abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2026 @ 11:16:25 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220378952
twitter
pi_220379052
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Put your money where your mouth is ...

Laat maar zien waar ik dit heb gezegd. Ik verwacht nu meerdere voorbeelden waar ik zou hebben gezegd dat:

A) Moslims het allergrootste kwaad ter wereld zouden zijn
B) Dat ik moslims uitgegroeid zou willen zien

...
Ik moet bekekenen dat ik Croft niet snap :@ :@
Ik had een post gevonden, die geselecteerd maar weg is ie :?

Maar goed mocht ik op wat voor reden er wat tegen komen dan hoor je het.
Wel grappig overigens dat je dit nog blijft ontkennen, terwijl iedereen je manier van posten kan zien.
  donderdag 19 maart 2026 @ 11:37:27 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220379077
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik moet bekekenen dat ik Croft niet snap :@ :@
Ik had een post gevonden, die geselecteerd maar weg is ie :?

Maar goed mocht ik op wat voor reden er wat tegen komen dan hoor je het.
Wel grappig overigens dat je dit nog blijft ontkennen, terwijl iedereen je manier van posten kan zien.
:')_!!!!

Geen voorbeelden dus, dat dacht ik al.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220379080
quote:
9s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Zoals gezegd:
Ik had er 1 geselecteerd. Je had post #17 dat weet ik nog.
Maar na er op klikken is die weg.

Dus ja
pi_220379181
quote:
9s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

quote:
Tja, sommigen blijven stug volhouden dat er een morele equivalent is tussen Palestijnen en Israëliërs. Het legt ook bloot dat een deel van de mensen in het Westen, het verschil tussen goed en kwaad niet meer kunnen zien.
quote:
In Indonesië leven deze sentimenten wellicht iets minder, maar zijn zeker aanwezig. Zo erkent bijvoorbeeld Indonesië ook Israël niet en weigert men banden met het land aan te gaan.

De 'Ummah' is wat dit betreft behoorlijk eensgezind vanwege de heilige status die men toekent aan Jerusalem. Ik denk dan ook dat je onderschat hoe groot die steun is, als we kijken naar de hele Islamitische wereld zal het percentage vele malen hoger liggen dan 1%. Dit maakt de Islam ook zo een groot gevaar voor het Westen.
quote:
Prehistorie is het als je een koloniaal genocidale theocratie ondersteunt onder het mom van ze hebben recht op land.
:')_!

Wacht, maar dit is toch wat de hele Islam is? Letterlijk ook echt.

De Islamitische legers die in de vroegere eeuwen de Islam hebben verspreid, wilden een kalifaat stichten over de hele wereld, en alles wat zich niet tot de Islam wilde bekeren werd in het meest positieve geval tot tweederangsburger gedegradeerd, in de meest negatieve gevallen tot slaaf gemaakt, verdreven van hun land of afgeslacht als men weerstand bood.

En dit gedachtegoed is anno 2026 nog altijd springlevend in meer (IS, Boko Haram, Taliban, Al-Qaeda etc.) of in mindere mate (Hamas, Hezbollah, Houthi's, Iraanse regime, etc.). Kortom, de letterlijke interpretatie van de Islam, projecteer jij op Israël.
Waardeloos gequote en maar een deel van wat gezegd is, maar goed je doet het er maar even mee.
pi_220379585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Waardeloos gequote en maar een deel van wat gezegd is, maar goed je doet het er maar even mee.
Daarbij wel even een verschil tussen opvattingen over de Islam of over Moslims.

Je mag de Islam als een 'groot kwaad' zien maar daarmee zeg je niet meteen dat alle Moslims 'groot kwaad' zijn.

Dat is echt wel een groot verschil in dit soort discussies.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220380885
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 12:16 schreef Montagui het volgende:

[..]
Daarbij wel even een verschil tussen opvattingen over de Islam of over Moslims.

Je mag de Islam als een 'groot kwaad' zien maar daarmee zeg je niet meteen dat alle Moslims 'groot kwaad' zijn.

Dat is echt wel een groot verschil in dit soort discussies.
Mag ik de Israëlische regering en de kolonisten ook zien als een ‘groot kwaad’ zonder antisemiet te zijn?

Even ter info. Volgens mij zijn zowel Hamas, de kolonisten en de huidige Israëlische regering een verschrikking, maar het “wij tegen zij” en een kamp kiezen maakt de wereld wel overzichtelijker.

[ Bericht 6% gewijzigd door KaheemSaid op 19-03-2026 14:38:24 ]
pi_220380982
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Mag ik de Israëlische regering en de kolonisten ook zien als een ‘groot kwaad’ zonder antisemiet te zijn?
Nee, volgens de bekende users kan dat niet.

quote:
Even ter info. Volgens mij zijn zowel Hamas, de kolonisten en de huidige Israëlische regering een verschrikking, maar het “wij tegen zij” en een kamp kiezen maakt de wereld wel overzichtelijker.
Precies, zeg ik ook al jaren.
Maar volgens de bekende users moet je dan wel in het pro-Hamas kamp zitten ofzo 8)7

Roepen keihard dat iedereen hypocriet is, maar als je eenduidig een lijn hebt en al het geweld veroordeeld dan ben je juist ineens hypocriet :? :?
pi_220381060
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 14:43 schreef bianconeri het volgende:
Nee, volgens de bekende users kan dat niet.

Zijn dat dezelfde mensen die reppen over joods-christelijke wortels maar niet zo lang geleden ouders hadden die bij NSB of NSDAP achtige partijtjes zaten?
pi_220381111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 14:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Zijn dat dezelfde mensen die reppen over joods-christelijke wortels maar niet zo lang geleden ouders hadden die bij NSB of NSDAP achtige partijtjes zaten?
Dat 1e ja, dat 2e geen flauw idee.
pi_220381122
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat 1e ja, dat 2e geen flauw idee.
Een stukje filosemitisme gehuld in antisemitisme. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')