Er wordt met name gesteld dat homofobie aangepakt moet waar dit het meeste aanwezig is. En dat is niet in Hongarije, maar in Islamitische gemeenschappen en Islamitische landen.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er bestaat geen MAGA-geloof en ook geen Orban-geloof. Beide willen echter staatsrepressie tegen LHBT'ers en daar begin ik dan ook over. Zeker omdat hier nogal wat aanhangertjes zijn die tegelijkertijd propageren het zo goed voor te hebben met homo's.
En over welke users heb jij het dan?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:48 schreef Danny het volgende:
Enerzijds juichen als mensen als Charlie Kirk vermoord worden, maar doen de volgende keer weer alsof ze tegen geweld zijn, tolerant en inclusief zijn en respect hebben voor anderen.
Ik hoop dat je ook zo streng bent als het gaat om lasterlijke uitlatingen richting moslims als groep. Dan kunnen we elkaar de handen schudden.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik herken dat beeld niet zozeer, maar ik moet bekennen dat ik geen extreemrechtsen ken.
Dan is er nog wat extreemlinksese lui doen. Die kankeren het ene topic op al die rechtsen die nazi's en het kwaad en een gevaar en hitler zijn en juichen als mensen als Charlie Kirk vermoord worden, maar doen in het volgende topic weer alsof ze tegen geweld zijn, tolerant en inclusief zijn en respect hebben voor anderen.
Overigens is het uitschelden van medeusers - ook voor extreemrechts - niet toegestaan. Daarom is je post gewijzigd en een andere verwijderd. Gelieve dergelijke framing/laster achterwege te laten.
How can I make this about me terroristenquote:Op maandag 16 februari 2026 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook zo streng bent als het gaat om lasterlijke uitlatingen richting moslims als groep. Dan kunnen we elkaar de handen schudden.
Schijtlollig garpje tegen de policy in hihi !quote:Op maandag 16 februari 2026 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How can I make this about me terroristen.
En zie hier de tactiek, slachtoffer spelen en janken over onrecht.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schijtlollig garpje tegen de policy in hihi !
Welke lasterlijke uitlatingen? Kritiek op de Islam en het gedrag van moslims is gewoon toegestaan. Het helpt daarbij niet dat veel mensen met een migratiegrond uit Islamitische ook keer op keer zich op negatieve wijze onderscheiden en zo weer in het nieuws komen. Dit gedrag zou ook wel eens vanuit de eigen contreien bekritiseerd mogen worden, als dat zelfreinigende vermogen wat meer wordt aangewakkerd neemt de kritiek van buiten ook af.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook zo streng bent als het gaat om lasterlijke uitlatingen richting moslims als groep. Dan kunnen we elkaar de handen schudden.
Ik had een goede leraar: HW. Is altijd het slachtoffer van de Islam en moslims. Weer slecht: moslims die aan cloudseeding doen. Sinterklaas van het dak gevallen: Islam is glad ijs. Grote teen tegen de tafel gestoten: Islamitische tafel.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zie hier de tactiek, slachtoffer spelen en janken over onrecht.
Islam.
Jawel, gezien de regering daar wetten aanneemt om homo's in de doofpot te stoppen. Wij trappen niet in jouw truukjes om daar vanaf te leiden.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wordt met name gesteld dat homofobie aangepakt moet waar dit het meeste aanwezig is. En dat is niet in Hongarije,
Dat klopt, maar geen reden om het niet over Orban te hebben.quote:in Islamitische gemeenschappen en Islamitische landen.
Een Pride verbieden is simpelweg repressie. Een beetje wijzen dat het in een ander land nog kutter voor ze is dat is rookgordijnen trekken om je held te beschermen.quote:Als mensen het verschil niet zien tussen een Pride verbieden vs. een Pride uit elkaar slaan of homoseksualiteit strafbaar stellen (met de dood) en zich dan vooral drukmaken over de Pride die wordt verboden, dan zijn die mensen zelf het probleem.
Wat een heerlijk vals geval van de ander beschuldigen waar je zelf schuldig aan bent weer, echt zo uit het handboek Taqqiya weer.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had een goede leraar: HW. Is altijd het slachtoffer van de Islam en moslims. Weer slecht: moslims die aan cloudseeding doen. Sinterklaas van het dak gevallen: Islam is glad ijs. Grote teen tegen de tafel gestoten: Islamitische tafel.
Kritiek op gedragingen van alle mensen is gewoon toegestaan. Of het een Jood, Oegandees, moslim of Harry is, maakt daarbij geen ruk uit. Als je kritiek niet weet te onderscheiden van het lasterlijke, of als je meent dat gedragingen van één altijd te projecteren zijn op de ander, dan heb je het niet zo goed begrepen.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke lasterlijke uitlatingen? Kritiek op de Islam en het gedrag van moslims is gewoon toegestaan. Het helpt daarbij niet dat veel mensen met een migratiegrond uit Islamitische ook keer op keer zich op negatieve wijze onderscheiden en zo weer in het nieuws komen. Dit gedrag zou ook wel eens vanuit de eigen contreien bekritiseerd mogen worden, als dat zelfreinigende vermogen wat meer wordt aangewakkerd neemt de kritiek van buiten ook af.
Laten we het over Noord Korea hebben, dan zijn we gelijk klaar. Nooit meer een discussie over (enige) vorm van onderdrukking of misstanden.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:07 schreef Hexagon het volgende:.
[..]
Een Pride verbieden is simpelweg repressie. Een beetje wijzen dat het in een ander land nog kutter voor ze is dat is rookgordijnen trekken om je held te beschermen.
Exact, die Hongaarse homo's moeten ook maar blij zijn dat Orban ze niet van een flat gooit. Wat een goede lobbes is het toch.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laten we het over Noord Korea hebben, dan zijn we gelijk klaar. Nooit meer een discussie over (enige) vorm van onderdrukking of misstanden.
Sociaal-cultureel rechts is inderdaad per definitie anti-homo. Terug naar vroeger toen het huwelijk en het gezin nog alleen tussen man en vrouw was. Uiteraard verschilt de gradatie wel. Van "als ik het maar niet hoef te zien" tot aan letterlijk verbieden.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:40 schreef Danny het volgende:
[..]
beweer je nou met droge ogen dat rechts per definitie anti-homo is?
Allemaal onzintermen die niks toevoegen aan de termen heteroseksueel,homoseksueel en biseksueel.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Aseksueel, panseksueel en demiseksueel gaan bijvoorbeeld ook gewoon over tot wie je seksueel aangetrokken bent
Niemand die dit stelt. Wel horen we zulke teksten vanuit Islamitische kringen over Joden of 'Zionisten' (lees: Joden).quote:Op maandag 16 februari 2026 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had een goede leraar: HW. Is altijd het slachtoffer van de Islam en moslims. Weer slecht: moslims die aan cloudseeding doen. Sinterklaas van het dak gevallen: Islam is glad ijs. Grote teen tegen de tafel gestoten: Islamitische tafel.
Welkom in de Arabische Islamtische culturenquote:Binnen mijn cultuur is het altijd iemand anders het zit ook in onze taal als ik je daar een voorbeeld van mag geven: je zegt niet 'Ah, ik heb de trein gemist' als je het letterlijk vertaalt dan zeg je 'de trein heeft mij verlaten'.
Ik als kind loop tegen een tafel die er al een week staat en heb pijn dan komt mijn moeder geeft een klap aan die tafel. Wat leer ik als kind? Het ligt nooit aan mij oorzaak is niet bij jou.
Wij hadden zelfs bijvoorbeeld aan tafel als bijvoorbeeld eh mijn nichtje het glas omgooide en zij was jonger, maar dan kreeg ik te horen: Waarom heb je daar niet goed op gelet? Het was nooit mijn nichtje zelf die het omgooide.
Dat dat zijn hele kleine voorbeelden precies en maar je groeit er wel mee op. Met jongens is dat nog veel erger. Het is nooit hun schuld altijd de omgeving.
Die ellende begint al bij het gewoon toestaan van het amputeren van onderdelen van de penis van kleine jongetjes zonder medische reden.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:14 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
vind je borsten en penissen amputeren omwille van een gevoel in je hoofd een teken van vooruitgang dan?
Tja, dat wordt in de Angelsaksische wereld ook op grote schaal gedaan (VS, Australië, Canada). Je kunt nog uitstekend het argument maken dat dit wel degelijk voordelen kan bieden en ook gewoon veel schoner is. Besnijdenis is een hele kleine en onschuldige ingreep in vergelijking met het verwijderen van de borsten of zelfs de geslachtsorganen.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Die ellende begint al bij het gewoon toestaan van het amputeren van onderdelen van de penis van kleine jongetjes zonder medische reden.
Snijden in kleine kinderen zonder medische redenen is gewoon altijd discutabel.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat wordt in de Angelsaksische wereld ook op grote schaal gedaan (VS, Australië, Canada). Je kunt nog uitstekend het argument maken dat dit wel degelijk voordelen kan bieden en ook gewoon veel schoner is. Besnijdenis is een hele kleine en onschuldige ingreep in vergelijking met het verwijderen van de borsten of zelfs de geslachtsorganen.
Nee dat is het niet.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat wordt in de Angelsaksische wereld ook op grote schaal gedaan (VS, Australië, Canada). Je kunt nog uitstekend het argument maken dat dit wel degelijk voordelen kan bieden en ook gewoon veel schoner is. Besnijdenis is een hele kleine en onschuldige ingreep in vergelijking met het verwijderen van de borsten of zelfs de geslachtsorganen.
Bizar dat je dat voor iedereen zo kunt generaliseren. Generaliseren is blijkbaar wél gewoon prima?quote:Op maandag 16 februari 2026 15:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sociaal-cultureel rechts is inderdaad per definitie anti-homo. Terug naar vroeger toen het huwelijk en het gezin nog alleen tussen man en vrouw was. Uiteraard verschilt de gradatie wel. Van "als ik het maar niet hoef te zien" tot aan letterlijk verbieden.
ah ja, ik vergat mijn eigen reactie ook te wijzigen. Ik had mijn reactie al getikt toen ik toch vond dat dat niet kon. Bedankt voor het melden. ik pas het aan.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En over welke users heb jij het dan?
het gaat hier over persoonlijke aanvallen richting medeusers. het 'persoonlijk aanvallen' van medeusers dus. Lasterlijke uitlatingen zijn overigens wettelijk verboden, en mogen dus sowieso niet.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |