abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205320790
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je kunt die spullen ook gewoon met rust laten. Voor die 0,005% of wat het ook is, die loopt te drammen.
Dat bedoel ik niet. Het is meer dat deze vrouw het probleem volledig verkeerd aanpakt. Als haar zoon vraagt of meisjes wel van voetbal mogen houden dan moet het antwoord zijn dat iedereen van voetbal mag houden, ongeacht geslacht of wat dan ook. Dat geldt wat mij betreft voor alles. Als een jongen graag een jurkje wil dragen moet dat gewoon kunnen. Het probleem met deze mensen is dat zij juist dat doel tegenwerken, door te claimen dat een jongen die een jurkje wil dragen eigenlijk transgender is.
pi_205320814
Een genderneutrale school openen en je transgenderkind dochter noemen
pi_205320820
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:36 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]
Dat schijnt beter te zijn voor de prostaat..
Staand plassen is aangeleerd.

https://www.andros.nl/art(...)-of-zittend-plassen/

Dus, doei
Ja, dat zal allemaal wel, maar dat is niet het uitgangspunt van de directrice.
pi_205320821
Wel een goede manier om geld binnen te harken.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205320837
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn dochter is al ik denk zo vanaf haar geboorte meer jongen dan meisje. Dat uit zich in een hele hoop dingen: kleding, lievelingskleur en hobbies vooral. In een videogame wilt ze altijd een jongen zijn. Als je zulke kinderen zichzelf laat zijn is er helemaal niet zo'n school nodig. Ze weten dat het ok is om zo te zijn.

Overigens denk ik niet dat ze een transgender is.
Vroeger heette dat gewoon een tomboy. En inderdaad: het goede antwoord is gewoon accepteren en zichzelf laten zijn. Zonder al dat gendergeneuzel :Y
pi_205320844
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:40 schreef Spocke het volgende:
Een genderneutrale school openen en je transgenderkind dochter noemen
Scherp maar zal wel een zoontje zijn, die vroeg gedwongen is dochter te worden wegens jongere trauma’s.
Volledig verzonnen maar plausibel.
Vakman pur sang
pi_205320872
We hebben van die kennissen en die hebben ‘hoogbegaafde kinderen’ al van heel vroeg af aan. Hun moeder is speciaal lesgever voor, je raad het al, hoogbegaafde kinderen.
Dat ze heel gemiddelde cijfers halen is gewoon een uiting van het hoogbegaafde en niet begrepen worden. :{w
Vakman pur sang
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:46:19 #58
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205320891
Zolang we islamitsche haatscholen accepteren. Waarom zou dit dan ineens niet ok zijn...
pi_205320916
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mijn geloof heeft hier niet zoveel mee te maken; mijn binding met de RKK is sowieso vooral een culturele aangelegenheid, want hun primitieve opvattingen over homo's en vrouwen, of celibaat, heb ik net zo 'lang en breed' verworpen. Te meer ook omdat daar geen enkele wetenschappelijke of rationele argumenten bij komen kijken: homoseksualiteit is een natuurlijke seksuele oriëntatie, vrouwen kunnen net zo goed werken of priester worden als mannen en het celibaat is een achterhaald instituut dat meer kwaad dan goed aanricht.

Deze genderhysterie is daarentegen een ordinaire hype, een emotie-gedreven woke gedrocht dat wetenschappelijk gezien uitermate pover onderbouwd wordt. Hobbyisme. Ideologie. En van wat ik weet van (kinder)psychologie, is het buitengewoon dom om op zulke leeftijden al met deze nonsens aan te komen zetten. Laat kinderen hun seksuele- en genderidentiteit zelf ontwikkelen, op hun eigen tempo, i.p.v. het continu centraal te stellen in de setting van een klaslokaal.
Grappoig dat je denkt dat homoseksualiteit een natuurlijke seksuele orientatie is (wat zo is) maar dan negeren dat dit ook voor genders geldt..

https://www.eoswetenschap(...)rein-werkt-omgekeerd

https://www.eoswetenschap(...)gender-vroeger-en-nu

Doei
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:48:10 #60
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205320919
Meester en juffrouw is erg gedateerd vind ik. Mag je van mijj best op elke school afschaffen.

Geen fan van die gezamenlijke wc's hoor. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205320922
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:46 schreef RamboDirk het volgende:
Zolang we islamitsche haatscholen accepteren. Waarom zou dit dan ineens niet ok zijn...
Goed punt. Beide verminken de waarheid en kinderen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205320931
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:48 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Goed punt. Beide verminken de waarheid en kinderen.
christelijke scholen ook. Geen school waar kinderen zo worden gepest.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:52:13 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205320969
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:48 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]
Grappoig dat je denkt dat homoseksualiteit een natuurlijke seksuele orientatie is (wat zo is) maar dan negeren dat dit ook voor genders geldt..

https://www.eoswetenschap(...)rein-werkt-omgekeerd

https://www.eoswetenschap(...)gender-vroeger-en-nu

Doei
Ik heb het niet over het feit dat transgenderisme niet zou bestaan, ik heb het over het woke gekut zoals zichtbaar in de OP waarin wordt gepretendeerd dat a) transgenderisme taboe zou zijn in NL en zelfs vreselijk onderdrukt en b) dat hele volksstammen zichzelf non-binair of dysforisch zouden noemen en dat we derhalve dit soort massale campagnes moeten opzetten, zeker al bij kinderen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205320989
LHBTQI+ABCD-ERTTYUIXNKSC
pi_205320995
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn dochter is al ik denk zo vanaf haar geboorte meer jongen dan meisje. Dat uit zich in een hele hoop dingen: kleding, lievelingskleur en hobbies vooral. In een videogame wilt ze altijd een jongen zijn. Als je zulke kinderen zichzelf laat zijn is er helemaal niet zo'n school nodig. Ze weten dat het ok is om zo te zijn.

Overigens denk ik niet dat ze een transgender is.
Volgens mij is dat ook helemaal niets nieuws, men doet nu wel alsof er ineens allemaal ongehoorde dingen heel revolutionair voor het eerst mogen maar vroeger kende ik ook meisjes die geinteresseerd waren in auto's en jongens die in een speelgoedkeukentje speelden. Prima toch?

Ik denk dat het schadelijk is om er meteen allemaal conclusies aan te verbinden. Dus niet "he mijn dochter speelt graag met auto's, leuk!" maar "he mijn dochter speelt met auto's, OMG ze zit in het verkeerde lichaam". Over aandacht gesproken, nogal een merkwaardige obsessie van zo'n school imo. Ik denk dat ik een theoretisch kind nog liever naar een (gematigd) christelijke school zou sturen dan eentje die zo uitgesproken met genders aan de gang gaat.
pi_205320997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:09 schreef Halcon het volgende:
,,Natuurlijk hebben we tijd nodig om ons dit proces allemaal eigen te maken. Maar ik ben er stellig van overtuigd dat de kinderen die vanaf onze school straks naar de middelbare school gaan, juist deze geweldige blik op de wereld meenemen.
Ja, en vervolgens de middelbare school binnenlopen en denken "waar the f*ck" ben ik in beland...top idee dit! ^O^
pi_205320999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik heb het niet over het feit dat transgenderisme niet zou bestaan, ik heb het over het woke gekut zoals zichtbaar in de OP waarin wordt gepretendeerd dat a) transgenderisme taboe zou zijn in NL en zelfs vreselijk onderdrukt en b) dat hele volksstammen zichzelf non-binair of dysforisch zouden noemen en dat we derhalve dit soort massale campagnes moeten opzetten, zeker al bij kinderen.
Klopt, dit soort mensen vind ik onbewust onbekwaam. Maken die kinderen onbewust kapot en dat zijn de ergste.
Vakman pur sang
pi_205321085
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zucht....Waarom noem je dit woke? Woke is als je wilt dat mensen gelijke rechten hebben. Dat man en vrouw gelijk zijn, alsmede wit en gekleurd. Niks mis mee dus, behalve voor enkele witte mannen die graag hebben dat we nog in de jaren 50 leven...

Tevens denk ik niet dat witte, heteroseksuele mannetjes kunnen beslissen dat er geen taboe rond transgenderisme zou bestaan. Dat is een beetje als witte mannetjes die beslissen "er is geen racisme in Nederland"..
Of we dit bij kinderen moeten doen is een goede vraag. Ik denk eerder gewoon een opvoeding van "je mag er zijn" in plaats van zo overduidelijk kinderen ergens in duwen. Vooral als je het als een van de weinige scholen doet, maar kinderen hebben ook nog hun sport, hun hobby's etc. Je gaat nu kinderen krijgen met gespleten persoonlijkheden.
pi_205321115
Maarre, die kinderen leven niet in een bubbel hopelijk he, die komen daarbuiten gewoon met de normale wereld in aanraking. Wat als er mede daardoor (en persoonlijke voorkeuren) toch gewoon de gebruikelijke groepjes ontstaan op school? Jongens die voetballen en meisjes die rondhangen bij klimrekken bijvoorbeeld? Wordt dat dan geaccepteerd of komt de school vanuit haar visie eea actief opbreken?
  dinsdag 12 juli 2022 @ 21:06:09 #70
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205321180
Maar hebben die mensen dan niet door dat juist het hele genderneutrale gebeuren een sociaal construct is.

En verder: laat die kinderen toch gewoon kind zijn.
pi_205321193
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]
Zucht....Waarom noem je dit woke? Woke is als je wilt dat mensen gelijke rechten hebben. Dat man en vrouw gelijk zijn, alsmede wit en gekleurd. Niks mis mee dus, behalve voor enkele witte mannen die graag hebben dat we nog in de jaren 50 leven...

Tevens denk ik niet dat witte, heteroseksuele mannetjes kunnen beslissen dat er geen taboe rond transgenderisme zou bestaan. Dat is een beetje als witte mannetjes die beslissen "er is geen racisme in Nederland"..
Of we dit bij kinderen moeten doen is een goede vraag. Ik denk eerder gewoon een opvoeding van "je mag er zijn" in plaats van zo overduidelijk kinderen ergens in duwen. Vooral als je het als een van de weinige scholen doet, maar kinderen hebben ook nog hun sport, hun hobby's etc. Je gaat nu kinderen krijgen met gespleten persoonlijkheden.
Jij bent ook aardig bezig met je "Woke"...
Zeg gewoon blank ipv eeuwige "wit"
:')
  Forum Admin dinsdag 12 juli 2022 @ 21:06:52 #72
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205321195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:00 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jij iets tegen "witte mannetjes" hebt.

Al is het maar omdat "wit" foutief taalgebruik is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205321197
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Maarre, die kinderen leven niet in een bubbel hopelijk he, die komen daarbuiten gewoon met de normale wereld in aanraking. Wat als er mede daardoor (en persoonlijke voorkeuren) toch gewoon de gebruikelijke groepjes ontstaan op school? Jongens die voetballen en meisjes die rondhangen bij klimrekken bijvoorbeeld? Wordt dat dan geaccepteerd of komt de school vanuit haar visie eea actief opbreken?
Dat vinden ze prima, want tegen die tijd zijn de helft van de voetballende jongens eigenlijk meisjes die claimen transgender te zijn.
pi_205321205
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik denk wel dat 'n bepaald type ouder hun kinderen naar deze school stuurt. Dus ben er bang voor.
pi_205321210
Even maar weer de feiten, opdat we niet vergeten:

1. Geslacht is binair. Je bent een man of vrouw, een man heeft een penis en een vrouw een vagina en zo herken je dat, dus het wordt niet bij geboorte toegewezen, maar geconstateerd. Ja, ik ben bekend met intersekse, de natuur kent afwijkingen. Maakt dit allemaal niet anders.

2. Gender is binair. Het spijt mij voor de drammers die iets anders willen, maar de wetenschap is hier duidelijk over. En nog erger voor de drammers: het is buiten uitzondering gelijk aan het geslacht.

3. Gender is GEEN sociaal construct. Ook hier is voldoende wetenschappelijk onderzoek wat dit ondersteunt. Je kan genderneutraal opvoeden, of zelfs jongens op proberen te voeden als meisjes, ze blijven de voorkeuren hebben die zogenaamd vanuit sociale druk zouden komen. Ook bij apen zie je vergelijkbaar gedrag.

4. Van de kinderen die claimen transseksueel te zijn groeit het overgrote deel (ongeveer 80%) daar vanzelf overheen. Deze kinderen hebben mentale bijstand nodig, geen pubertijdsremmers, laat staan hormonen, laat staan verminkende operaties bekeken vanuit de enorm grote kans dat men later wel tevreden is met het geboortegeslacht.

5. De toename van transseksuele kinderen zit met name in meisjes die lesbisch zijn.

6. Genderidentiteit is allemaal prima en alle respect daarvoor. Maar verwar het niet met gender, laat staan met geslacht.

7. Deze school is een farce.

Ok, 7. is een mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')