Eindstand:quote:Op zondag 15 februari 2026 17:56 schreef Ireth het volgende:
Nog steeds aan het werktussenstand iemand??
Ik had wel zin in Zurek. En Genotto helaas niet veel genot op de 10.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ziomek was wel matig. Die reed maar ietsje sneller dan in Tomaszow laatst.
Polen toch iets te vroeg gepiekt.
Op weg om Pechstein en Kramer in te halen qua aantal Olympische medailles.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Miho ondertussen stiekem ook best wel aan het schroeien dit toernooi, benieuwd naar haar 1500m.
Op een nog grotere afstand dan de 1000 meter die werd gewonnen door Leerdam?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:48 schreef H.Vviv het volgende:
Kok voor mij ook de grote favoriet op de 1500. Technisch perfect.
Teampursuit vrouwen, massastart vrouwen, relay shorttrack vrouwen. En dan nog een meevaller ergensquote:Op zondag 15 februari 2026 17:56 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren lijkt me. Relay vrouwen shorttrack is nog de grootste kans? En dat blijft shorttrack.
Dagen geleden was het veel ergerquote:Op zondag 15 februari 2026 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
Henry heeft iets te veel feestgevierd zo te horen
TP bij de vrouwen. En Mass Start bij de vrouwen. Dan heb je er nog twee nodig, buiten die relay bij de vrouwen dan nog kansen voor Velzeboer en Van 't Wout. En dan nog wat anderen wat niet onmogelijk is.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:56 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren lijkt me. Relay vrouwen shorttrack is nog de grootste kans? En dat blijft shorttrack.
Slotrondje van Kok op de 1000 was nog 0,7 sneller (!) dan Takagi. Ik denk dat Takagi een gunstige loting nodig heeft met deze vorm van Kok.quote:
Ze rijdt ook nog de TP tussendoor, dat is een groot voordeel voor Kok. Ook ten opzichte van Groenewoud en Rijpma.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Miho ondertussen stiekem ook best wel aan het schroeien dit toernooi, benieuwd naar haar 1500m.
Echte wintersportlanden zijn er dan ook niet extreem veel.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Jawel, maar we zijn natuurlijk niet echt een wintersportland
Après-ski genotquote:Op zondag 15 februari 2026 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dagen geleden was het veel erger
Takagi heeft op de 1000m niet op haar top gepresteerd denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slotrondje van Kok op de 1000 was nog 0,7 sneller (!) dan Takagi. Ik denk dat Takagi een gunstige loting nodig heeft met deze vorm van Kok.
Zweden heeft 11 miljoen inwoners, Noorwegen, Denemarken en Finland alledrie ongeveer 6 miljoen, dat is allemaal een heel stuk kleiner.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nederland is kleiner dan de Scandinavische landen. Ook qua inwoneraantal.
Maar gaat ze dat wel doen op de 1500 dan?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Takagi heeft op de 1000m niet op haar top gepresteerd denk ik.
Wij stoppen er miljoenen euro s in dat speelt vooral meequote:Op zondag 15 februari 2026 17:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zweden heeft 11 miljoen inwoners, Noorwegen, Denemarken en Finland ongeveer 6 miljoen, dat is allemaal een heel stuk kleiner.
Klopt. Maar normaliter zou Takagi die laatste ronde alsnog wel een stuk beter door moeten komen. Al kan de TP voor haar misschien juist wel in de weg gaan zitten.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slotrondje van Kok op de 1000 was nog 0,7 sneller (!) dan Takagi. Ik denk dat Takagi een gunstige loting nodig heeft met deze vorm van Kok.
Ik denk het wel. Ze reed ook goed op de TP gisteren.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar gaat ze dat wel doen op de 1500 dan?
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tijd voor Leerdam om heel veel kinderen te gaan baren.
Krijg je veel tokkiesquote:Op zondag 15 februari 2026 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tijd voor Leerdam om heel veel kinderen te gaan baren.
Misschien is het juist de druk waardoor ze zo goed is.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
In deze vorm zou Kok zo ook de 1500 kunnen winnen. Druk is er nu ook vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |