Die is sowieso meer van de duobob toch?quote:Op zondag 15 februari 2026 12:34 schreef wimderon het volgende:
Kalicki met twee belachelijk slechte runs
Die is in de monobob niet bijzonder nee, maar dit was ook wel een uitvoering waar de allerslechtste landen zich voor zouden schamen. Geen idee of ze dat altijd heeft in de monobob verder.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is sowieso meer van de duobob toch?
Dat is wel klaar ja.quote:
Als 18equote:
Die was gisteren klaar met zijn andere sport, dus gelijk door.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:19 schreef Dagoduck het volgende:
Baumgartner, dat is toch die snowboarder...
China doet dat dan maar gelijk vanaf de eerste bocht.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:31 schreef Felagund het volgende:
Switzerland slingert ook behoorlijk.
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:34 schreef franklop het volgende:
Vind altijd de bobslee zo log ogen als de rodelen en skeleton is geweest
Zeker. Straks Jamaica ook nog.quote:
Als het shorttrack klaar is beide heats.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:36 schreef Zorro het volgende:
De NOS gaat de bobsleeers zodadelijk weer "LIVE" laten zien?
Er moet uiteraard wel minimaal een halfuur voorbeschouwd worden het shorttrack he.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:36 schreef Zorro het volgende:
De NOS gaat de bobsleeers zodadelijk weer "LIVE" laten zien?
Ja, jammer, voor de rest ging het prima.quote:
Alsof ze maar net in de baan passen.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:34 schreef franklop het volgende:
Vind altijd de bobslee zo log ogen als de rodelen en skeleton is geweest
In Ivo we trust.quote:
Denk niet dat je lekker slaapt in zo'n sleequote:Op maandag 16 februari 2026 10:42 schreef Redefine het volgende:
Veel botsingen. Stuurman zit te pitten.
Was om 4:20 uur wakker vanochtend.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:42 schreef Redefine het volgende:
Veel botsingen. Stuurman zit te pitten.
Sommige mensen kunnen overal slapen. Ik ben daar helaas niet eentje van.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Denk niet dat je lekker slaapt in zo'n slee
De baan ziet groen en geel.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Wel de nodige lakschade opgelopen.
Zijn er maar weinig die daar goed doorheen komen inderdaad.quote:
Filemon.quote:
Wel apart dat zij al voor run 2 gaan terwijl er nog een paar moeten.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:46 schreef Felagund het volgende:
Hey, ze moeten nog een keer bij de NOS?
quote:
Ja verdomme, is het nou Vennegoor Of Wesselink?quote:
Dan zeggen ze tenminste geen domme dingenquote:Op maandag 16 februari 2026 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
NOS wachtte gewoon even het commentaar bij Eurosport af om zo de feitjes over te kunnen nemen.
Dat is nogal een aanname zegquote:Op maandag 16 februari 2026 10:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zeggen ze tenminste geen domme dingen
als ze slim zijn zetten ze dan het Engelse commentaar van Martin Haven opquote:Op maandag 16 februari 2026 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
NOS wachtte gewoon even het commentaar bij Eurosport af om zo de feitjes over te kunnen nemen.
Op de viermansbob nog wel enigszins logisch, maar hier wel een beetje jammerquote:Op maandag 16 februari 2026 11:57 schreef DeLuna het volgende:
Eigenlijk wel stom dat ze alleen de naam van de piloot noemen op de startlijst
Nog 2 te gaanquote:
Van 9 naar 5 is prima ja!quote:
Een negen naar vijf mentaliteit dus?quote:
En nogmaalsquote:
En alweer.quote:
Pak Chokomelquote:Op maandag 16 februari 2026 21:13 schreef DeLuna het volgende:
Die Duitse bob heeft wel wat DHL vibes
quote:Armbruster. German (also Armbrüster): occupational name for a soldier armed with a crossbow
109?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:53 schreef WAvanBuren het volgende:
We krijgen dus wss een podium van bij elkaar opgeteld 108 jaar oud.
Prachtige jinx.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:50 schreef Felagund het volgende:
Hier wordt Nolte denk ik niet bang van.
quote:
Helemaal prima.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2026 21:56 schreef zorro28 het volgende:
Uiteraard werden er 2 vrouwen genoemd in godenteams en wint de derde
Denk dat het voor de uiteindelijke spiegel meer uitmaakt dat Duitsland hier geen goud pakt. Amerika eindigt toch wel boven NL.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Maar naar afloop kijken alleen de nerds nog naar medaillestanden. Op dit moment kijken veel meer mensen ernaar dus het is mooier om nu hoog te staan.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Denk dat het voor de uiteindelijke spiegel meer uitmaakt dat Duitsland hier geen goud pakt. Amerika eindigt toch wel boven NL.
Die van Nolte nog minder. Armbruster-Humphries stuurt het beste, maar levert bij de start te veel in.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Terwijl die rit van Meyers Taylor er niet eens zo goed uitzag.
Toch zijn snelste run.quote:
Goed materiaal wel. Hebben de Duitse teams eigenlijk dezelfde slee, of zit daar nog verschil in?quote:
Geen idee, ik ga er vanuit dat er welk lkleine verschillen zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed materiaal wel. Hebben de Duitse teams eigenlijk dezelfde slee, of zit daar nog verschil in?
Duitsland stopt volgens mij miljoen in de bobsleesport/teams.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:10 schreef Remco het volgende:
Een dagjesmensen opmerking dit maar ik lees al dagen dat dit en vooral skeleton om het materiaal gaat. Maar een goede slee loopt toch niet in de tonnen lijkt mij? Er worden miljoenen in topsport gestopt, kan daar geen goede slee voor bijvoorbeeld een Bos vanaf?
Het gaat ook om trainingsuren en dat kost ook goud geld. Je kunt niet even in het dorp naast de deur oefenen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:10 schreef Remco het volgende:
Een dagjesmensen opmerking dit maar ik lees al dagen dat dit en vooral skeleton om het materiaal gaat. Maar een goede slee loopt toch niet in de tonnen lijkt mij? Er worden miljoenen in topsport gestopt, kan daar geen goede slee voor bijvoorbeeld een Bos vanaf?
Britten hebben volgens de geruchten meer dan 5 miljoen in een nieuwe skeletonslee gestokenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:10 schreef Remco het volgende:
Ah johquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Britten hebben volgens de geruchten meer dan 5 miljoen in een nieuwe skeletonslee gestoken
Ja, aan de top zal het ook een hoop dingen uitproberen/testen zijn die misschien wel/niet werken.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:23 schreef Redefine het volgende:
De slee zelf kost al een hoop geld (dus puur de productie zelf), maar de kosten zullen toch vooral aan de R&D kant en het testen zitten. En dan na het testen weer door ontwikkelen, weer testen enz.
Ik zie een uitstekende mogelijkheid om wat tonnen weg te halen bij het altijd lachwekkende judo.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:17 schreef Felagund het volgende:
https://www.forbes.com/si(...)ics-200000-bobsleds/
Hier wordt ook over tonnen voor een top bobslee gesproken, denk dat die van de Duitsers er nog wel boven zitten.
Of een 8-mans bob?quote:
De Holland Acht.quote:
En de ijzers zijn een wetenschap op zich. Veel labwerk heb ik wel eens begrepen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, aan de top zal het ook een hoop dingen uitproberen/testen zijn die misschien wel/niet werken.
quote:
Achquote:
Maar niet onmogelijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt lastig om ook maar 1 plekje te stijgen.
Had deze run ook niet verwacht, dit was echt puik. Weinig grote fouten ook, alleen korte slide uit 3 en een slide uit 9.quote:
Dat denk ik ook elke keer, en dan moet de 4 mans nog komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
Heb telkens het idee dat de bobs veel te groot zijn voor deze baan
Ja, en dan alleen de top 20.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
Kan denk alleen de eerste helft van de laatste run zien. Dan starten ze weer van laatst naar eerst zeker?
Vooral mooi uitgekomen op de rechte stukken en daar niets groot geraaktquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had deze run ook niet verwacht, dit was echt puik. Weinig grote fouten ook, alleen korte slide uit 3 en een slide uit 9.
Hmm, dat duurt zo'n 45 minuten dan? Dan moet ik het net kunnen zien tot het eind.quote:
Zoiets ja denk ik, ze zijn om 19:00 begonnen met heat 3 en zijn nu bij de 16e slee, dus dan zit je rond de 40 minuten ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, dat duurt zo'n 45 minuten dan? Dan moet ik het net kunnen zien tot het eind.
Doe dit maar niet.quote:
Robert De Niro is exact 50 jaar ouder dan ik ben. #NutteloosFeitjequote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Sorry ik zag letterlijk Robert de Niro in The irishman voor me. Mutsje af hielp.
Dat is wel nog steeds de officiële planning ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat gaan we los? 5 over 9 ofzo toch?
Ik haal de 27 niet eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
Liechtenstein was het 27e land dat ik bezocht.
Is ook mijn laatste nieuwe, al 2,5 jaar niets bij gekomen.quote:
Die heb ik nog niet bezocht. Wel 31 andere Europese landen. Daar komen er dit jaar dan nog drie bijquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
Liechtenstein was het 27e land dat ik bezocht.
Dat wel, maar Liechtenstein staat er niet tussen. Canada wel!quote:
Gedaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
TRV / In welke landen ben JIJ geweest? #9 - Hoe doen we dat toch?
Deze kan wel weer eens een schop gebruiken.
Verschil grotendeels door bocht 3, die neem je de hele race mee ookquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
Wel stuk minder dan de derde run
Toch goed gedaan
Beter dan @Immerdebestebob?quote:
Immer.quote:
Alleen nog even wat sticker verwijderaar eroverheen en dan overplakken met de Australische kleuren.quote:
Hopelijk faalt de huidige nummer 10 dan.quote:
Alleen bij her sleetjerijden op de rug.quote:
De Franse vlag is op de ONZE gebaseerd.quote:
Of 9, scheelt maar 0.01quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk faalt de huidige nummer 10 dan.
Jammer dat die Oostenrijker het wel goed doet.quote:
Limburg lijkt me iets geschikterquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:28 schreef Steven184 het volgende:
Baan bouwen in Zoetermeer, 5mln in materiaal en je hebt over 4 jaar podiumkandidaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |