Ja, dat zag er al niet best uit.quote:
Dat zal het zijn geweest; in september is 10 graden met regen wel vieskoud.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die zaten allemaal in Spanje of de woestijn.
Ja dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Flanders Classics eindelijk een fatsoenlijke uitslagenpartij gevonden?
Burgos heeft het beter gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gewerkt jongens.
Door te vallen blijven ze wel achter.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
De vrouwen kunnen niet achterblijven
En ze had nog een goede winter gehad. Sowieso valt de ploeg enorm tegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
LOTTE kan er niets van.
Die gaat straks ongetwijfeld weer JUICHEND over de streep na haar 2e plaats.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Natuurlijk neemt Kasia over. Ik HAAT haar.
Die heeft een Tourzege gekregen van Sd doesn't Worx dus Demi heeft nog wat tegoedquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Natuurlijk neemt Kasia over. Ik HAAT haar.
Kasia Vermeersch blijft ook de volgende keer rijden met Mathieu.quote:"Ik schrok even toen Mathieu en ik met z'n tweeën weg waren, maar ik heb geen moment getwijfeld. Je krijgt niet veel kansen en die moet je grijpen."
"Natuurlijk dacht ik aan winnen, maar ik wilde vooral zonder spijt koersen. Dat heb ik gedaan. Het is geen schande dat Mathieu dan de sterkste is."
Op de Muur kraakte Vermeersch. Een schakelprobleem nekte hem deels. "Ik wilde naar mijn binnenblad, maar mijn ketting zat even geblokkeerd. De krampen speelden op en ik kon het gat niet meer dichten."
"Dat is een beetje zonde, maar Mathieu was sowieso de sterkste. Het gat zou wat kleiner geweest zijn, maar het is wat het is. Dat zou het verschil niet echt gemaakt hebben."
Vermeersch eindigde uiteindelijk 3e. "Met het resultaat kan ik leven, maar nog meer met het gevoel. Ik was hier om te winnen en ik heb al mijn kaarten op tafel gegooid. Ik ben tevreden met mijn koers."
Die lijkt een paar tanden te zijn verloren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, Rick.
Het wielerseizoen is nu echt begonnen!! We missen alleen nog een rant over Pau.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:16 schreef Marcoss het volgende:
R_R is al vroeg ziedend dit wielerseizoen!
Is dat haar broer?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:18 schreef VASND het volgende:
Als Laurens Wiebes dit wint kijk ik het hele jaar geen vrouwenwielrennen
Ok, het gaat niet gebeuren, maar hier gaan we je aan houden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:18 schreef VASND het volgende:
Als Laurens Wiebes dit wint kijk ik het hele jaar geen vrouwenwielrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |