Curling en bobsleeën bijna rond dezelfde tijd afgelopen...quote:
quote:
Da's niks.quote:
En die andere drie plaatsen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
Drie keer Amerika en drie keer VS in de top 6.
Marit Bjoergen en Petter Northug zijn het hier mee oneens.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, de sprint en de 50 KM zal vast uniek zijn.
quote:
Nee, dit is een prima topic.quote:
Ik zou niet op langlauf ski's naar beneden gaan op de bobsleebaan.quote:
Niet crashen dan moet het goedkomen.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou niet op langlauf ski's naar beneden gaan op de bobsleebaan.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Horn vernaggeld ook een snelle bob
Zou kunnen ja, hij zette wel een trend.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was die Oostenrijker gisteren de eerste die crashte tijdens dit sleetoernooi trouwens?
Oh is er daarna nog een keer gecrashed?quote:Op zondag 22 februari 2026 10:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, hij zette wel een trend.
Twee keer zelfs.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is er daarna nog een keer gecrashed?
2x in run 3 van de dames dan?quote:
Run 2 van de heren, laatste 2 bobslee's volgens mij.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2x in run 3 van de dames dan?
Ik heb alleen die Oostenrijkers gezien die op de kant gingenquote:
Ja, het waren de laatste 2 die naar beneden gingen, Trinidad en Tobago en Frankrijk, volgens mij na de echte toppers.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alleen die Oostenrijkers gezien die op de kant gingen
Oh die had ik gemist, ik had hem na de Duitsers uitgezet.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Run 2 van de heren, laatste 2 bobslee's volgens mij.
Ze probeerden vals te spelen (lol)quote:Op zondag 22 februari 2026 10:36 schreef Szura het volgende:
Ik zie dat de IDF-terrorist al niet meer meedoet
ERG MOOI
Serieus?quote:Op zondag 22 februari 2026 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze probeerden vals te spelen (lol)
Daar zijn ze wel bekend meequote:Op zondag 22 februari 2026 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, wat dan?quote:Op zondag 22 februari 2026 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |