Dat was dus de snelste tweede run. Geen kenner.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:02 schreef Felagund het volgende:
Ammour gaat niet veel beter naar beneden in de tweede run.
Of de zijkant van de baan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral dat ze nog meerdere keren met hun hoofd/helm de baan aantikken.
quote:
quote:
Is in dit geval mogelijk nog haar redding geweest.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Blijft gewoon hangen aan het plafond.
Dan is het pas echt een ijstunnel. Dan kunnen ze ook nog wel tegelijkertijd starten en elkaar inhalen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Daarom gewoon die baan gewoon helemaal rond maken zodat je ook over de kop kunt.
Massastart. Genot.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het pas echt een ijstunnel. Dan kunnen ze ook nog wel tegelijkertijd starten en elkaar inhalen.
Daarnaast ook nog Hasler, Annen en Beierl in de top 9!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
En Armbruster en Meyers klinken ook Duits dus eigenlijk 5x Duitsland in de top 6.
Dat is genoegquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ze stijgt één plek. Ja. 0.01 seconde.
Koude ijzers.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Slee compleet gemold door de Nederlanders.
En dan met de slee naar beneden?quote:
De ervaren coach schijnt zo hard te schreeuwen dat je blind op hem af kunt gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan met de slee naar beneden?
Dan was het wel een hele slechte Boch geweest.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:09 schreef franklop het volgende:
Dacht na de laatste bocht even dat de Françaises uit de bob waren
Deze kunnen ook niet zo goed sturen, Ivo schrikt er van.quote:
Hij niet alleenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze kunnen ook niet zo goed sturen, Ivo schrikt er van.
Ik schrok vooral van de reactie van Ivo.quote:
quote:
Ik heb al vaker iemand van TeamNL zien helpen.quote:
Nu weer!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al vaker iemand van TeamNL zien helpen.
Bij Australië zullen ze denk ik ook wel met dit Australische team samenwerken naast Blizzard/Johnsen.quote:
En dat samen met Bree Wandelaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Reddingius is ook een Nederlandse naam, dus tja.
Ze zijn al winnaar qua 4e plekken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:41 schreef Redefine het volgende:
Nu afwachten of het wel of niet een Duitse sweep wordt.
We weten het weldra.quote:
Een armbruster was een soldaat met een kruisboog.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:45 schreef Redefine het volgende:
Armworstelaar Humprhries houdt het.
Curling en bobsleeën bijna rond dezelfde tijd afgelopen...quote:
quote:
Da's niks.quote:
En die andere drie plaatsen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
Drie keer Amerika en drie keer VS in de top 6.
Marit Bjoergen en Petter Northug zijn het hier mee oneens.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, de sprint en de 50 KM zal vast uniek zijn.
quote:
Nee, dit is een prima topic.quote:
Ik zou niet op langlauf ski's naar beneden gaan op de bobsleebaan.quote:
Niet crashen dan moet het goedkomen.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou niet op langlauf ski's naar beneden gaan op de bobsleebaan.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Horn vernaggeld ook een snelle bob
Zou kunnen ja, hij zette wel een trend.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was die Oostenrijker gisteren de eerste die crashte tijdens dit sleetoernooi trouwens?
Oh is er daarna nog een keer gecrashed?quote:Op zondag 22 februari 2026 10:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, hij zette wel een trend.
Twee keer zelfs.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is er daarna nog een keer gecrashed?
2x in run 3 van de dames dan?quote:
Run 2 van de heren, laatste 2 bobslee's volgens mij.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2x in run 3 van de dames dan?
Ik heb alleen die Oostenrijkers gezien die op de kant gingenquote:
Ja, het waren de laatste 2 die naar beneden gingen, Trinidad en Tobago en Frankrijk, volgens mij na de echte toppers.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alleen die Oostenrijkers gezien die op de kant gingen
Oh die had ik gemist, ik had hem na de Duitsers uitgezet.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Run 2 van de heren, laatste 2 bobslee's volgens mij.
Ze probeerden vals te spelen (lol)quote:Op zondag 22 februari 2026 10:36 schreef Szura het volgende:
Ik zie dat de IDF-terrorist al niet meer meedoet
ERG MOOI
Serieus?quote:Op zondag 22 februari 2026 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze probeerden vals te spelen (lol)
Daar zijn ze wel bekend meequote:Op zondag 22 februari 2026 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, wat dan?quote:Op zondag 22 februari 2026 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2026 10:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eentje fakete dat ie ziek was zodat ze een substitute in konden zetten.
quote:Op zondag 22 februari 2026 10:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Israel wordt hier vakkundig gesloopt.quote:
Lees dat ze door hun eigen olympisch comité zijn gestraft, zelfs die vonden het te ver gaan.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zwaartekrachtquote:Op zondag 22 februari 2026 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roemeense stuurman zeult wel veel mee
Start is ook wel echt belangrijk.quote:Op zondag 22 februari 2026 12:31 schreef Redefine het volgende:
Wesselink heeft wel echt een topstart gehad.
Nog steeds.quote:Op zondag 22 februari 2026 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud is nog steeds mogelijk allen.
Een stuk of 12?quote:Op zondag 22 februari 2026 12:33 schreef Faraday01 het volgende:
Jullie verwachten nog een paar crashes?
Ja. Al ligt het wel team of sporter verschillend. Flock moest het juist weer van de snelheid onderin hebben.quote:Op zondag 22 februari 2026 12:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Start is ook wel echt belangrijk.
Dat wordt beLET.quote:
Al besprokenquote:
Nee.quote:
Als ze geluk hebben kunnen ze nog 2e worden!quote:
AfDedquote:Op zondag 22 februari 2026 12:55 schreef zorro28 het volgende:
Ammour komt Duitsland niet meer binnen, dit kan echt niet
Welkom in Nederland.quote:Op zondag 22 februari 2026 12:55 schreef zorro28 het volgende:
Ammour komt Duitsland niet meer binnen, dit kan echt niet
Moet hij wel de slee meenemen!quote:
En de rest van het team.quote:
Nee, doelstelling niet gehaald.quote:Op zondag 22 februari 2026 13:01 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn wij tevreden met een dertiende plaats?
Was top 10 denk ik?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |