quote:Armbruster. German (also Armbrüster): occupational name for a soldier armed with a crossbow
109?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:53 schreef WAvanBuren het volgende:
We krijgen dus wss een podium van bij elkaar opgeteld 108 jaar oud.
Prachtige jinx.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:50 schreef Felagund het volgende:
Hier wordt Nolte denk ik niet bang van.
quote:
Helemaal prima.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2026 21:56 schreef zorro28 het volgende:
Uiteraard werden er 2 vrouwen genoemd in godenteams en wint de derde
Denk dat het voor de uiteindelijke spiegel meer uitmaakt dat Duitsland hier geen goud pakt. Amerika eindigt toch wel boven NL.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Maar naar afloop kijken alleen de nerds nog naar medaillestanden. Op dit moment kijken veel meer mensen ernaar dus het is mooier om nu hoog te staan.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Denk dat het voor de uiteindelijke spiegel meer uitmaakt dat Duitsland hier geen goud pakt. Amerika eindigt toch wel boven NL.
Die van Nolte nog minder. Armbruster-Humphries stuurt het beste, maar levert bij de start te veel in.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Terwijl die rit van Meyers Taylor er niet eens zo goed uitzag.
Toch zijn snelste run.quote:
Goed materiaal wel. Hebben de Duitse teams eigenlijk dezelfde slee, of zit daar nog verschil in?quote:
Geen idee, ik ga er vanuit dat er welk lkleine verschillen zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed materiaal wel. Hebben de Duitse teams eigenlijk dezelfde slee, of zit daar nog verschil in?
Duitsland stopt volgens mij miljoen in de bobsleesport/teams.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:10 schreef Remco het volgende:
Een dagjesmensen opmerking dit maar ik lees al dagen dat dit en vooral skeleton om het materiaal gaat. Maar een goede slee loopt toch niet in de tonnen lijkt mij? Er worden miljoenen in topsport gestopt, kan daar geen goede slee voor bijvoorbeeld een Bos vanaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |