Lengte? Modellen zijn al vrij snel 1.75-1.85m.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vrij extreem weer…
Ook maat 34:
[ afbeelding ]
(Geen idee waarom het op Fok! altijd zo verschrikkelijk lastig is om een foto in te voegen)
Moet je ook niet willen denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:55 schreef Eightyone het volgende:
Het zijn iig geen afmetingen die ik nastreef.
Dit.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Mmm als vrouw zijnde zie ik daar meer een maat 38 in bij een Nederlandse lengte. Maak natuurlijk uit of je 1.55 of 1.85 m bent. Van modellen wordt wel verwacht dat je tenminste 1.75 m bent. Dan is maat 32 of 34 wel echt dun. Maar als de vrouwen zo gebouwd zijn en niet gedwongen worden vanaf maat 36 om nog meer gewicht te verliezen van hun baas.
Ik kan je garanderen dat ze maat 34 heeft en dat regelmatig nog te ruim is.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Mmm als vrouw zijnde zie ik daar meer een maat 38 in bij een Nederlandse lengte. Maak natuurlijk uit of je 1.55 of 1.85 m bent. Van modellen wordt wel verwacht dat je tenminste 1.75 m bent. Dan is maat 32 of 34 wel echt dun. Maar als de vrouwen zo gebouwd zijn en niet gedwongen worden vanaf maat 36 om nog meer gewicht te verliezen van hun baas.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit zal ook wel onder de 36 zitten.
[ link | afbeelding ]
Ze voldoet niet aan de lengte eis, dat is inderdaad waar.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Lengte? Modellen zijn al vrij snel 1.75-1.85m.
Geniet van je fatbody! Lekkere dubbele bigmac vanavond!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:11 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Tragisch dat je alles boven maat 32/34 dik en ongezond vindt. Ik denk dat het juist heel goed is om genoeg vet te hebben om ongesteld te worden.
Het is niet echt een mening ofzo…quote:Op zondag 15 februari 2026 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Het is imo ook geen maat 34.
Die minimale lengte van modellen snap ik ook nooit. Het is ten eerste niet representatief en daarnaast lopen volgens mij niet heel veel mannen warm voor lange vrouwen.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Want het is je vriendin ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2026 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat ze maat 34 heeft en dat regelmatig nog te ruim is.
Maar goed, er zijn ook echt nog modellen met maat 36. Zoals ik al eerder schreef: er wordt nogal overdreven in het artikel, zoals zo vaak…
Stond daar een maat bij?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat een model met maatje 32, nee toch?
Lijkt me eerder dit (uit het artikel):
[ afbeelding ]
Het gaat erom dat iedereen hetzelfde aan kan. Daarom proberen ze per show 1 maat te hebben voor eenieder.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:31 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Die minimale lengte van modellen snap ik ook nooit. Het is ten eerste niet representatief en daarnaast lopen volgens mij niet heel veel mannen warm voor lange vrouwen.
Het gaat om de kleding en kleding staat veel mooier op een langer lichaam dan korte pootjes.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:31 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Die minimale lengte van modellen snap ik ook nooit. Het is ten eerste niet representatief en daarnaast lopen volgens mij niet heel veel mannen warm voor lange vrouwen.
Lastig. Je kunt het hebben over gezond en ongezond.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:09 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Dit was mijn vraag inderdaad. Of 'te dun' ook enigszins objectief te maken is.
Deze benen ogen niet als 34. Laat staan dat het “vaak nog te ruim is”. Maar misschien is de foto heel dichtbij ongelukkig geschoten.quote:
Niet representatief waarvoor? Er zijn gewoon lange vrouwenquote:Op zondag 15 februari 2026 15:31 schreef GerryDV het volgende:
[..]
En de gemiddelde Nederlandse vrouw is gewoon rond de 1.70m. Niet ver weg van de gemiddelde minimale lengte voor modellen van 1.75.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Niet representatief waarvoor? Er zijn gewoon lange vrouwen
Gemiddeld idd. Er zijn ook gewoon langerequote:Op zondag 15 februari 2026 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de gemiddelde Nederlandse vrouw is gewoon rond de 1.70m. Niet ver weg van de gemiddelde minimale lengte voor modellen van 1.75.
Zal er voor jou ook nog een grote milkshake bij nemen. Kan ik daarna weer genieten van het feit dat ik wel regelmatig ongesteld word, maar geen donshaar, kou en uitvallende haren door de ondervoeding heb.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Geniet van je fatbody! Lekkere dubbele bigmac vanavond!
Hoe is dit een normale reactie in dit topic?quote:Op zondag 15 februari 2026 15:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Geniet van je fatbody! Lekkere dubbele bigmac vanavond!
Vaak is bij haar de kleinste maat in de winkel nog te ruim.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze benen ogen niet als 34. Laat staan dat het “vaak nog te ruim is”. Maar misschien is de foto heel dichtbij ongelukkig geschoten.
Pak bij H&M een jeans in 34 zonder dat de broek model baggy is en hij zal niet veel te ruim vallen. Als je hem al past.
En over x jaar de hartinfarcten, dichtgeslibte aderen en bloedproppen?quote:Op zondag 15 februari 2026 15:52 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Zal er voor jou ook nog een grote milkshake bij nemen. Kan ik daarna weer genieten van het feit dat ik wel regelmatig ongesteld word, maar geen donshaar, kou en uitvallende haren door de ondervoeding heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |