komt 4 maart _O- _O- (dus ook maar online de epic edition gekocht....gelukkig wordt dat uiteindelijk dan verrekend en krijg je geld terug).
pi_220234558
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 23:00 schreef AnneX het volgende:
De horror herinner ik mij van jouw verhalen. En de reis.
Dus alweer zó veel jaren terug al weer.
Ja, met corona werd het gecanceld en daarna zijn we ook nooit weer gegaan.
  zondag 1 maart 2026 @ 23:05:00 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220234570
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 23:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, dat is frustrerend. Had ze early access dan? Als je Midnight maanden terug had gekocht kon je ook al sinds 2 december een huis inrichten.

Jross had de collectors edition gekocht. Dat is dus een fysieke box met inhoud en een code om het spel te kunnen spelen. Daar hoort automatisch de early access bij (sinds midnight donderdag op vrijdag). Die doos komt 4 maart _O- _O- (dus ook maar online de epic edition gekocht....gelukkig wordt dat uiteindelijk dan verrekend en krijg je geld terug).
Ze wilde dus die early access... en toen gingen er dingen fout, 'account te lang niet gebruikt' en meer van die dingen waarvan je gaat vermoeden dat men in de backend grote veranderingen heeft doorgevoerd die met langer bestaande accounts mogelijk minder goed getest zijn ofzo... Mijn account ging prima
pi_220234577
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 23:05 schreef fietsie het volgende:

Ze wilde dus die early access... en toen gingen er dingen fout, 'account te lang niet gebruikt' en meer van die dingen waarvan je gaat vermoeden dat men in de backend grote veranderingen heeft doorgevoerd die met langer bestaande accounts mogelijk minder goed getest zijn ofzo... Mijn account ging prima
Ik heb er ook nog niet eerder iets over gehoord en in mijn guild zijn mensen terug gekomen die al sinds Battle for Azeroth of Shadowlands niet meer hadden gespeeld. Ik vrees dat ze gewoon heel veel pech heeft :{
  zondag 1 maart 2026 @ 23:06:36 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220234578
Als 't gefixt is en alles draait goed bestel ik wel een mooi rechthoekig stroomvretend cadeautje om t goed te maken
  zondag 1 maart 2026 @ 23:07:40 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220234586
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 23:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb er ook nog niet eerder iets over gehoord en in mijn guild zijn mensen terug gekomen die al sinds Battle for Azeroth of Shadowlands niet meer hadden gespeeld. Ik vrees dat ze gewoon heel veel pech heeft :{
Ja daar ben ik ook bang voor; ze heeft nu een hele shitload digitale feiten uit t verleden moeten aanleveren (bank transacties, licentiekeys e.d.) en daarmee gaan ze proberen haar originele account te recoveren.
pi_220234590
Early Access begon dus afgelopen donderdagnacht. Nadat ik de eerste quest had opgepakt en het nieuwe Silvermoon binnen ging dacht ik: nope, ik heb de verkeerde outfit (mijn Indiana Jones achtige kleding) aan. Dus ik heb eerst 20 minuten besteed aan passende kleren voor mijn blood elf in Silvermoon uitzoeken :') Serieus. Naast mij zat al iemand zich af te vragen wat ik toch aan het doen was.
pi_220234592
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 23:07 schreef fietsie het volgende:

Ja daar ben ik ook bang voor; ze heeft nu een hele shitload digitale feiten uit t verleden moeten aanleveren (bank transacties, licentiekeys e.d.) en daarmee gaan ze proberen haar originele account te recoveren.
Het klinkt gehackt trouwens....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')