Die kunnen dit niet meer overtreffenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan komen ook de meisjes nog.
Deuntje eronder en compilatie maken.quote:
Het was weer zo'n kluns van Shimano.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:05 schreef The_Undertone het volgende:
De mecanicien van Uno-X was niet echt gehaast
Alle afgekeurde mekaniekers gaan daar heen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was weer zo'n kluns van Shimano.
Eikenberg, Molenweg zijn allebei goedquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna de Molenberg, toch wel een van mijn favoriete hellinkjes.
Je mist Taus he?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Asgreen heeft niet de benen van weleer
Toch een vorm van morele winst.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:10 schreef TommyL0204 het volgende:
1 ding is zeker. WOUT was allang gevallen met een breuk tot gevolg
WOUT is dus de morele winnaar door zich niet te mengen in dit circus!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:10 schreef TommyL0204 het volgende:
Georges had dit voorzien. 4D-chess.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:10 schreef TommyL0204 het volgende:
We zien hem wel weer in de Tour danquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
WOUT is dus de morele winnaar door zich niet te mengen in dit circus!
Op kop boor je hier al enorme wattagesquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Het is wel koers hoor
Jij hebt geen vertrouwen in de UAE bonus?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:18 schreef Faraday01 het volgende:
Matje heeft wel twee goede brommers mee die kansloos gaan lossen op de muur
Remember het WK Gravelquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij hebt geen vertrouwen in de UAE bonus?
Jumbo met 5 zou toch wel iets moeten gaan doen zometeen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Een minuut al. Dit wordt weer een geweldig Vlaams voorjaar.
Daarover zegt dit nog heel weinig, lijkt mequote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Een minuut al. Dit wordt weer een geweldig Vlaams voorjaar.
Van Dijke luistert, Vermeersch niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef The_Undertone het volgende:
Ik zou niet meteen meewerken mocht ik Vermeersch en zeker Van Dijke zijn.
Voor allebei is podium toch prima resultaat?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef The_Undertone het volgende:
Ik zou niet meteen meewerken mocht ik Vermeersch en zeker Van Dijke zijn.
Die zat ook net compleet a bloc op de Leberg. Heeft echt een gigantische inspanning moeten leveren om naar die 2 te rijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef H.Vviv het volgende:
Van Dijke heeft zich al achteraan gezet van de groep.
Samen met Liquigas en Lampre?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jumbo met 5 zou toch wel iets moeten gaan doen zometeen.
Niet voor niets dat niemand doortrektquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na de Berendries wel een aantal kilometers de wind vol tegen.
Want jij ziet wel iemand hier rondrijden die Tsjeu of Pogi het wel eens lastig kan gaan maken ergens? Iedereen is er heh behalve Pogi en Pedersen. Nou ja en Wout.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarover zegt dit nog heel weinig, lijkt me
Ten eerste , 't is Alberto.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Is Florian Vermeersch de zoon van Albert?
Hij wil Vermeersch tot de muur meenemen. De rest is ballast.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het gaat niet heel hard als ze er vooraan niet afwapperen
Jip?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
T. Van Dijke neukt blijkbaar een commentator van Eurosport.
Hee joh Jip, wat kijk je sipquote:
Of ergens in het skoekeloen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:45 schreef Szura het volgende:
Maar goed dat WOUT niet meedeed, die had ook ergens treurig in het peloton gehangen
Wout durfde gewoon niet meer toen Mathieu ook mee ging doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:45 schreef Szura het volgende:
Maar goed dat WOUT niet meedeed, die had ook ergens treurig in het peloton gehangen
Wat een leukerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hannah van Boven (mountainbike commentaar)
Hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier rijdt het peloton er normaal altijd nog 20/30 seconden af.
Toch niet in deze situatiequote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:51 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hoezo haha, dat is normaal gesproken toch zo. Kijk de vorige edities maar terug.
2025 had in het voorjaar een paar schitterende wedstrijdenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
2026 wordt nog saaier dan 2025
Aan zijn interne versnellingsapparaat jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:53 schreef The_Undertone het volgende:
Karrrel die echt denkt dat het aan Vermeersch' versnellingsapparaat ligt.
En was in zijn totaliteit één van de saaiste wielerjaren van de voorbije decennia.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2025 had in het voorjaar een paar schitterende wedstrijden
Ik kan me er zo snel maar 2 voor de geest halen. San Remo en Amstel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2025 had in het voorjaar een paar schitterende wedstrijden
Zelden iemand zo zien ploffen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:56 schreef The_Undertone het volgende:
Dikke chapeau voor Vermeersch. Ja, niet dus.
Was ook volkomen voorspelbaar. Zelfs de vroege vluchters zijn aan het terugkomen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelden iemand zo zien ploffen.
Florian is tactisch niet de beste. Ook een volgende keer gaat die weer denken de evenknie te zijn van MvdP en lustig meedraaien tot het licht uitgaat.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelden iemand zo zien ploffen.
Die worden nu ingehaald?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Was ook volkomen voorspelbaar. Zelfs de vroege vluchters zijn aan het terugkomen.
Vermeersch?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Met afstand de mooiste renner die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Zjosee is bijna 80...dan gaan de cognitieve vaardigheden hard achteruit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:02 schreef The_Undertone het volgende:
Zijn Karrrel en Zjosee collectief blind geworden? Kunnen echt niemand meer herkennen.
Brugge is ook WT.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:07 schreef Faraday01 het volgende:
Alleen nog Gent Wevelgem voor de volle Vlaamse bingokaart
En KBK maar dat is geen worldtour
Dan kan Veneberg zeggen dat hij samen met Van der Poel alle Vlaamse Klassiekers heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:07 schreef Faraday01 het volgende:
Scheldeprijs, BP.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:07 schreef Faraday01 het volgende:
Die won GW toch niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan kan Veneberg zeggen dat hij samen met Van der Poel alle Vlaamse Klassiekers heeft gewonnen.
Ik had wel willen zien hoe lang die mee had gekund op de Muur.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Zonde voor de spanning dat Laporte de Visma was die last had van de val
Q36.5 staat op punt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:15 schreef Marcoss het volgende:
Aimé de Gendt ook weer met zo'n wonderlijke uitschieter
Woordvoerder zijn is een pre om op tv te komen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Greg, jij ziet Mathieu vaak.
Mooi verdienmodel, aanpappen met een bekende renner.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Woordvoerder zijn is een pre om op tv te komen tegenwoordig.
Hopelijk kijkt groot fan @Mani89 ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leeghoofd Van Dijke aan het woord, ja!
Die zaten allemaal in Spanje of de woestijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Na deze vieze winter voelt voor mij 10 graden als een sauna. Blijkbaar hebben de wielrenners het anders beleefd.
Ja, dat zag er al niet best uit.quote:
Dat zal het zijn geweest; in september is 10 graden met regen wel vieskoud.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die zaten allemaal in Spanje of de woestijn.
Ja dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Flanders Classics eindelijk een fatsoenlijke uitslagenpartij gevonden?
Burgos heeft het beter gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gewerkt jongens.
Door te vallen blijven ze wel achter.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
De vrouwen kunnen niet achterblijven
En ze had nog een goede winter gehad. Sowieso valt de ploeg enorm tegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
LOTTE kan er niets van.
Die gaat straks ongetwijfeld weer JUICHEND over de streep na haar 2e plaats.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Natuurlijk neemt Kasia over. Ik HAAT haar.
Die heeft een Tourzege gekregen van Sd doesn't Worx dus Demi heeft nog wat tegoedquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Natuurlijk neemt Kasia over. Ik HAAT haar.
Kasia Vermeersch blijft ook de volgende keer rijden met Mathieu.quote:"Ik schrok even toen Mathieu en ik met z'n tweeën weg waren, maar ik heb geen moment getwijfeld. Je krijgt niet veel kansen en die moet je grijpen."
"Natuurlijk dacht ik aan winnen, maar ik wilde vooral zonder spijt koersen. Dat heb ik gedaan. Het is geen schande dat Mathieu dan de sterkste is."
Op de Muur kraakte Vermeersch. Een schakelprobleem nekte hem deels. "Ik wilde naar mijn binnenblad, maar mijn ketting zat even geblokkeerd. De krampen speelden op en ik kon het gat niet meer dichten."
"Dat is een beetje zonde, maar Mathieu was sowieso de sterkste. Het gat zou wat kleiner geweest zijn, maar het is wat het is. Dat zou het verschil niet echt gemaakt hebben."
Vermeersch eindigde uiteindelijk 3e. "Met het resultaat kan ik leven, maar nog meer met het gevoel. Ik was hier om te winnen en ik heb al mijn kaarten op tafel gegooid. Ik ben tevreden met mijn koers."
Die lijkt een paar tanden te zijn verloren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, Rick.
Het wielerseizoen is nu echt begonnen!! We missen alleen nog een rant over Pau.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:16 schreef Marcoss het volgende:
R_R is al vroeg ziedend dit wielerseizoen!
Is dat haar broer?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:18 schreef VASND het volgende:
Als Laurens Wiebes dit wint kijk ik het hele jaar geen vrouwenwielrennen
Ok, het gaat niet gebeuren, maar hier gaan we je aan houden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:18 schreef VASND het volgende:
Als Laurens Wiebes dit wint kijk ik het hele jaar geen vrouwenwielrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |