Jets eronderquote:
Sowquote:Op zondag 15 februari 2026 17:31 schreef wimderon het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Ook voor Femkequote:Op zondag 15 februari 2026 17:31 schreef Felagund het volgende:
Ach Jackson? Dat zou wel heel sneu zijn.
Schuimbekken genotquote:Op zondag 15 februari 2026 17:31 schreef wimderon het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
We zitten niet in cul.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:31 schreef wimderon het volgende:
Ja. Drie jaar is vrij veel.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:32 schreef Marcoss het volgende:
Generatie van Daleman is dan wel vrij ruim gerekend
Cameraman had het stiekem al gezien.quote:
En de dubaibol?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond de crompouce echt veel te zoet.
Gisteren zeiden ze het ook in de rit van Stolz en De Booquote:Op zondag 15 februari 2026 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is meer voor de lange afstanden. Maar misschien bij Leerdam
Dit zit er uit als die ene zalmsaladequote:Op zondag 15 februari 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de dubaibol?
[ afbeelding ]
@:Dr_Flash kan je er alles over vertellen
godverdomme man smeerlapquote:Op zondag 15 februari 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de dubaibol?
[ afbeelding ]
Heb de de pistachebol op, was ik ook niet kapot van.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de dubaibol?
[ afbeelding ]
Viespeukje.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, maar ik let nu op alle merkjes op alle onderkleding…
Waarom niet Femke?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
Zet em op Jutta!! Jij mag het doen
Dat is de enige die dat écht nodig heeft op de 500quote:Op zondag 15 februari 2026 17:34 schreef Faraday01 het volgende:
Joeta heeft flinke mazzel met de laatste buitenbocht
Doel je er nou op dat Hersman en Dijkstra vaak herhalenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:34 schreef Em31 het volgende:
Zou Leerdam niets te verliezen hebben? Nog niet gehoord vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |