Als ik dat had geweten dan had ik mijn handel wel hier opgezet. Bestellen via PM en betalen met bitcoins en discreet met de post bezorgd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:57 schreef MoreDakka het volgende:
Wat zijn er toch zoveel cokesnuivers op FOK zeg
Impliceer je hiermee nu dat je ooit een handel daarin hebt opgezet?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten dan had ik mijn handel wel hier opgezet.
WTF Noem ontslaat een piloot omdat die een deken van haar kwijtraakt. Moet ik me dat zo voorstellen of watquote:Her exit comes amid unprecedented turbulence at DHS. Although long planned, she’s leaving just days after a brutal Wall Street Journal article cataloging “constant chaos” within the agency and critiquing Noem’s self-importance including the alleged firing of a U.S. Coast Guard pilot for misplacing the secretary’s blanket.
Ja, idioot niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:32 schreef Sabata het volgende:
Even kwijt of het al genoemd was, maar Noem's woordvoerder heeft ontslag genomen
https://www.politico.com/(...)inistration-00783378
[..]
WTF Noem ontslaat een piloot omdat die een deken van haar kwijtraakt. Moet ik me dat zo voorstellen of wat
Linus Security Blanket, maar dan dus de Homeland Security Blanket
Ghehe...volgens mij was het "Good old" Corey Lewandowski die de piloot ontsloeg. Jeweetwel...die onverkozen mafklapper uit de Trump-orbit die het mede voor het zeggen heeft bij DHS omdat hij af en toe op Kristi Noem mag kruipenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:32 schreef Sabata het volgende:
Even kwijt of het al genoemd was, maar Noem's woordvoerder heeft ontslag genomen
https://www.politico.com/(...)inistration-00783378
[..]
WTF Noem ontslaat een piloot omdat die een deken van haar kwijtraakt. Moet ik me dat zo voorstellen of wat
Linus Security Blanket, maar dan dus de Homeland Security Blanket
POL begint te zweten.quote:
Welnee. POL weet dat de grote baas volop het MAGA orgel zit en dus zorgt voor afzwakking en ontkenning en zelfs verbieden van het gebruik van het woord.quote:
Honden hebben een baas (al is de gedachte eraan in dit subforum wel hilarisch).quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welnee. POL weet dat de grote baas volop het MAGA orgel zit en dus zorgt voor afzwakking en ontkenning en zelfs verbieden van het gebruik van het woord.
Als dit waar is wat ik uiteraard betwijfel dan is dit natuurlijk niet oké. Kritiek leveren moet altijd kunnen of je het nu leuk vind of niet.quote:
Maga houdt niet van feiten, dat zou je inmiddels toch wel moeten weten.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 23:41 schreef AnneX het volgende:
I.p.v. schelden en insinueren…laten wij het bij feiten houden: https://reportersonline.n(...)akindustrie-verlies/
Dit zal wel te woke zijn volgens een zekere user...quote:By the end of the two-year period, 94% of participants reported they were housed. Many also reported that they had improved their financial literacy skills, such as learning how to budget and build credit — skills that allowed them to leave unsafe or unstable situations.
Dus dan maar via hun YouTube-kanaal ...quote:During Monday's broadcast, Colbert accused the Trump administration of trying to silence critics.
"Let's just call this what it is: Donald Trump's administration wants to silence anyone who says anything bad about Trump on TV, because all Trump does is watch TV," he said.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Stephen Colbert hosts Texas State Rep. James Talarico for an online-exclusive interview that touches on the issues raised in Talarico's campaign for the Democratic nomination for Senate including the separation of church and state, the dangers of consolidated corporate-owned media, and the fabricated culture wars pushed by Republicans in states like Texas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |