Inderdaad; keuzes worden vooral voor ze gemaakt nu: "Je bent niet echt een jongen of een meisje omdat de biologie/dokter dat heeft gezegd, dat is een sociaal construct: kijk, je hebt 54 genders... kies er maar een, of twee, of allemaal! Omdat je mag zijn wie je beeeeeent..."quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
,,Kinderen worden vaak té vroeg gedwongen een keuze te maken.
Grappig dit.
Ironische uitspraak idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Grappig dit.
Als het niet zo ernstig was. Voor sommige mensen is genitale en hormonale verminking met een levenslang abonnement op de apotheek is wellicht de enige verlichting van hun ernstige psychische stoornis, maar het presenteren als gewoon een keuze die kinderen kunnen maken is misdadig tegenover die kinderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Grappig dit.
Het is nog veel achterlijker.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Persoonlijke motivatie
,,Wat we dus absoluut niet willen”, zegt Prévoo, ,,is dat kinderen zich gaan afvragen of ze wel van voetbal mogen houden, omdat ze als meisje geboren zijn.” Een vraag die ze zelf wél kreeg, van haar transgender dochter.
Pure flauwekul dit. Je hebt al jaren het EK vrouwenvoetbal, wat nu ook weer gaande is volgens mij.
Die directrice is compleet loco joh.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Net even op hun site gekeken, ze willen niet over de kinderen praten maar met de kinderen…
Ik geef het project 2 jaar, dan vecht iedereen elkaar de tent uit, zowel de “kindvoogden” en docenten en de kinderen.
Ik zat er al op te wachten toen ik het las ja. Arm jongetje, ik ben benieuwd waar hij dat soort onzin opgepikt heeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Goh wat toevallig dat haar dochter transgender is.
Dit verzin je. toch...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die directrice is compleet loco joh.
'Ja, als we er plasbakken zouden ophangen zou het niet meer genderneutraal zijn, hè. Jongetjes kunnen ook zitten'
Begrijp me niet verkeerd, genderdysforie bestaat, en ja, ook jonge kinderen kunnen dat al snel doorhebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten toen ik het las ja. Arm jongetje, ik ben benieuwd waar hij dat soort onzin opgepikt heeft.
Bespaar ons jouw retoriek, dit zeg je enkel vanwege jouw geloofsovertuigingquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad; keuzes worden vooral voor ze gemaakt nu: "Je bent niet echt een jongen of een meisje omdat de biologie/dokter dat heeft gezegd, dat is een sociaal construct: kijk, je hebt 54 genders... kies er maar een, of twee, of allemaal! Omdat je mag zijn wie je beeeeeent..."
Totale waanzin. Kinderen vooral al heel vroeg lastigvallen met deze onwetenschappelijke hype. Zal het psychologisch en didactisch fenomenaal doen.
Oh en dit:
"De kern van De Verbinding, zegt Prévoo, ,,is dat we álles aanbieden. Iedereen mag van ons overal mee spelen. Lego, barbies en blokken. We zeggen niet wat er niet mag."
Is het zo dat op de niet tolerantie-inclusieve-diverse-woke scholen kinderen nog lijfstraffen krijgen wanneer ze met speelgoed spelen dat niet 'heurt'?
En:
"Natuurlijk hebben we tijd nodig om ons dit proces allemaal eigen te maken."
Allemaal? Bespaar me dat 'proces' s.v.p. Nul behoefte aan.
Ik vind het altijd zo maf. Dit is een prima idee, maar dan gaat zo'n mens er, verblind door genderideologie, mee aan de haal en dan krijg je de meest idiote dingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:09 schreef Halcon het volgende:
Lego, barbies of blokken?
De kern van De Verbinding, zegt Prévoo, ,,is dat we álles aanbieden. Iedereen mag van ons overal mee spelen. Lego, barbies en blokken. We zeggen niet wat er niet mag. Waarom is het normaal dat je als jongetje in de peuterleeftijd wel een jurkje aan mag en je nagels mag lakken, maar dat opeens klaar moet zijn als je naar de basisschool gaat? Want dan moet je je opeens gedragen als een jongen? Iedereen mag een jurkje aan!”
Dat laatste vroeg ik me ook af. In de bovenbouw gewoon in één kleedkamer omkleden? Wanneer hun lichamen beginnen te veranderen? Kan toch niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:29 schreef littlemindy het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of het geen schade in de ontwikkeling aanricht om zo krampachtig een verschil in geslacht onbenoemd te laten.
Dat kinderen die worstelen met vragen over hun gender een luisterend oor vinden juich ik alleen maar toe.
Maar dat alle verschillen daarom kunstmatig moeten worden bedekt en je elkaar zelfs niet meer als jongen of meisje mag aanspreken (want boehoe misschien voelt 0,005% zich geen jongen of meisje) is toch te gek voor woorden.
Wat gaan ze doen bij gym, gewoon samen laten douchen?
Het zijn weer eens ouders die over de rug van hun kind een statement of levenswijze willen uitdrukken. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:29 schreef littlemindy het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of het geen schade in de ontwikkeling aanricht om zo krampachtig een verschil in geslacht onbenoemd te laten.
Dat kinderen die worstelen met vragen over hun gender een luisterend oor vinden juich ik alleen maar toe.
Maar dat alle verschillen daarom kunstmatig moeten worden bedekt en je elkaar zelfs niet meer als jongen of meisje mag aanspreken (want boehoe misschien voelt 0,005% zich geen jongen of meisje) is toch te gek voor woorden.
Wat gaan ze doen bij gym, gewoon samen laten douchen?
Welke geloofsovertuiging is dat?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:30 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Bespaar ons jouw retoriek, dit zeg je enkel vanwege jouw geloofsovertuiging![]()
Dat er 53 genders zijn lijkt me flauwekul maar men mag best eens wat losser denken. Er zijn geen twee genders, er zijn er meer. Zowel biologisch als natuurlijk.
Ironisch idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Grappig dit.
Dat vraag ik me af, jonge kinderen ontwikkelen hun identiteit in meerdere fases en daar hoort ook het ontdekken van hun eigen geslacht bij. Kinderen die daar vragen bij hebben en/of zich niet goed voelen daarbij moeten zeker gehoord worden maar dysforie is toch echt wat anders.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, genderdysforie bestaat, en ja, ook jonge kinderen kunnen dat al snel doorhebben.
Jij bent RK, dat heb je elders al lang en breed gezegd..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke geloofsovertuiging is dat?
Inderdaad zeg. Maximum coping mechanisme dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Goh wat toevallig dat haar dochter transgender is.
Ik bedoel er meer mee dat ik er van overtuigd ben dat er kinderen zijn die er (zelf) van overtuigd zijn in een verkeerd lichaam te zijn geboren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, jonge kinderen ontwikkelen hun identiteit in meerdere fases en daar hoort ook het ontdekken van hun eigen geslacht bij. Kinderen die daar vragen bij hebben en/of zich niet goed voelen daarbij moeten zeker gehoord worden maar dysforie is toch echt wat anders.
Wat is er precies ironisch aan? Als je alles aanbiedt dan hoeft een kind niet te kiezen. Prima toch?quote:
Nee hoor, want een jongen wordt nu gedwongen zittend te plassen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:34 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Wat is er precies ironisch aan? Als je alles aanbiedt dan hoeft een kind niet te kiezen. Prima toch?
Oh dat zal. Kinderen nemen veel over van hun ouders, zeker op jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee dat ik er van overtuigd ben dat er kinderen zijn die er (zelf) van overtuigd zijn in een verkeerd lichaam te zijn geboren.
Dat schijnt beter te zijn voor de prostaat..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, want een jongen wordt nu gedwongen zittend te plassen.
Je kunt die spullen ook gewoon met rust laten. Voor die 0,005% of wat het ook is, die loopt te drammen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo maf. Dit is een prima idee, maar dan gaat zo'n mens er, verblind door genderideologie, mee aan de haal en dan krijg je de meest idiote dingen.
Ik steun absoluut het wegnemen van stigma's bij speelgoed, sport en kleding. Maar wat je dan moet doen is die spullen 'genderneutraal' maken, niet de kinderen zelf.
Daarom heb ik hier ook zo m'n twijfelsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh dat zal. Kinderen nemen veel over van hun ouders, zeker op jonge leeftijd.
Mijn geloof heeft hier niet zoveel mee te maken; mijn binding met de RKK is sowieso vooral een culturele aangelegenheid, want hun primitieve opvattingen over homo's en vrouwen, of celibaat, heb ik net zo 'lang en breed' verworpen. Te meer ook omdat daar geen enkele wetenschappelijke of rationele argumenten bij komen kijken: homoseksualiteit is een natuurlijke seksuele oriëntatie, vrouwen kunnen net zo goed werken of priester worden als mannen en het celibaat is een achterhaald instituut dat meer kwaad dan goed aanricht.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:33 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Jij bent RK, dat heb je elders al lang en breed gezegd..
En RK is tegen genderneutraliteit, dus jij ook..
Tegen neutraliteit zijn is prima, maar niet vanwege geloofsovertuiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |