Een hele meestal en soms een punt over voor ontbijt de volgende dag.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Mozzarella bokssss, nu een halve gegeten en morgen de ander helft
Stofzuiger zonder zak is de duivel?quote:
Denk het. Ze is midden 50 en had nog nooit iets van pasta gegeten, kent ze niet van huis uit, man ook niet dus eten ze het niet. Ik had een pak ravioli maar daar zaten sporen van schelpdieren in en aan haar gegeven. Ze bleken het heel lekker te vindenquote:
Bij ons zijn de ooievaars terug. Ze zitten al op hun paal en klepperen af en toe.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Zo weer 13 maand full abonnement gekocht, hopelijk bestaat FOK! dan nog.
Ik zag geen roodborstje vandaag in de tuin zoals @:z80 maar wel een konijn en twee nijlganzen.
Jeej, mijn favo winkelcentrumpje daarquote:Op zondag 1 maart 2026 19:50 schreef sigme het volgende:
Ik was in Leer, vrijdag ofzo. In het winkelcentrum staat een maquette van het winkelcentrum.
[ afbeelding ]
Risicovolle investeringquote:Op zondag 1 maart 2026 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Zo weer 13 maand full abonnement gekocht, hopelijk bestaat FOK! dan nog.
Ik zag geen roodborstje vandaag in de tuin zoals @:z80 maar wel een konijn en twee nijlganzen.
Ooievaars en reigers zijn hier ook al gearriveerd. En de uiterwaarden zitten vol met ganzen.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij ons zijn de ooievaars terug. Ze zitten al op hun paal en klepperen af en toe.
Ik denk dat er best meer is waar iets slimmers en leukers kan staan eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2026 20:00 schreef Sarabi het volgende:
Leuk dagje Efteling gehad. De (water)vogels hadden de lente in hun bol, binnenkort veel kleintjes denk ik
Verder afscheid genomen van De Chinese Nachtegaal want na 26 jaar gaan ze dit sprookje slopen
Ja dat zijn van die gokjes die je niet wilt nemen.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:04 schreef derLudolf het volgende:
Verder vandaag weer iets verder gegaan met de wc. Daar waar ik het inbouwframe vast moet boren aan de muur zou, als de ie recht omhoog gaat, de waterleiding moeten lopen. De leidingzoeker geeft niets aan. Schijnbaar ligt de leiding nogal diep in de muur. Ik durf de gok niet te nemen in elk geval.
Morgen maar even in de ijzerbak kijken op het werk of daar een dikke strip ligt. Twee gaten om die ruim naast de waterleiding vast te maken op de muur en dan een draadgat voor het frame.
Ja grappig. Wij gaan om de twee maandquote:Op zondag 1 maart 2026 19:50 schreef sigme het volgende:
Ik was in Leer, vrijdag ofzo. In het winkelcentrum staat een maquette van het winkelcentrum.
[ afbeelding ]
Altijd een broodje doner, lekkah!!quote:Op zondag 1 maart 2026 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jeej, mijn favo winkelcentrumpje daar![]()
Wij combineren t vaak met een hapje bij de Doner of de Noedels daar in de hal
Uberbackene Doner is ook lekker daarquote:
Weet niet? Was dat?quote:
Tja wat leuk is is natuurlijk heel persoonlijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat er best meer is waar iets slimmers en leukers kan staan eigenlijk
Doen ze de doner in een gietijzeren schaal, met tomaat en komkommer, dan room erover en een hand kaas erop, en dat wordt dan gesmolten onder de grill.quote:
Oeh!quote:Op zondag 1 maart 2026 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doen ze de doner in een gietijzeren schaal, met tomaat en komkommer, dan room erover en een hand kaas erop, en dat wordt dan gesmolten onder de grill.
Je krijgt er zachte getoaste repen turks brood bij om de room op te soppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |