Prima ja, en ook niet veel laten liggen, waar Leerdam net wat sneller had kunnen openen.quote:
DIE BERG KOMT ER.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:49 schreef Slobeend het volgende:
@:thijszonneveld Voor dit soort verschillen moet je normaal gesproken de Hautacam op. #kok
Nog vier keer goud voor het recordquote:
En veldje rijden.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
En dan is darts nog niet eens olympisch! En korfbal!
Anders rookt de schoorsteen niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Benny het volgende:
Jutta deed tussendoor even haar beige Nike schoenen aan
We hebben alleen geen bergen en ijs. Dus dan is het zeker knapquote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo klein is Nederland niet, aanmerkelijk groter dan de Scandinavische landen. Nederland is een middelgroot land.
"Milaan is een trage baan. Kok heeft niets te zoeken op de 1500m"quote:Op zondag 15 februari 2026 17:48 schreef H.Vviv het volgende:
Kok voor mij ook de grote favoriet op de 1500. Technisch perfect.
IJs heb je alleen maar wat aan in een hal. En die hebben we genoeg.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
We hebben alleen geen bergen en ijs. Dus dan is het zeker knap
Dat gaat niet meer gebeuren lijkt me. Relay vrouwen shorttrack is nog de grootste kans? En dat blijft shorttrack.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog vier keer goud voor het record
We hebben wel twee ski-hallenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
We hebben alleen geen bergen en ijs. Dus dan is het zeker knap
Die is (ook weer) op het juiste moment in haar beste vorm. Wat een medaillekast heeft die inmiddels.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Miho ondertussen stiekem ook best wel aan het schroeien dit toernooi, benieuwd naar haar 1500m.
Nederland is kleiner dan de Scandinavische landen. Ook qua inwoneraantal.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo klein is Nederland niet, aanmerkelijk meer inwoners dan de Scandinavische landen. Nederland is een middelgroot land.
Dat is nogal een uitspraak.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:55 schreef Montov het volgende:
[..]
"Milaan is een trage baan. Kok heeft niets te zoeken op de 1500m"
Ziomek was wel matig. Die reed maar ietsje sneller dan in Tomaszow laatst.quote:
Massastart, ploegenachtervolging vrouwen, en nog andere kansen bij het shorttrack. Het gaat wel lastig worden.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:56 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren lijkt me. Relay vrouwen shorttrack is nog de grootste kans? En dat blijft shorttrack.
Jawel, maar we zijn natuurlijk niet echt een wintersportlandquote:Op zondag 15 februari 2026 17:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
IJs heb je alleen maar wat aan in een hal. En die hebben we genoeg.
Eindstand:quote:Op zondag 15 februari 2026 17:56 schreef Ireth het volgende:
Nog steeds aan het werktussenstand iemand??
Ik had wel zin in Zurek. En Genotto helaas niet veel genot op de 10.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ziomek was wel matig. Die reed maar ietsje sneller dan in Tomaszow laatst.
Polen toch iets te vroeg gepiekt.
Op weg om Pechstein en Kramer in te halen qua aantal Olympische medailles.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Miho ondertussen stiekem ook best wel aan het schroeien dit toernooi, benieuwd naar haar 1500m.
Op een nog grotere afstand dan de 1000 meter die werd gewonnen door Leerdam?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:48 schreef H.Vviv het volgende:
Kok voor mij ook de grote favoriet op de 1500. Technisch perfect.
Teampursuit vrouwen, massastart vrouwen, relay shorttrack vrouwen. En dan nog een meevaller ergensquote:Op zondag 15 februari 2026 17:56 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren lijkt me. Relay vrouwen shorttrack is nog de grootste kans? En dat blijft shorttrack.
Dagen geleden was het veel ergerquote:Op zondag 15 februari 2026 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
Henry heeft iets te veel feestgevierd zo te horen
TP bij de vrouwen. En Mass Start bij de vrouwen. Dan heb je er nog twee nodig, buiten die relay bij de vrouwen dan nog kansen voor Velzeboer en Van 't Wout. En dan nog wat anderen wat niet onmogelijk is.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:56 schreef kilon het volgende:
[..]
Slotrondje van Kok op de 1000 was nog 0,7 sneller (!) dan Takagi. Ik denk dat Takagi een gunstige loting nodig heeft met deze vorm van Kok.quote:
Ze rijdt ook nog de TP tussendoor, dat is een groot voordeel voor Kok. Ook ten opzichte van Groenewoud en Rijpma.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Echte wintersportlanden zijn er dan ook niet extreem veel.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Jawel, maar we zijn natuurlijk niet echt een wintersportland
Après-ski genotquote:Op zondag 15 februari 2026 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dagen geleden was het veel erger
Takagi heeft op de 1000m niet op haar top gepresteerd denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slotrondje van Kok op de 1000 was nog 0,7 sneller (!) dan Takagi. Ik denk dat Takagi een gunstige loting nodig heeft met deze vorm van Kok.
Zweden heeft 11 miljoen inwoners, Noorwegen, Denemarken en Finland alledrie ongeveer 6 miljoen, dat is allemaal een heel stuk kleiner.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nederland is kleiner dan de Scandinavische landen. Ook qua inwoneraantal.
Maar gaat ze dat wel doen op de 1500 dan?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Takagi heeft op de 1000m niet op haar top gepresteerd denk ik.
Wij stoppen er miljoenen euro s in dat speelt vooral meequote:Op zondag 15 februari 2026 17:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zweden heeft 11 miljoen inwoners, Noorwegen, Denemarken en Finland ongeveer 6 miljoen, dat is allemaal een heel stuk kleiner.
Klopt. Maar normaliter zou Takagi die laatste ronde alsnog wel een stuk beter door moeten komen. Al kan de TP voor haar misschien juist wel in de weg gaan zitten.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slotrondje van Kok op de 1000 was nog 0,7 sneller (!) dan Takagi. Ik denk dat Takagi een gunstige loting nodig heeft met deze vorm van Kok.
Ik denk het wel. Ze reed ook goed op de TP gisteren.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar gaat ze dat wel doen op de 1500 dan?
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tijd voor Leerdam om heel veel kinderen te gaan baren.
Krijg je veel tokkiesquote:Op zondag 15 februari 2026 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tijd voor Leerdam om heel veel kinderen te gaan baren.
Misschien is het juist de druk waardoor ze zo goed is.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
In deze vorm zou Kok zo ook de 1500 kunnen winnen. Druk is er nu ook vanaf
Lekker onderduiken in belastingparadijs Puerto Rico.quote:
5x individueel goud achter elkaar staat er echt wel een stukje boven.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:00 schreef kilon het volgende:
De discussie Takagi vs Wust wordt wel steeds interessanter. Wust heeft meer goud, maar Takagi is ook bijzonder hoor.
Elke keer weer hequote:
En waar plaats je Cindy Klassen?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:00 schreef kilon het volgende:
De discussie Takagi vs Wust wordt wel steeds interessanter. Wust heeft meer goud, maar Takagi is ook bijzonder hoor.
Takagi wel een stuk hoger op de adelskalenderquote:Op zondag 15 februari 2026 18:01 schreef Remco het volgende:
[..]
5x individueel goud achter elkaar staat er echt wel een stukje boven.
Schandalig.quote:
Takagi is de completere schaatster, maar Wüst kon fantastisch pieken en was mentaal veel beter. Daardoor een mooier palmares voor Wüst imoquote:Op zondag 15 februari 2026 18:00 schreef kilon het volgende:
Zo belangrijk is die ranking niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Takagi wel een stuk hoger op de adelskalender
Wat dat betreft is Cindy de allerbeste ooitquote:Op zondag 15 februari 2026 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een veel hogere, maar kortere piek. Lastig te zeggen dus.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En waar plaats je Cindy Klassen?
Dat en we hebben een eeuwen lange geschiedenis qua schaatsen hier in NL. De basis voor de moderne schaats is hier in NL uitgevonden zo'n 6 eeuwen geleden.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij stoppen er miljoenen euro s in dat speelt vooral mee
Nobody gives a flying fuck buiten de stats verzamelaars. Leuke lijst natuurlijk maar alleen voor de liefhebbers, je wint er niks mee.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel Corona.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:04 schreef franklop het volgende:
Die Corona flesjes. 7 euro de stuk. Pure diefstal
Die vind ik helemaal lastig want had nog veel meer kunnen winnen als ze langer door was gegaanquote:Op zondag 15 februari 2026 18:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Cindy de allerbeste ooit
Nou zo proeft het nietquote:
Dat heb je wel vaker met Corona, dat je niets proeft!quote:
Plus door de innovaties zijn de huidige schaatsers altijd in het voordeel.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nobody gives a flying fuck buiten de stats verzamelaars. Leuke lijst natuurlijk maar alleen voor de liefhebbers, je wint er niks mee.
Takagi heeft maar 1x individueel goud, dat lijkt me geen discussiequote:Op zondag 15 februari 2026 18:00 schreef kilon het volgende:
Dat geldt dan voor die andere landen juist weer voor langlaufen en biatlon.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat en we hebben een eeuwen lange geschiedenis qua schaatsen hier in NL. De basis voor de moderne schaats is hier in NL uitgevonden zo'n 6 eeuwen geleden.
Tot het te laat isquote:Op zondag 15 februari 2026 18:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met Corona, dat je niets proeft!
Doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. :yBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ja. En Klassen ook maar één.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Takagi heeft maar 1x individueel goud, dat lijkt me geen discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |