Inderdaad; keuzes worden vooral voor ze gemaakt nu: "Je bent niet echt een jongen of een meisje omdat de biologie/dokter dat heeft gezegd, dat is een sociaal construct: kijk, je hebt 54 genders... kies er maar een, of twee, of allemaal! Omdat je mag zijn wie je beeeeeent..."quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
,,Kinderen worden vaak té vroeg gedwongen een keuze te maken.
Grappig dit.
Ironische uitspraak idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Grappig dit.
Als het niet zo ernstig was. Voor sommige mensen is genitale en hormonale verminking met een levenslang abonnement op de apotheek is wellicht de enige verlichting van hun ernstige psychische stoornis, maar het presenteren als gewoon een keuze die kinderen kunnen maken is misdadig tegenover die kinderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Grappig dit.
Het is nog veel achterlijker.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Persoonlijke motivatie
,,Wat we dus absoluut niet willen”, zegt Prévoo, ,,is dat kinderen zich gaan afvragen of ze wel van voetbal mogen houden, omdat ze als meisje geboren zijn.” Een vraag die ze zelf wél kreeg, van haar transgender dochter.
Pure flauwekul dit. Je hebt al jaren het EK vrouwenvoetbal, wat nu ook weer gaande is volgens mij.
Die directrice is compleet loco joh.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Net even op hun site gekeken, ze willen niet over de kinderen praten maar met de kinderen…
Ik geef het project 2 jaar, dan vecht iedereen elkaar de tent uit, zowel de “kindvoogden” en docenten en de kinderen.
Ik zat er al op te wachten toen ik het las ja. Arm jongetje, ik ben benieuwd waar hij dat soort onzin opgepikt heeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Goh wat toevallig dat haar dochter transgender is.
Dit verzin je. toch...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die directrice is compleet loco joh.
'Ja, als we er plasbakken zouden ophangen zou het niet meer genderneutraal zijn, hè. Jongetjes kunnen ook zitten'
Begrijp me niet verkeerd, genderdysforie bestaat, en ja, ook jonge kinderen kunnen dat al snel doorhebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten toen ik het las ja. Arm jongetje, ik ben benieuwd waar hij dat soort onzin opgepikt heeft.
Bespaar ons jouw retoriek, dit zeg je enkel vanwege jouw geloofsovertuigingquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad; keuzes worden vooral voor ze gemaakt nu: "Je bent niet echt een jongen of een meisje omdat de biologie/dokter dat heeft gezegd, dat is een sociaal construct: kijk, je hebt 54 genders... kies er maar een, of twee, of allemaal! Omdat je mag zijn wie je beeeeeent..."
Totale waanzin. Kinderen vooral al heel vroeg lastigvallen met deze onwetenschappelijke hype. Zal het psychologisch en didactisch fenomenaal doen.
Oh en dit:
"De kern van De Verbinding, zegt Prévoo, ,,is dat we álles aanbieden. Iedereen mag van ons overal mee spelen. Lego, barbies en blokken. We zeggen niet wat er niet mag."
Is het zo dat op de niet tolerantie-inclusieve-diverse-woke scholen kinderen nog lijfstraffen krijgen wanneer ze met speelgoed spelen dat niet 'heurt'?
En:
"Natuurlijk hebben we tijd nodig om ons dit proces allemaal eigen te maken."
Allemaal? Bespaar me dat 'proces' s.v.p. Nul behoefte aan.
Ik vind het altijd zo maf. Dit is een prima idee, maar dan gaat zo'n mens er, verblind door genderideologie, mee aan de haal en dan krijg je de meest idiote dingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:09 schreef Halcon het volgende:
Lego, barbies of blokken?
De kern van De Verbinding, zegt Prévoo, ,,is dat we álles aanbieden. Iedereen mag van ons overal mee spelen. Lego, barbies en blokken. We zeggen niet wat er niet mag. Waarom is het normaal dat je als jongetje in de peuterleeftijd wel een jurkje aan mag en je nagels mag lakken, maar dat opeens klaar moet zijn als je naar de basisschool gaat? Want dan moet je je opeens gedragen als een jongen? Iedereen mag een jurkje aan!”
Dat laatste vroeg ik me ook af. In de bovenbouw gewoon in één kleedkamer omkleden? Wanneer hun lichamen beginnen te veranderen? Kan toch niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:29 schreef littlemindy het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of het geen schade in de ontwikkeling aanricht om zo krampachtig een verschil in geslacht onbenoemd te laten.
Dat kinderen die worstelen met vragen over hun gender een luisterend oor vinden juich ik alleen maar toe.
Maar dat alle verschillen daarom kunstmatig moeten worden bedekt en je elkaar zelfs niet meer als jongen of meisje mag aanspreken (want boehoe misschien voelt 0,005% zich geen jongen of meisje) is toch te gek voor woorden.
Wat gaan ze doen bij gym, gewoon samen laten douchen?
Het zijn weer eens ouders die over de rug van hun kind een statement of levenswijze willen uitdrukken. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:29 schreef littlemindy het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of het geen schade in de ontwikkeling aanricht om zo krampachtig een verschil in geslacht onbenoemd te laten.
Dat kinderen die worstelen met vragen over hun gender een luisterend oor vinden juich ik alleen maar toe.
Maar dat alle verschillen daarom kunstmatig moeten worden bedekt en je elkaar zelfs niet meer als jongen of meisje mag aanspreken (want boehoe misschien voelt 0,005% zich geen jongen of meisje) is toch te gek voor woorden.
Wat gaan ze doen bij gym, gewoon samen laten douchen?
Welke geloofsovertuiging is dat?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:30 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Bespaar ons jouw retoriek, dit zeg je enkel vanwege jouw geloofsovertuiging![]()
Dat er 53 genders zijn lijkt me flauwekul maar men mag best eens wat losser denken. Er zijn geen twee genders, er zijn er meer. Zowel biologisch als natuurlijk.
Ironisch idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Grappig dit.
Dat vraag ik me af, jonge kinderen ontwikkelen hun identiteit in meerdere fases en daar hoort ook het ontdekken van hun eigen geslacht bij. Kinderen die daar vragen bij hebben en/of zich niet goed voelen daarbij moeten zeker gehoord worden maar dysforie is toch echt wat anders.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, genderdysforie bestaat, en ja, ook jonge kinderen kunnen dat al snel doorhebben.
Jij bent RK, dat heb je elders al lang en breed gezegd..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke geloofsovertuiging is dat?
Inderdaad zeg. Maximum coping mechanisme dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Goh wat toevallig dat haar dochter transgender is.
Ik bedoel er meer mee dat ik er van overtuigd ben dat er kinderen zijn die er (zelf) van overtuigd zijn in een verkeerd lichaam te zijn geboren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, jonge kinderen ontwikkelen hun identiteit in meerdere fases en daar hoort ook het ontdekken van hun eigen geslacht bij. Kinderen die daar vragen bij hebben en/of zich niet goed voelen daarbij moeten zeker gehoord worden maar dysforie is toch echt wat anders.
Wat is er precies ironisch aan? Als je alles aanbiedt dan hoeft een kind niet te kiezen. Prima toch?quote:
Nee hoor, want een jongen wordt nu gedwongen zittend te plassen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:34 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Wat is er precies ironisch aan? Als je alles aanbiedt dan hoeft een kind niet te kiezen. Prima toch?
Oh dat zal. Kinderen nemen veel over van hun ouders, zeker op jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee dat ik er van overtuigd ben dat er kinderen zijn die er (zelf) van overtuigd zijn in een verkeerd lichaam te zijn geboren.
Dat schijnt beter te zijn voor de prostaat..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, want een jongen wordt nu gedwongen zittend te plassen.
Je kunt die spullen ook gewoon met rust laten. Voor die 0,005% of wat het ook is, die loopt te drammen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo maf. Dit is een prima idee, maar dan gaat zo'n mens er, verblind door genderideologie, mee aan de haal en dan krijg je de meest idiote dingen.
Ik steun absoluut het wegnemen van stigma's bij speelgoed, sport en kleding. Maar wat je dan moet doen is die spullen 'genderneutraal' maken, niet de kinderen zelf.
Daarom heb ik hier ook zo m'n twijfelsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh dat zal. Kinderen nemen veel over van hun ouders, zeker op jonge leeftijd.
Mijn geloof heeft hier niet zoveel mee te maken; mijn binding met de RKK is sowieso vooral een culturele aangelegenheid, want hun primitieve opvattingen over homo's en vrouwen, of celibaat, heb ik net zo 'lang en breed' verworpen. Te meer ook omdat daar geen enkele wetenschappelijke of rationele argumenten bij komen kijken: homoseksualiteit is een natuurlijke seksuele oriëntatie, vrouwen kunnen net zo goed werken of priester worden als mannen en het celibaat is een achterhaald instituut dat meer kwaad dan goed aanricht.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:33 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Jij bent RK, dat heb je elders al lang en breed gezegd..
En RK is tegen genderneutraliteit, dus jij ook..
Tegen neutraliteit zijn is prima, maar niet vanwege geloofsovertuiging.
Dat bedoel ik niet. Het is meer dat deze vrouw het probleem volledig verkeerd aanpakt. Als haar zoon vraagt of meisjes wel van voetbal mogen houden dan moet het antwoord zijn dat iedereen van voetbal mag houden, ongeacht geslacht of wat dan ook. Dat geldt wat mij betreft voor alles. Als een jongen graag een jurkje wil dragen moet dat gewoon kunnen. Het probleem met deze mensen is dat zij juist dat doel tegenwerken, door te claimen dat een jongen die een jurkje wil dragen eigenlijk transgender is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt die spullen ook gewoon met rust laten. Voor die 0,005% of wat het ook is, die loopt te drammen.
Ja, dat zal allemaal wel, maar dat is niet het uitgangspunt van de directrice.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:36 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Dat schijnt beter te zijn voor de prostaat..
Staand plassen is aangeleerd.
https://www.andros.nl/art(...)-of-zittend-plassen/
Dus, doei
Vroeger heette dat gewoon een tomboy. En inderdaad: het goede antwoord is gewoon accepteren en zichzelf laten zijn. Zonder al dat gendergeneuzelquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn dochter is al ik denk zo vanaf haar geboorte meer jongen dan meisje. Dat uit zich in een hele hoop dingen: kleding, lievelingskleur en hobbies vooral. In een videogame wilt ze altijd een jongen zijn. Als je zulke kinderen zichzelf laat zijn is er helemaal niet zo'n school nodig. Ze weten dat het ok is om zo te zijn.
Overigens denk ik niet dat ze een transgender is.
Scherp maar zal wel een zoontje zijn, die vroeg gedwongen is dochter te worden wegens jongere trauma’s.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:40 schreef Spocke het volgende:
Een genderneutrale school openen en je transgenderkind dochter noemen
Grappoig dat je denkt dat homoseksualiteit een natuurlijke seksuele orientatie is (wat zo is) maar dan negeren dat dit ook voor genders geldt..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn geloof heeft hier niet zoveel mee te maken; mijn binding met de RKK is sowieso vooral een culturele aangelegenheid, want hun primitieve opvattingen over homo's en vrouwen, of celibaat, heb ik net zo 'lang en breed' verworpen. Te meer ook omdat daar geen enkele wetenschappelijke of rationele argumenten bij komen kijken: homoseksualiteit is een natuurlijke seksuele oriëntatie, vrouwen kunnen net zo goed werken of priester worden als mannen en het celibaat is een achterhaald instituut dat meer kwaad dan goed aanricht.
Deze genderhysterie is daarentegen een ordinaire hype, een emotie-gedreven woke gedrocht dat wetenschappelijk gezien uitermate pover onderbouwd wordt. Hobbyisme. Ideologie. En van wat ik weet van (kinder)psychologie, is het buitengewoon dom om op zulke leeftijden al met deze nonsens aan te komen zetten. Laat kinderen hun seksuele- en genderidentiteit zelf ontwikkelen, op hun eigen tempo, i.p.v. het continu centraal te stellen in de setting van een klaslokaal.
Goed punt. Beide verminken de waarheid en kinderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:46 schreef RamboDirk het volgende:
Zolang we islamitsche haatscholen accepteren. Waarom zou dit dan ineens niet ok zijn...
christelijke scholen ook. Geen school waar kinderen zo worden gepest.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Goed punt. Beide verminken de waarheid en kinderen.
Ik heb het niet over het feit dat transgenderisme niet zou bestaan, ik heb het over het woke gekut zoals zichtbaar in de OP waarin wordt gepretendeerd dat a) transgenderisme taboe zou zijn in NL en zelfs vreselijk onderdrukt en b) dat hele volksstammen zichzelf non-binair of dysforisch zouden noemen en dat we derhalve dit soort massale campagnes moeten opzetten, zeker al bij kinderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:48 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Grappoig dat je denkt dat homoseksualiteit een natuurlijke seksuele orientatie is (wat zo is) maar dan negeren dat dit ook voor genders geldt..
https://www.eoswetenschap(...)rein-werkt-omgekeerd
https://www.eoswetenschap(...)gender-vroeger-en-nu
Doei
Volgens mij is dat ook helemaal niets nieuws, men doet nu wel alsof er ineens allemaal ongehoorde dingen heel revolutionair voor het eerst mogen maar vroeger kende ik ook meisjes die geinteresseerd waren in auto's en jongens die in een speelgoedkeukentje speelden. Prima toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn dochter is al ik denk zo vanaf haar geboorte meer jongen dan meisje. Dat uit zich in een hele hoop dingen: kleding, lievelingskleur en hobbies vooral. In een videogame wilt ze altijd een jongen zijn. Als je zulke kinderen zichzelf laat zijn is er helemaal niet zo'n school nodig. Ze weten dat het ok is om zo te zijn.
Overigens denk ik niet dat ze een transgender is.
Ja, en vervolgens de middelbare school binnenlopen en denken "waar the f*ck" ben ik in beland...top idee dit!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:09 schreef Halcon het volgende:
,,Natuurlijk hebben we tijd nodig om ons dit proces allemaal eigen te maken. Maar ik ben er stellig van overtuigd dat de kinderen die vanaf onze school straks naar de middelbare school gaan, juist deze geweldige blik op de wereld meenemen.
Klopt, dit soort mensen vind ik onbewust onbekwaam. Maken die kinderen onbewust kapot en dat zijn de ergste.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het feit dat transgenderisme niet zou bestaan, ik heb het over het woke gekut zoals zichtbaar in de OP waarin wordt gepretendeerd dat a) transgenderisme taboe zou zijn in NL en zelfs vreselijk onderdrukt en b) dat hele volksstammen zichzelf non-binair of dysforisch zouden noemen en dat we derhalve dit soort massale campagnes moeten opzetten, zeker al bij kinderen.
Zucht....Waarom noem je dit woke? Woke is als je wilt dat mensen gelijke rechten hebben. Dat man en vrouw gelijk zijn, alsmede wit en gekleurd. Niks mis mee dus, behalve voor enkele witte mannen die graag hebben dat we nog in de jaren 50 leven...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het feit dat transgenderisme niet zou bestaan, ik heb het over het woke gekut zoals zichtbaar in de OP waarin wordt gepretendeerd dat a) transgenderisme taboe zou zijn in NL en zelfs vreselijk onderdrukt en b) dat hele volksstammen zichzelf non-binair of dysforisch zouden noemen en dat we derhalve dit soort massale campagnes moeten opzetten, zeker al bij kinderen.
Jij bent ook aardig bezig met je "Woke"...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Zucht....Waarom noem je dit woke? Woke is als je wilt dat mensen gelijke rechten hebben. Dat man en vrouw gelijk zijn, alsmede wit en gekleurd. Niks mis mee dus, behalve voor enkele witte mannen die graag hebben dat we nog in de jaren 50 leven...
Tevens denk ik niet dat witte, heteroseksuele mannetjes kunnen beslissen dat er geen taboe rond transgenderisme zou bestaan. Dat is een beetje als witte mannetjes die beslissen "er is geen racisme in Nederland"..
Of we dit bij kinderen moeten doen is een goede vraag. Ik denk eerder gewoon een opvoeding van "je mag er zijn" in plaats van zo overduidelijk kinderen ergens in duwen. Vooral als je het als een van de weinige scholen doet, maar kinderen hebben ook nog hun sport, hun hobby's etc. Je gaat nu kinderen krijgen met gespleten persoonlijkheden.
Ik heb het idee dat jij iets tegen "witte mannetjes" hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Zucht....Waarom noem je dit woke? Woke is als je wilt dat mensen gelijke rechten hebben. Dat man en vrouw gelijk zijn, alsmede wit en gekleurd. Niks mis mee dus, behalve voor enkele witte mannen die graag hebben dat we nog in de jaren 50 leven...
Tevens denk ik niet dat witte, heteroseksuele mannetjes kunnen beslissen dat er geen taboe rond transgenderisme zou bestaan. Dat is een beetje als witte mannetjes die beslissen "er is geen racisme in Nederland"..
Of we dit bij kinderen moeten doen is een goede vraag. Ik denk eerder gewoon een opvoeding van "je mag er zijn" in plaats van zo overduidelijk kinderen ergens in duwen. Vooral als je het als een van de weinige scholen doet, maar kinderen hebben ook nog hun sport, hun hobby's etc. Je gaat nu kinderen krijgen met gespleten persoonlijkheden.
Dat vinden ze prima, want tegen die tijd zijn de helft van de voetballende jongens eigenlijk meisjes die claimen transgender te zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Maarre, die kinderen leven niet in een bubbel hopelijk he, die komen daarbuiten gewoon met de normale wereld in aanraking. Wat als er mede daardoor (en persoonlijke voorkeuren) toch gewoon de gebruikelijke groepjes ontstaan op school? Jongens die voetballen en meisjes die rondhangen bij klimrekken bijvoorbeeld? Wordt dat dan geaccepteerd of komt de school vanuit haar visie eea actief opbreken?
Ik denk wel dat 'n bepaald type ouder hun kinderen naar deze school stuurt. Dus ben er bang voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Maarre, die kinderen leven niet in een bubbel hopelijk he, die komen daarbuiten gewoon met de normale wereld in aanraking. Wat als er mede daardoor (en persoonlijke voorkeuren) toch gewoon de gebruikelijke groepjes ontstaan op school? Jongens die voetballen en meisjes die rondhangen bij klimrekken bijvoorbeeld? Wordt dat dan geaccepteerd of komt de school vanuit haar visie eea actief opbreken?
Dat is woke. De grote erfzonde van de blanke manquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.. En als ik mensen kan irriteren dan zeg ik wit..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:06 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jij bent ook aardig bezig met je "Woke"...
Zeg gewoon blank ipv eeuwige "wit"
Ik ben zelf een wit mannetje, dus hoezo kan ik daar iets tegen hebben? Wel iets tegen de witte mannetjes die vanuit hun ivoren toren willen beslissen wat wel en niet kan. En die zeggen "er is geen taboe op transgenderisme, want ik merk er niks van".. Als je op sites de verhalen leest van mensen die transgender zijn dan weet je wel beter..Zelfde met racisme overigens, wat witte mannetje ook willen bepalen "ik heb er geen last van dus het bestaat niet"...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij iets tegen "witte mannetjes" hebt.
Al is het maar omdat "wit" foutief taalgebruik is.
Witte heteroseksuele mannetjes die terug willen naar de jaren '50. Ja, dat vat woke best goed samen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Nou je intonatie leek dat te suggereren. Nu net zo goed, overigens.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.. En als ik mensen kan irriteren dan zeg ik wit..
[..]
Ik ben zelf een wit mannetje, dus hoezo kan ik daar iets tegen hebben? Wel iets tegen de witte mannetjes die vanuit hun ivoren toren willen beslissen wat wel en niet kan. En die zeggen "er is geen taboe op transgenderisme, want ik merk er niks van".. Als je op sites de verhalen leest van mensen die transgender zijn dan weet je wel beter..Zelfde met racisme overigens, wat witte mannetje ook willen bepalen "ik heb er geen last van dus het bestaat niet"...
Lees eens wat beter, anders is het moeilijk een discussie met je aan te gaan (wat ik ook merk bij discussie over de boeren en stikstof)..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Witte heteroseksuele mannetjes die terug willen naar de jaren '50. Ja, dat vat woke best goed samen.
Ik heb toch liever gender neutrale dan fvd scholenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef Hexagon het volgende:
Zal wel net zo'n succes worden als de FvD-scholen.
Als dit zo is zo vrijwel iedereen woke zijn, want buiten wat idioten staat iedereen wel achter artikel 1 Grondwet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef Foppe1986II het volgende:
Dat is inderdaad wat die witte mannetjes je willen doen geloven. De types Johan Derksen, Jan Roos etc.. Die leggen altijd de schuld bij woke, ook als het met woke niks te maken heeft..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:08 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat is woke. De grote erfzonde van de blanke man
Dat is niet heel erg woke om geen rekening te houden met hoe mensen willen worden aangesproken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef Foppe1986II het volgende:
Dat bepaal ik zelf wel.. En als ik mensen kan irriteren dan zeg ik wit..
Er zijn talloze generaties kinderen opgevoed, naar scholen gegaan etc. zonder het geneuzel van genderneutraliteit. Dat is altijd prima gegaan, dus er is geen enkele aanleiding om voor een select groepje, dat nog niet weet of het zich jongen of meisje voelt (who cares), van alles te gaan veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef Foppe1986II het volgende:
Of we dit bij kinderen moeten doen is een goede vraag. Ik denk eerder gewoon een opvoeding van "je mag er zijn" in plaats van zo overduidelijk kinderen ergens in duwen.
Man en vrouw zijn niet gelijk. Ze hebben gelijke rechten, zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk. Heb je daar plaatjes bij nodig?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:13 schreef Foppe1986II het volgende:
Woke is gewoon dat je man en vrouw gelijk acht, alsmede gekleurd en niet gekleurd. Niks mis mee dus.
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat transgenders hun hersenen hetzelfde zijn als de hersenen van het geslacht waar zij zich mee identificeren. Dus waar zit precies de tegenstrijdigheid?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als dit zo is zo vrijwel iedereen woke zijn, want buiten wat idioten staat iedereen wel achter artikel 1 Grondwet.
Het hele gendergeneuzel heeft niets te maken met gelijke rechten, maar de ontkenning van de biologische verschillen tussen mannen en vrouwen, die gek genoeg word gekoppeld aan dat het voor bepaalde mensen heel belangrijk is dat kunnen wisselen van man naar vrouw of vise versa.
Dat is ook wel een kenmerk van woke, innerlijke tegenstrijdigheden alom.
Ja, right back at 'cha. Want waar je weer vandaan haalt dat ík (als blanke heteroman) denk te kunnen 'beslissen' wat wel en niet kan gaat al uit van een foutieve aanname.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:11 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Lees eens wat beter, anders is het moeilijk een discussie met je aan te gaan (wat ik ook merk bij discussie over de boeren en stikstof)..
Weet je niet "gelijk acht" betekent? Heb jij daar soms plaatjes bij nodig?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Man en vrouw zijn niet gelijk. Ze hebben gelijke rechten, zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk. Heb je daar plaatjes bij nodig?
Ja zo gelijkwaardig allemaal. Behalve voor witte mannetjes danquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:13 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat die witte mannetjes je willen doen geloven. De types Johan Derksen, Jan Roos etc.. Die leggen altijd de schuld bij woke, ook als het met woke niks te maken heeft..
Woke is gewoon dat je man en vrouw gelijk acht, alsmede gekleurd en niet gekleurd. Niks mis mee dus.
Kerel, je bent echt lachwekkend aan het wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, right back at 'cha. Want waar je weer vandaan haalt dat ík (als blanke heteroman) denk te kunnen 'beslissen' wat wel en niet kan gaat al uit van een foutieve aanname.
Maar dit zie ik inderdaad vaker: tegen het woke narratief ingaan, wordt direct opgevat als het willen verbieden van van alles. Terwijl, ironisch genoeg, dat 'beslissen' en 'verbieden', onderhand zelfs in denken, vooral een middeltje is dat door wokisten wordt ingezet om hun zin door te drijven.
Het is echt bizar hoe snel jullie in een stuip schieten wanneer iemand iets zegt dat niet in het woke-plaatje past.
Nou, dat klopt niet wat je zegt. Wel is het zo dat er bij de hersenen van transseksuelen vaak een bepaalde afwijking te zien is in een bepaald deel van de hersenen. En sterker nog, er is baanbrekend onderzoek waaruit naar voren komt dat het wellicht te genezen valt. Echter mag dat onderzoek (ondanks dat het van uitstekende kwaliteit is, peer-reviewed en al) niet van de transbeweging en is het helaas onder het tapijt geschoven.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:15 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat transgenders hun hersenen hetzelfde zijn als de hersenen van het geslacht waar zij zich mee identificeren. Dus waar zit precies de tegenstrijdigheid?
Doe eens een quote.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:20 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Kerel, je bent echt lachwekkend aan het worden![]()
Ik ben niet eens woke, behalve dan gelijke rechten voor alle mensen.
Volgens mij ben jij het die afgeeft op een school die iets wil gaan doen, dus jij wilt het liever verbieden. Liever dat alle scholen hetzelfde zijn dan dat er een transgender neutrale school is. Terwijl ouders hun kinderen daar vrijwillig heen sturen, of niet. Die vrijheid hebben ouders.
Jij hebt het ook gehad over "er is geen taboe op transgenderisme" terwijl als je even op transgendersites kijkt dan weet je wel beter. Bij mij op het werk is ook een man veranderd in een vrouw, en je wilt niet weten hoe mensen daar over praten..Dus, doei
Niet echt gepast dat je “witte mannetjes” zegt. Daarmee gebruik je niet alleen een racistische naam maar denigreer je een hele groep.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Ja, dat je van mening bent dat ze gelijk zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:16 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Weet je niet "gelijk acht" betekent? Heb jij daar soms plaatjes bij nodig?
Ja dat is natuurlijk even schrikken als je net getransformeerd bent. Aan die werkelijkheid is men dan helemaal niet toe.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dat klopt niet wat je zegt. Wel is het zo dat er bij de hersenen van transseksuelen vaak een bepaalde afwijking te zien is in een bepaald deel van de hersenen. En sterker nog, er is baanbrekend onderzoek waaruit naar voren komt dat het wellicht te genezen valt. Echter mag dat onderzoek (ondanks dat het van uitstekende kwaliteit is, peer-reviewed en al) niet van de transbeweging en is het helaas onder het tapijt geschoven.
Terwijl dat voor zovelen een verbetering van hun leven kan zijn.
Het verschil tussen mannen en vrouwen gaat wel verder dan alleen hersenen. Wel kudos voor dat je ook weet dat de hersenen van mannen en vrouwen verschillend zijn in weerwil van een enkel onderzoek die iets anders lijkt te concluderen en waar feministes mee schermen (onderwijl de honderd plus onderzoeken die het tegendeel beweren negerend).
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:17 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ja zo gelijkwaardig allemaal. Behalve voor witte mannetjes dan
Sorry hoor, maar de bron die ik aan Etto heb gegeven suggereert dat de hersenen van transgenders wel degelijk overeenkomt met de hersenen van de mensen waar zij zich mee identificeren.. Nu weet ik niet of het een kip en ei verhaal is. Dat hersenen misschien veranderen omdat zij zich met het andere geslacht identificeren, of dat zij zich met het andere geslacht identificeren omdat hun hersenen zo zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dat klopt niet wat je zegt. Wel is het zo dat er bij de hersenen van transseksuelen vaak een bepaalde afwijking te zien is in een bepaald deel van de hersenen. En sterker nog, er is baanbrekend onderzoek waaruit naar voren komt dat het wellicht te genezen valt. Echter mag dat onderzoek (ondanks dat het van uitstekende kwaliteit is, peer-reviewed en al) niet van de transbeweging en is het helaas onder het tapijt geschoven.
Terwijl dat voor zovelen een verbetering van hun leven kan zijn.
Het verschil tussen mannen en vrouwen gaat wel verder dan alleen hersenen. Wel kudos voor dat je ook weet dat de hersenen van mannen en vrouwen verschillend zijn in weerwil van een enkel onderzoek die iets anders lijkt te concluderen en waar feministes mee schermen (onderwijl de honderd plus onderzoeken die het tegendeel beweren negerend).
Neen, dat ik ze gelijk acht. Dus waardeer..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat je van mening bent dat ze gelijk zijn.
Niet zo slim van je om als je het zelf eigenlijk niet weet hier de wijsneus mee proberen uit te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |