Het zijn maar een paar die zo lopen te schreeuwen en eisen stellen en niemand die wat durft te zeggen omdat je dan als Foob neer word gezet en gecanceld kan worden.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:54 schreef Nexum het volgende:
[..]
Mwah ja, sommige sloegen er inderdaad in door, eens. Maar ik heb altijd het gevoel gehad dit een kleine (maar vocale) minderheid was. I.i.g niet significant genoeg om zo’n enorme tegenreactie vanuit conservatieve hoek te krijgen. Daar werd echt het beeld geschetst alsof transgenders de wereld gingen overnemen
aangezien de wetenschap niet alles kan verklaren doen ze er beter aan niet als God te willen spelenquote:Op maandag 16 februari 2026 14:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh, nu moet wetenschap ineens dingen wel verklaren?
Dat is natuurlijk alleen acceptabel wanneer het over MAGA-evangelicals, Orban-katholieken en SGP'ers gaat.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het op een ongenuanceerde manier in hokjes duwen van iedere gelovige en daar enkel op standje zenden tegenaan schreeuwen.
Dat zorgt in geen geval dat mensen minder religieus worden.
Nutteloos, maar ik vraag het toch maar weer: kun je een quote vinden waarin ik stel dat religie verboden moet worden?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, ook jij komt hier weer lekker hypocriet doen.
Dus je moet alles en iedereen laten leven zoals ze zelf willen,
MAAR RELIGIE BAHHH VERBIEDEN.
Ah AI heeft weer een standaard anti transgender propagandariedel uitgekotst.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zijn maar een paar die zo lopen te schreeuwen en eisen stellen en niemand die wat durft te zeggen omdat je dan als Foob neer word gezet en gecanceld kan worden.
Extreme mensen die zeggen dat ze gelijkheid willen maar ondertussen eisen dat iedereen maar net zo als hun gaat worden en o wee als je het er niet mee eens bent.
Jongetjes geen auto's geven geen blauwe kleding en meisjes geen poppen en roze.
Mannen die nog geen operaties hebben gedaan met ding dong en al de vrouwenkleedkamers in willen hebben.
Geen gender neutrale wc in je restaurant. ..... FOOB !!! slechte recenties.
Trangenders die liggen te kronkelen op bed om een ongesteldheid te faken en met tampons rondlopen.
In het lespakket op basisscholen al leren over genders etc.
Een paar extreme mensen die een haat veroorzaken met hun ideeen terwijl de meeste mensen gewoon hunzelf willen zijn en prima als vrouw of man mee doen na geslachtsveranderingen, en ook absoluut niet met deze gekkies in een door hun verzonnen hokje geduwd willen worden.
Best bizar.
En vooral met kleine kinderen, laat die gewoon kind zijn die hoeven niet te weten over genders etc. ze geven vanzelf wel aan welke kleur ze mooi vinden of met welk speelgoed ze willen spelen. En als ze wat opvangen dan kan je het altijd nog in Jip en Janneke taal een beetje uitleggen.
Welke?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
aangezien de wetenschap niet alles kan verklaren doen ze er beter aan niet als God te willen spelen
Waar baseer je dat precies op?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk alleen acceptabel wanneer het over MAGA-evangelicals, Orban-katholieken en SGP'ers gaat.
Zegt de persoon die letterlijk nooit inhoudelijk op dingen ingaat, maar ondertussen wel lekker gaat beledigen.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nutteloos, maar ik vraag het toch maar weer: kun je een quote vinden waarin ik stel dat religie verboden moet worden?
Laat staan hoe dat uberhaupt in z'n werk zou gaan?
quote:Op maandag 16 februari 2026 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd, ik geef net aan dat dat wel bestaat en gevaarlijk is. Letterlijk.
Daarom de vraag: willen we meer of minder religie, Hex?
quote:Op maandag 16 februari 2026 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor bloeddorstigheid, barbarij en gruwelijkheid kunnen we al eeuwen terecht bij religie.
quote:Op maandag 16 februari 2026 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deels, zij het dat die oorlog net zo goed begonnen is door hard-liners die nogal agressief eisten dat men hun zelfverzonnen labels serieus nam op straffe het etiket 'hater' en 'intolerant' opgeplakt te krijgen.
Neemt niet weg dat als puntje bij paaltje komt ik me liever schaar onder de zelfverzonnen label brigade dan de doodenge religieuze engnekken die íetsje meer schade berokkenen aan de maatschappij, zoals de historie heeft aangetoond.
quote:Op maandag 16 februari 2026 14:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah AI heeft weer een standaard anti transgender propagandariedel uitgekotst.
Oh maak je over inhoud maar geen zorgen.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt de persoon die letterlijk nooit inhoudelijk op dingen ingaat, maar ondertussen wel lekker gaat beledigen.
Nou uhm vorige pagina alleen al laat je heel duidelijk naar voren komen wat je wil:
[..]
[..]
[..]
Je hele post staat vol met propaganda cliche's waarbij een klein groepje transgenders extreem machig zou zijn en alles zou terroriseren. Wat in de praktijk gewoon onzin is.quote:
Ze hebben gelijk, wat mij betreft.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:03 schreef Danny het volgende:
[..]
LGB zijn seksuele geaardheden.
ALLE andere letters in dat alfabet hebben niets met geaardheid te maken, maar met persoonlijke gevoelens, gedragingen, kinks, fetishes en genderidentiteit. Het zijn simpelweg compleet verschillende dingen die eigenlijk totaal niet bij elkaar gegooid kunnen worden.
en hoe gaan we dat wetenschappelijk aantonen, dat 'we' gelijk hebben daarin?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:35 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ik dacht dezelfde als de jouwe maar heb mijn twijfels
Je epistels over de gevaren van MAGA en Orban's Fidesz, bijvoorbeeld.quote:
beweer je nou met droge ogen dat rechts per definitie anti-homo is?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Geweld tegen homo's is een probleem ongeacht wie het doet. Staan voor hun rechten en educatie is de oplossing.
[..]
Hilarisch, want dit is precies wat rechts doet. Geweld tegen homo's is alleen een probleem wanneer het wordt gedaan door moslims, voor de rest kan men geen enkele steun verwachten.
Ik zeg dit één keer: iedereen mag alles vinden wat hij/zij wil, maar ik laat me niet framen. Ook niet door jou. Capiche?quote:Op maandag 16 februari 2026 13:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wees anders gewoon transparant over jouw intenties: het pushen van de conservatieve agenda, ook als dat betekent dat trans door de holebi's onder de bus geflikkerd worden.
Er bestaat geen MAGA-geloof en ook geen Orban-geloof. Beide willen echter staatsrepressie tegen LHBT'ers en daar begin ik dan ook over. Zeker omdat hier nogal wat aanhangertjes zijn die tegelijkertijd propageren het zo goed voor te hebben met homo's.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je epistels over de gevaren van MAGA en Orban, bijvoorbeeld.
Wat is er niet waar aan dan? Er zijn extreme mensen die dat daadwerkelijk eisen.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je hele post staat vol met propaganda cliche's waarbij een klein groepje transgenders extreem machig zou zijn en alles zou terroriseren. Wat in de praktijk gewoon onzin is.
En waar baseren MAGA en Orban hun anti-LGBTQ retoriek op denk je?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er bestaat geen MAGA-geloof en ook geen Orban-geloof. Beide willen echter staatsrepressie tegen LHBT'ers en daar begin ik dan ook over. Zeker omdat hier nogal wat aanhangertjes zijn die tegelijkertijd propageren het zo goed voor te hebben met homo's.
Ik herken dat beeld niet zozeer, maar ik moet bekennen dat ik geen extreemrechtsen ken.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat extreemrechtse lui doen. Die kankeren de ene keer op al die homo's die zich opdringen en doen de volgende keer weer alsof ze het goed met hen voorhebben als het gaat op hun haatconcurrenten van de islam.
wil je nu zeggen dat we er zomaar in mee moeten gaan, de wetenschap als God behandelen en hen geen strobreed in de weg leggenquote:Op maandag 16 februari 2026 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en hoe gaan we dat wetenschappelijk aantonen, dat 'we' gelijk hebben daarin?
Of is dat ook een gevoel?
Fidesz valt nog mee, een partij als Jobbik is een veel groter probleem. Hetzelfde in bijvoorbeeld Polen: PiS mja mja (hebben vooral op lokaal niveau wat idioten), een partij als Konfederacja daarentegen over de breedte heel eng.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je epistels over de gevaren van MAGA en Orban's Fidesz, bijvoorbeeld.
Twee zeer religieus gedreven bewegingen.
Op een hele mengelmoes van achterlijkheid. Echter is het niet gezegd dat iedere relgieuze in de VS of Hongarije dat steunt. Er zijn er immers ook meer dan genoeg die niet zo hatelijk in het leven staan.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waar baseren MAGA en Orban hun anti-LGBTQ retoriek op denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |