Dweilfunctie klinkt ook wel hemels jaquote:Op zondag 1 maart 2026 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb de dyson v8. Misschien zou ik nu voor een met dweilfunctie gaan maar me daarover niet echt ingelezen
O ik vond het klinken als iets wat vast 1.000 euro kost, maar die prijs valt best mee irt alle andere stofzuigerquote:Op zondag 1 maart 2026 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dweilfunctie klinkt ook wel hemels ja
quote:Op zondag 1 maart 2026 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb me een tjd geleden wel in verdiept, en vaak kwam bij zo’n combi uit dat een van de twee minder goed was. Maar dat is al een jaar of wat geleden. Nu blij met 2 losse. Ook nog een gewone machine staan want de hulp haat de dyson
Zij denkt dat het niet sterk genoeg is. Ik gebruik die stofzuiger alleen voor het balkon (heel veel blad) en wanneer ik splinters moet opzuigen (gelukkig zelden)quote:Op zondag 1 maart 2026 15:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Eigenaardig
![]()
Weet je ook waarom?
Hm okquote:Op zondag 1 maart 2026 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij denkt dat het niet sterk genoeg is. Ik gebruik die stofzuiger alleen voor het balkon (heel veel blad) en wanneer ik splinters moet opzuigen (gelukkig zelden)
Ze had bij een ander adres verteld over de dweil en vorige week hadden ze daar ook een staan![]()
Toeval! Waarom die? Random grijpkeuze of uitgezocht en alles?quote:Op zondag 1 maart 2026 16:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb gister een nieuwe stofzuiger gekocht.
Deze.
Niet voor dat bedrag (voor 300)
[ afbeelding ]
Ik heb mij uitgebreid laten adviseren door de meneer in de winkel. Of eigenlijk, hij zei: 'ik zou die nemen' en toen heb ik die genomen.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Toeval! Waarom die? Random grijpkeuze of uitgezocht en alles?
quote:Op zondag 1 maart 2026 16:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mij uitgebreid laten adviseren door de meneer in de winkel. Of eigenlijk, hij zei: 'ik zou die nemen' en toen heb ik die genomen.
Oh zeker, ik gebruik vrijwel alleen de dysonquote:Op zondag 1 maart 2026 16:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hm okMaar jij vindt dat dus wel meevallen?
Hai Haiquote:Op zondag 1 maart 2026 15:50 schreef Apjong het volgende:
[..]
Tja Blues haar schuld Die wilde dat er meer gepost werd Kan die hele server niet aan
( lurker en oud Franka poster)
Ik doe geen spelletjes en bbq. We zijn er uitquote:Op zondag 1 maart 2026 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik betrapte me erop dat ik mijn tijd ermee aan het verdoen wasIk vind werken, spelletjes doen, bbq-en en lezen toch echt leuker 🤪
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:54 schreef Barreltje het volgende:
ughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder eennaar P! ik denk nog vaak aan je als ikweer eens een van je keuken gerijen gebruik ( ongeveer dagelijks dus
)
oh en aan het zoeken naar een late check-out hotel, maar dat lijkt niet echt meer een optie te zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Is de opvangbak wel geleegd?quote:Op zondag 1 maart 2026 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij denkt dat het niet sterk genoeg is.
Werken ook al bijna niet meer.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik doe geen spelletjes en bbq. We zijn er uit
Boksssss🍕quote:Op zondag 1 maart 2026 18:28 schreef drakin het volgende:
Zin in kliekjes nu
Maar helaas, ik heb pizza
Jullie vervelen hierquote:Op zondag 1 maart 2026 18:31 schreef Vanyel het volgende:
Werken ook al bijna niet meer.
Hoe moet je toch je dagen vullen![]()
5 tegelijk gekocht, morgen weer pizza.quote:
Mozzarella bokssss, nu een halve gegeten en morgen de ander helftquote:Op zondag 1 maart 2026 18:37 schreef drakin het volgende:
[..]
5 tegelijk gekocht, morgen weer pizza.
Met extra spekjes erop en mozzarella
Een hele meestal en soms een punt over voor ontbijt de volgende dag.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Mozzarella bokssss, nu een halve gegeten en morgen de ander helft
Stofzuiger zonder zak is de duivel?quote:
Denk het. Ze is midden 50 en had nog nooit iets van pasta gegeten, kent ze niet van huis uit, man ook niet dus eten ze het niet. Ik had een pak ravioli maar daar zaten sporen van schelpdieren in en aan haar gegeven. Ze bleken het heel lekker te vindenquote:
Bij ons zijn de ooievaars terug. Ze zitten al op hun paal en klepperen af en toe.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Zo weer 13 maand full abonnement gekocht, hopelijk bestaat FOK! dan nog.
Ik zag geen roodborstje vandaag in de tuin zoals @:z80 maar wel een konijn en twee nijlganzen.
Jeej, mijn favo winkelcentrumpje daarquote:Op zondag 1 maart 2026 19:50 schreef sigme het volgende:
Ik was in Leer, vrijdag ofzo. In het winkelcentrum staat een maquette van het winkelcentrum.
[ afbeelding ]
Risicovolle investeringquote:Op zondag 1 maart 2026 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Zo weer 13 maand full abonnement gekocht, hopelijk bestaat FOK! dan nog.
Ik zag geen roodborstje vandaag in de tuin zoals @:z80 maar wel een konijn en twee nijlganzen.
Ooievaars en reigers zijn hier ook al gearriveerd. En de uiterwaarden zitten vol met ganzen.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij ons zijn de ooievaars terug. Ze zitten al op hun paal en klepperen af en toe.
Ik denk dat er best meer is waar iets slimmers en leukers kan staan eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2026 20:00 schreef Sarabi het volgende:
Leuk dagje Efteling gehad. De (water)vogels hadden de lente in hun bol, binnenkort veel kleintjes denk ik
Verder afscheid genomen van De Chinese Nachtegaal want na 26 jaar gaan ze dit sprookje slopen
Ja dat zijn van die gokjes die je niet wilt nemen.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:04 schreef derLudolf het volgende:
Verder vandaag weer iets verder gegaan met de wc. Daar waar ik het inbouwframe vast moet boren aan de muur zou, als de ie recht omhoog gaat, de waterleiding moeten lopen. De leidingzoeker geeft niets aan. Schijnbaar ligt de leiding nogal diep in de muur. Ik durf de gok niet te nemen in elk geval.
Morgen maar even in de ijzerbak kijken op het werk of daar een dikke strip ligt. Twee gaten om die ruim naast de waterleiding vast te maken op de muur en dan een draadgat voor het frame.
Ja grappig. Wij gaan om de twee maandquote:Op zondag 1 maart 2026 19:50 schreef sigme het volgende:
Ik was in Leer, vrijdag ofzo. In het winkelcentrum staat een maquette van het winkelcentrum.
[ afbeelding ]
Altijd een broodje doner, lekkah!!quote:Op zondag 1 maart 2026 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jeej, mijn favo winkelcentrumpje daar![]()
Wij combineren t vaak met een hapje bij de Doner of de Noedels daar in de hal
Uberbackene Doner is ook lekker daarquote:
Weet niet? Was dat?quote:
Tja wat leuk is is natuurlijk heel persoonlijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat er best meer is waar iets slimmers en leukers kan staan eigenlijk
Doen ze de doner in een gietijzeren schaal, met tomaat en komkommer, dan room erover en een hand kaas erop, en dat wordt dan gesmolten onder de grill.quote:
Oeh!quote:Op zondag 1 maart 2026 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doen ze de doner in een gietijzeren schaal, met tomaat en komkommer, dan room erover en een hand kaas erop, en dat wordt dan gesmolten onder de grill.
Je krijgt er zachte getoaste repen turks brood bij om de room op te soppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |