En was in zijn totaliteit één van de saaiste wielerjaren van de voorbije decennia.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2025 had in het voorjaar een paar schitterende wedstrijden
Ik kan me er zo snel maar 2 voor de geest halen. San Remo en Amstel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2025 had in het voorjaar een paar schitterende wedstrijden
Zelden iemand zo zien ploffen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:56 schreef The_Undertone het volgende:
Dikke chapeau voor Vermeersch. Ja, niet dus.
Was ook volkomen voorspelbaar. Zelfs de vroege vluchters zijn aan het terugkomen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelden iemand zo zien ploffen.
Florian is tactisch niet de beste. Ook een volgende keer gaat die weer denken de evenknie te zijn van MvdP en lustig meedraaien tot het licht uitgaat.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelden iemand zo zien ploffen.
Die worden nu ingehaald?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Was ook volkomen voorspelbaar. Zelfs de vroege vluchters zijn aan het terugkomen.
Vermeersch?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Met afstand de mooiste renner die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Zjosee is bijna 80...dan gaan de cognitieve vaardigheden hard achteruit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:02 schreef The_Undertone het volgende:
Zijn Karrrel en Zjosee collectief blind geworden? Kunnen echt niemand meer herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |