quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weet ik, ik bedoel ook niet per se jou.
Truste.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:36 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb wel genoeg gehoord voor vandaag![]()
Mijn hemel
Meer van hetzelfde eigenlijk, alleen wat zwakker verwoord.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
Gotsamme, dit is nog erger dan Wilders.
Zijn de katholieken ook voor cafes naast verzorgingshuizen? Ik vraag dit voor een mede user hier.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De verzorgingsstaat is opgebouwd door de KVP en de PvdA. De VVD en rechts waar daar zwaar op tegen en wilde meer naar een Angelsaksisch model zoals ze nu in de VS hebben. Als we het toch nog even over links en rechts hebben.![]()
Geen idee, katholieken zijn niet echt herkenbaar meer in het huidige politieke landschap. Toen mogelijk wel.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn de katholieken ook voor cafes naast verzorgingshuizen? Ik vraag die vooreen mede user hier.
Je bedoelt met minder scheldwoorden als kopvoddentroep ofso? Anyway, het schuimbekken droop er weer van af, al het onheil is de schuld van dat sooitje klaplopers.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde eigenlijk, alleen wat zwakker verwoord.
Vooral met minder stemverheffing, (persoonlijke) sneertjes naar andere partijen en mensen. Alleen Dijk werd even aangehaald. Misschien niet goed verwoord door mij, want ik vind nou niet dat dat Wilders sterker over laat komen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je bedoelt met minder scheldwoorden als kopvoddentroep ofso? Anyway, het schuimbekken droop er weer van af, al het onheil is de schuld van dat sooitje klaplopers.
Des te linker. Mag dat laffe hoofd ook niet, hij kijkt altijd naar beneden. Gluiperd.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vooral met minder stemverheffing, (persoonlijke) sneertjes naar andere partijen en mensen. Alleen Dijk werd even aangehaald.
Daar heb je zeker een punt.quote:
quote:Mag dat laffe hoofd ook niet, hij kijkt altijd naar beneden. Gluiperd.
De Vos is toch gewoon pro mono cultuur?quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
Lidewij de VosZe dacht dat Paternotte geen verstand van zaken had.
[ x ]
Markuszower is echt een rechtse engnek en die Stoffer mag terug naar de middeleeuwenquote:Op woensdag 25 februari 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu naar Atje Kuijken te luisteren bij Pauw, maar die snapt niet dat haar partij net zo goed aan de knoppen kan draaien mbt de AOW. Nu doet ze een beetje butthurt omdat de SGP en Markuszower dat wel slim hebben aangepakt
Bovendien om verruiging tegen te gaan moet je vaker maaien, wat weer nadelig is voor het bijvoorbeeld het insectenbestandquote:Op woensdag 25 februari 2026 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
Lidewij de VosZe dacht dat Paternotte geen verstand van zaken had.
[ x ]
Ja, een beetje de scherpe kantjes er vanaf misschien. Maar alsnog een (forse) verslechtering van het grote pensioenakkoord, naar alle waarschijnlijkheid. Grote aanpassingen zullen namelijk externe financiering moeten vinden, en de motie van Markoszower is wel dusdanig ruim geformuleerd dat je er - vooralsnog - alle kanten mee op kan.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu naar Atje Kuijken te luisteren bij Pauw, maar die snapt niet dat haar partij net zo goed aan de knoppen kan draaien mbt de AOW. Nu doet ze een beetje butthurt omdat de SGP en Markuszower dat wel slim hebben aangepakt
Ik ben wel benieuwd welke meerderheid er in de EK te vinden is voor dit plan.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Los van de personen is dit wel hoe je politiek bedrijftquote:Op donderdag 26 februari 2026 00:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Markuszower is echt een rechtse engnek en die Stoffer mag terug naar de middeleeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |