Jumbo met 5 zou toch wel iets moeten gaan doen zometeen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Een minuut al. Dit wordt weer een geweldig Vlaams voorjaar.
Daarover zegt dit nog heel weinig, lijkt mequote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Een minuut al. Dit wordt weer een geweldig Vlaams voorjaar.
Van Dijke luistert, Vermeersch niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef The_Undertone het volgende:
Ik zou niet meteen meewerken mocht ik Vermeersch en zeker Van Dijke zijn.
Voor allebei is podium toch prima resultaat?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef The_Undertone het volgende:
Ik zou niet meteen meewerken mocht ik Vermeersch en zeker Van Dijke zijn.
Die zat ook net compleet a bloc op de Leberg. Heeft echt een gigantische inspanning moeten leveren om naar die 2 te rijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef H.Vviv het volgende:
Van Dijke heeft zich al achteraan gezet van de groep.
Samen met Liquigas en Lampre?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jumbo met 5 zou toch wel iets moeten gaan doen zometeen.
Niet voor niets dat niemand doortrektquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na de Berendries wel een aantal kilometers de wind vol tegen.
Want jij ziet wel iemand hier rondrijden die Tsjeu of Pogi het wel eens lastig kan gaan maken ergens? Iedereen is er heh behalve Pogi en Pedersen. Nou ja en Wout.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarover zegt dit nog heel weinig, lijkt me
Ten eerste , 't is Alberto.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Is Florian Vermeersch de zoon van Albert?
Hij wil Vermeersch tot de muur meenemen. De rest is ballast.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het gaat niet heel hard als ze er vooraan niet afwapperen
Jip?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
T. Van Dijke neukt blijkbaar een commentator van Eurosport.
Hee joh Jip, wat kijk je sipquote:
Of ergens in het skoekeloen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:45 schreef Szura het volgende:
Maar goed dat WOUT niet meedeed, die had ook ergens treurig in het peloton gehangen
Wout durfde gewoon niet meer toen Mathieu ook mee ging doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:45 schreef Szura het volgende:
Maar goed dat WOUT niet meedeed, die had ook ergens treurig in het peloton gehangen
Wat een leukerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hannah van Boven (mountainbike commentaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |