Toch zijn snelste run.quote:
Goed materiaal wel. Hebben de Duitse teams eigenlijk dezelfde slee, of zit daar nog verschil in?quote:
Geen idee, ik ga er vanuit dat er welk lkleine verschillen zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed materiaal wel. Hebben de Duitse teams eigenlijk dezelfde slee, of zit daar nog verschil in?
Duitsland stopt volgens mij miljoen in de bobsleesport/teams.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:10 schreef Remco het volgende:
Een dagjesmensen opmerking dit maar ik lees al dagen dat dit en vooral skeleton om het materiaal gaat. Maar een goede slee loopt toch niet in de tonnen lijkt mij? Er worden miljoenen in topsport gestopt, kan daar geen goede slee voor bijvoorbeeld een Bos vanaf?
Het gaat ook om trainingsuren en dat kost ook goud geld. Je kunt niet even in het dorp naast de deur oefenen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:10 schreef Remco het volgende:
Een dagjesmensen opmerking dit maar ik lees al dagen dat dit en vooral skeleton om het materiaal gaat. Maar een goede slee loopt toch niet in de tonnen lijkt mij? Er worden miljoenen in topsport gestopt, kan daar geen goede slee voor bijvoorbeeld een Bos vanaf?
Britten hebben volgens de geruchten meer dan 5 miljoen in een nieuwe skeletonslee gestokenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:10 schreef Remco het volgende:
Ah johquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Britten hebben volgens de geruchten meer dan 5 miljoen in een nieuwe skeletonslee gestoken
Ja, aan de top zal het ook een hoop dingen uitproberen/testen zijn die misschien wel/niet werken.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:23 schreef Redefine het volgende:
De slee zelf kost al een hoop geld (dus puur de productie zelf), maar de kosten zullen toch vooral aan de R&D kant en het testen zitten. En dan na het testen weer door ontwikkelen, weer testen enz.
Ik zie een uitstekende mogelijkheid om wat tonnen weg te halen bij het altijd lachwekkende judo.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:17 schreef Felagund het volgende:
https://www.forbes.com/si(...)ics-200000-bobsleds/
Hier wordt ook over tonnen voor een top bobslee gesproken, denk dat die van de Duitsers er nog wel boven zitten.
Of een 8-mans bob?quote:
De Holland Acht.quote:
En de ijzers zijn een wetenschap op zich. Veel labwerk heb ik wel eens begrepen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, aan de top zal het ook een hoop dingen uitproberen/testen zijn die misschien wel/niet werken.
quote:
Achquote:
Maar niet onmogelijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt lastig om ook maar 1 plekje te stijgen.
Had deze run ook niet verwacht, dit was echt puik. Weinig grote fouten ook, alleen korte slide uit 3 en een slide uit 9.quote:
Dat denk ik ook elke keer, en dan moet de 4 mans nog komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
Heb telkens het idee dat de bobs veel te groot zijn voor deze baan
Ja, en dan alleen de top 20.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
Kan denk alleen de eerste helft van de laatste run zien. Dan starten ze weer van laatst naar eerst zeker?
Vooral mooi uitgekomen op de rechte stukken en daar niets groot geraaktquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had deze run ook niet verwacht, dit was echt puik. Weinig grote fouten ook, alleen korte slide uit 3 en een slide uit 9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |