Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Witte zondag op komst: in het hele land sneeuw en gladheid, vluchten worden geannuleerd
https://www.ad.nl/binnenl(...)eannuleerd~a672594e/![]()
![]()
Lekker voor de carnaval vierdersquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Witte zondag op komst: in het hele land sneeuw en gladheid, vluchten worden geannuleerd
https://www.ad.nl/binnenl(...)eannuleerd~a672594e/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:50 schreef Lovely het volgende:
Ik had een andere tt: bloemetjesgordijn![]()
![]()
schneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je pakt het werk af van Dotquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eannuleerd~a672594e/
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ow sorryquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je pakt het werk af van Dot![]()
![]()
💩quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:53 schreef mario390 het volgende:
man man zij zit te poepen en typt met de handy![]()
Lekker saufenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeet feest kan beginnen
want Hema die is binnen
we gaan er tegen aaaannnn![]()
![]()
Lekker. Hier geen last van, maar tochquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Morgen begint de dag nog vrij zonnig, met slechts wat dunne sluierbewolking. In de middag neemt vanuit het zuidwesten de bewolking steeds verder toe. In de namiddag begint het uit die bewolking (het eerst) in het zuidwesten te sneeuwen. De eerste vlokken smelten op de grond, maar al snel sneeuwt het stevig door en kan het overal tijdelijk wit worden. In de avond valt op steeds meer plaatsen sneeuw. Er valt zondagavond 3 tot 6 centimeter. Daarbij wordt het op veel plaatsen even glad. De naar zuidoost draaiende wind is matig, in het Waddengebied later krachtig en de temperaturen komen uit tussen 1 graad in Groningen en 4 graden in Limburg. Door de toenemende wind voelt het een stuk kouder aan.
Na morgen dooit de sneeuw (op maandag) weer snel weg. We krijgen even met hogere temperaturen te maken, overdag is het 5 tot 7 graden. In de nachten kan het tijdens opklaringen echter nog steeds een graadje vriezen. Verder wisselen wolken en de zon elkaar overdag en valt af en toe een winterse bui. Op woensdag en donderdag is er meer bewolking en is er opnieuw kans op enige tijd regen en/of (natte) sneeuw.![]()
Lekker he?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:53 schreef mario390 het volgende:
man man zij zit te poepen en typt met de handy![]()
je poep typtquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:53 schreef mario390 het volgende:
man man zij zit te poepen en typt met de handy
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heej sjaan ouwe mopperbeer die wel altijd tegen mij praatquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekker. Hier geen last van, maar toch![]()
![]()
![]()
Ik mopper nooitquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Heej sjaan ouwe mopperbeer die wel altijd tegen mij praat![]()
Hai![]()
![]()
Boeiuhquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:53 schreef Lovely het volgende:
Morgen begint de dag nog vrij zonnig, met slechts wat dunne sluierbewolking. In de middag neemt vanuit het zuidwesten de bewolking steeds verder toe. In de namiddag begint het uit die bewolking (het eerst) in het zuidwesten te sneeuwen. De eerste vlokken smelten op de grond, maar al snel sneeuwt het stevig door en kan het overal tijdelijk wit worden. In de avond valt op steeds meer plaatsen sneeuw. Er valt zondagavond 3 tot 6 centimeter. Daarbij wordt het op veel plaatsen even glad. De naar zuidoost draaiende wind is matig, in het Waddengebied later krachtig en de temperaturen komen uit tussen 1 graad in Groningen en 4 graden in Limburg. Door de toenemende wind voelt het een stuk kouder aan.
Na morgen dooit de sneeuw (op maandag) weer snel weg. We krijgen even met hogere temperaturen te maken, overdag is het 5 tot 7 graden. In de nachten kan het tijdens opklaringen echter nog steeds een graadje vriezen. Verder wisselen wolken en de zon elkaar overdag en valt af en toe een winterse bui. Op woensdag en donderdag is er meer bewolking en is er opnieuw kans op enige tijd regen en/of (natte) sneeuw.
Uw ADH vitamine Worst
Sneeuw.... Dat lag hier vanochtend ook weer...
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan dat je roos naar poep ruikt![]()
![]()
[..]
![]()
Hier ook van gisteren nogquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Sneeuw.... Dat lag hier vanochtend ook weer...![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
ik denk je heeft zeker en keer al en anusclip gezien?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ruik je nietquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk je heeft zeker en keer al en anusclip gezien?![]()
![]()
Ik denk jij wel vaker dan een keer.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk je heeft zeker en keer al en anusclip gezien?![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk jij wel vaker dan een keer.![]()
![]()
ja kenn voyeurseiten maar de werden veel mannen kennen ik heb zoveel kontjes gezien van jung tot plus60 beharte vrouwenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk jij wel vaker dan een keer.![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je pakt het werk af van DotIk kan wel wegblijven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot mijn knietjes want ijskoudWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
![]()
Toch knap dat je het gedaan hebt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Een goed pak sneeuw zoals een paar weken terug kan ik wel waarderen... Zolang ik er maar niet op pad hoef.quote:![]()
Morgen weer sneeuw....Geduld
(zelfst. naamw.)
Hey Doccie
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:41 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Raaak![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich redelijk. Hij is bezig weer kracht op te bouwen. Hij gaat waarschijnlijk 2 maart geopereerd worden. Is nu wel thuis om aan te sterkenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:42 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
He Dotteke, was nieuwsgierig hoe het ging met je zoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit klinkt als best goed nieuws op zichquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zich redelijk. Hij is bezig weer kracht op te bouwen. Hij gaat waarschijnlijk 2 maart geopereerd worden. Is nu wel thuis om aan te sterken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
bolkje dan maarI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Op zich wel. Ze wilden 5 weken wachten omdat hij vorige week best veel voor zijn kiezen heeft gehad en veel energie had verloren. Ook al door dat ijzer tekort. Maar hij vecht om aan te sterke. Dat ze het wel aandurven. Ze vinden 5 weken wel een groot tisico. Maar tot zover good. En of het echt goed goed is hoort hij pas 2 weken na de operatie. Maar ben echt trots op hem hoe hij dit draagt. Laat zijn kop niet zakken. Werkt een beetje soort een beetje en neemt genoeg rust.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit klinkt als best goed nieuws op zichWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heeft hij van jou - jij laat je kop ook nooit zakken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zich wel. Ze wilden 5 weken wachten omdat hij vorige week best veel voor zijn kiezen heeft gehad en veel energie had verloren. Ook al door dat ijzer tekort. Maar hij vecht om aan te sterke. Dat ze het wel aandurven. Ze vinden 5 weken wel een groot tisico. Maar tot zover good. En of het echt goed goed is hoort hij pas 2 weken na de operatie. Maar ben echt trots op hem hoe hij dit draagt. Laat zijn kop niet zakken. Werkt een beetje soort een beetje en neemt genoeg rust.![]()
Geduld
(zelfst. naamw.)
Dank jequote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heeft hij van jou - jij laat je kop ook nooit zakken.![]()
. Ik zag hem vanmiddag hij was ook op de verjaardag van mijn kleindochter. Hij kon het niet lang volhouden. Maar menigeen zou het afgezegd hebben. Hij was er gewoon.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ik zag hem vanmiddag hij was ook op de verjaardag van mijn kleindochter. Hij kon het niet lang volhouden. Maar menigeen zou het afgezegd hebben. Hij was er gewoon.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Hier geen alcohol gewoon bubbeltjes waterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier Cassisquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Hier geen alcohol gewoon bubbeltjes waterGeduld
(zelfst. naamw.)
Wij zijn verstandigquote:
![]()
Aan de Middellandse Zee, tussen Marseille en Bandol, ligt Cassis in Zuid-Frankrijk: een kleurrijk havenstadje waar de sfeer van de Provence samensmelt met het diepe blauw van de Côte d’Azur.
Leuke vakantiebestemming voor GGUw ADH vitamine Worst
Ik drink in de avond eigenlijk altijd maar 1 glaasje anders loop ik me rot naar de pot ‘s nachtsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-02-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja, dat is vervelend. Maar kun je op die momenten wel een bolk plaatsenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink in de avond eigenlijk altijd maar 1 glaasje anders loop ik me rot naar de pot ‘s nachts
Geduld
(zelfst. naamw.)
Biertje en de sets van Dreamstate Sydney terugluisteren, helemaal toppieUw ADH vitamine Worst
Je hebt nog steeds de skillsquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is een tijd geleden....![]()
![]()
![]()
Nee dat doe ik eigenlijk nooit. Als ik al naar toilet moet is het zonder mobiel aan te doenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is vervelend. Maar kun je op die momenten wel een bolk plaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
lijstje:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het mooie van zo'n lijst is dat je dingen ook weer kunt doorstrepen.
Geduld
(zelfst. naamw.)
ja heerlijk is datquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het mooie van zo'n lijst is dat je dingen ook weer kunt doorstrepen.![]()
![]()
Of bij kan schrijven 🫢quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het mooie van zo'n lijst is dat je dingen ook weer kunt doorstrepen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owja. Hmm. Nou dat hoeft niet.quote:
Het kan zo:
07:34u: GG een minnetje erbij
Geduld
(zelfst. naamw.)
Als die er tussen had gestaan had ik hem weggehaald. Helaas was het 7.32 uurquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja. Hmm. Nou dat hoeft niet.
Het kan zo:
07:34u: GG een minnetje erbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AM of PMquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als die er tussen had gestaan had ik hem weggehaald. Helaas was het 7.32 uur
Geduld
(zelfst. naamw.)
7 geen 19quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Niet dat het aantal minnetjes verandert maar dan moet ik even kijken wat ik toen allemaal gezegd heb. Ik heb er geen actieve herinnering aanquote:
Geduld
(zelfst. naamw.)
Nee en morgen ben het weer vergeten en doe je het zo weerquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat het aantal minnetjes verandert maar dan moet ik even kijken wat ik toen allemaal gezegd heb. Ik heb er geen actieve herinnering aan
Neenee, dat komt goed, ik heb lerend vermogen...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee en morgen ben het weer vergeten en doe je het zo weer
Geduld
(zelfst. naamw.)
![]()
O echt. Waarom gebeurd dan steeds hetzelfdequote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neenee, dat komt goed, ik heb lerend vermogen... [ afbeelding ]
Ehhhhh...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Waarom gebeurd dan steeds hetzelfdeGeduld
(zelfst. naamw.)
Ja zie. Dat weet je niet eens meer. Lol.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het komt goed hoor, beloofd....quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zie. Dat weet je niet eens meer. Lol.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het komt goed hoor, beloofd....
[ afbeelding ]
Punxsutawney Phil is that you?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat het aantal minnetjes verandert maar dan moet ik even kijken wat ik toen allemaal gezegd heb. Ik heb er geen actieve herinnering aan![]()
![]()
![]()
Men gooit 3 verdwaalde euro's in een gok masjien, en haalt er dik 80 euro. Eten plus drinken en de Pooltafel vrijgespeeld, plus de serveerster een fooi van 4 euro. En nog met winst naar de hotel kamer wandelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
wow wat een mazzel DJMOquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:00 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Men gooit 3 verdwaalde euro's in een gok masjien, en haalt er dik 80 euro. Eten plus drinken en de Pooltafel vrijgespeeld, plus de serveerster een fooi van 4 euro. En nog met winst naar de hotel kamer wandelen.
en dat bij je shagwinst![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is leuk gokkenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:00 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Men gooit 3 verdwaalde euro's in een gok masjien, en haalt er dik 80 euro. Eten plus drinken en de Pooltafel vrijgespeeld, plus de serveerster een fooi van 4 euro. En nog met winst naar de hotel kamer wandelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt goed schatjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Oeps
Soms ben ik dat wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lieve bolkers toch.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goeie UI Shii!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey Grrrrrrrr ben jij geen carnaval aan het vieren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen opstoet kijken in Tilburg.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Grrrrrrrr ben jij geen carnaval aan het vieren?
Bekker lolken toch.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Goed zoo.
Bolken kan je soberso nooit teveel doen.
O dat is altijd mooi. Hopelijk is het een beetje goed weer.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen opstoet kijken in Tilburg.
[..]
Bekker lolken toch.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tillyquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen opstoet kijken in Tilburg.![]()
![]()
![]()
Superkoud, boeit niet, toch gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd mooi. Hopelijk is het een beetje goed weer.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolken kan je soberso nooit teveel doen.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zoisda!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Immer de bolk love spreaden!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt en spread the love the bolk enz.....
nou moet ik aan die sandwichspreadreclame denkenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt en spread the love the bolk enz.....![]()
![]()
Beste woord ooit, en op de tweede plek staat uiteraard 'nimmer'.quote:
Stolk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Busje komt zoquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
@:evilskittle
https://www.ad.nl/rotterd(...)-voorbeeld~a6640527/![]()
Moet morgen ff carnaval vieren en de agenda zit de komende tijd best vol maar zodra ik een vrij weekend heb kom ik bij jullie langs hoor, samen langs de bus.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)-voorbeeld~a6640527/
je bent altijd welkomquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet morgen ff carnaval vieren en de agenda zit de komende tijd best vol maar zodra ik een vrij weekend heb kom ik bij jullie langs hoor, samen langs de bus.Uw ADH vitamine Worst
Worstje scoren, paar biertjes en dan langs de bus.quote:
Ik denk iedereen wel, misschien moeten we evenementvergunning aanvragen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker op crackheadsafari samen met @:grrrrrrrr en @:evilskittle
Wie wil meedoen?
Maar even serieus, het is tegenwoordig wel een groot probleem met verslaafden in het centrum, terwijl het jaar of 10 nauwelijks wasUw ADH vitamine Worst
Nou kom ik tegenwoordig weinig meer in Roffa maar vroeger was er iig in het centrum echt nauwelijks overlast van nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Maar even serieus, het is tegenwoordig wel een groot probleem met verslaafden in het centrum, terwijl het jaar of 10 nauwelijks was"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
in de jaren 90 wel, daarna verdween het om de laatste jaren weer terug te komenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou kom ik tegenwoordig weinig meer in Roffa maar vroeger was er iig in het centrum echt nauwelijks overlast van nee.Uw ADH vitamine Worst
Was op het nieuws: een explosie van verwarde mensen in Noord- en Zuid-Holland.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Maar even serieus, het is tegenwoordig wel een groot probleem met verslaafden in het centrum, terwijl het jaar of 10 nauwelijks was![]()
Is weer eens wat anders dan een gasexplosie door een verward persoon, dat wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Was op het nieuws: een explosie van verwarde mensen in Noord- en Zuid-Holland."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Polk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
BolkYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
zal ik zo delen, maar ben ff benieuwd naar die poll eerst.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dan kan je lang wachten.het is niet drukquote:Op zondag 15 februari 2026 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
zal ik zo delen, maar ben ff benieuwd naar die poll eerst.![]()
![]()
ach tien stemmen is genoeg, ben gewoon benieuwd hoe jullie dat zien dan. Als je beetje gevolgd hebt Enzo.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten.het is niet druk
Do what you love, love what you do!![]()
tis weekendquote:Op zondag 15 februari 2026 00:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kan. Je het nu jiet zeggen. Ik wil slapenalthans voor mij wel.
Ik zal trouwens de details wel ff meer uitleggen in dat andere topic. die ook in ONZ staat, maar moet mss naar R&P
het was nooit bedoelt als een ONZ topic nl, maar hij is wat gewisseld over de tijd die dit koste.
Want denk dit incident is 6 jaar terug onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
het is wel beetje dood eigenlijk, niet gewend van fok. (vroegah)Do what you love, love what you do!![]()
wie zei er nooit meer rijden trouwens, zo jammer he dat je niet kan zien wie wat stemde
ik zal het rapport zo even delen in dat andere topic, met alles weg wat persoonlijk is.
maar (in mijn ervaring onderhand) is het beetje zelfde opzet en format die ze gebruiken. Dus als ik de persoonlijke info weg haal dan kan dat niet zo kwaad.
maar is maar eens om te zien dan hoe het ongeveer gaat. Maar vind meer voor andere topic om dat toe te lichten.Do what you love, love what you do!![]()
en hoe is het met jou eigenlijk, geloof jij was ook nooit vies van een borrel drinken?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik was trouwens vanavond bij mijn zusje op bezoek samen met mijn ma.
Omdat vorige vakantie samen echt onwijs leuk was hebben we nieuw tripje geplande, nu niet georganiseerd met gezelschap maar zelf auto huren daar.
Noord-Macedonie is het plan.
met zijn 3 dus, plan vooralsnog eerste hotel geboekt na vlucht. en zien we daar wel verder.
er is genoeg te zien voor zover we konden vinden.
als iemand er geweest is dan hou ik me aanbevolen nog voor tips trouwens. want hele route hebben we nog niet uit gepland
Wel landen en terug in Skopje dus ook ivm auto.Do what you love, love what you do!![]()
ja zo nu en danquote:Op zondag 15 februari 2026 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
en hoe is het met jou eigenlijk, geloof jij was ook nooit vies van een borrel drinken?Uw ADH vitamine Worst
nou dan is het goed toch? denk dat iedereen die echt verslaafd is wel weet waar die grens zit tussen een keer te veel drinken. of gewoon dik verslaafd.quote:
althans ik weet hem voor mezelf onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
had eigenlijk beloofd na 10 stemmen maar te delen dan hoe en wat....Do what you love, love what you do!![]()
eentje was er van mezelf. dus naja. haha anders kan ik de uitslagen zelf niet zien.Do what you love, love what you do!![]()
Echt hè zelfs midden in de nacht bolk je me. Tttsssssquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Door het niet te delen en er zo mee te draaien weet ik al dat het goed was zonder te kijkenquote:Op zondag 15 februari 2026 01:59 schreef kree het volgende:
had eigenlijk beloofd na 10 stemmen maar te delen dan hoe en wat....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je kent me onderhand wel beetje denk jaquote:Op zondag 15 februari 2026 02:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door het niet te delen en er zo mee te draaien weet ik al dat het goed was zonder te kijken
ik zal ff delen in ander topic hoe en wat. (en hoop beetje dat die weer naar R&P kan trouwens, want meer op zijn plek)Do what you love, love what you do!![]()
Omdat iemand dat opperde. Yvonne heeft van de week gezegd dat hij gewoon bleef staan waar hij stond. Waarom moet je er dan verder over zeuren?quote:Op zondag 15 februari 2026 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
je kent me onderhand wel beetje denk ja
ik zal ff delen in ander topic hoe en wat. (en hoop beetje dat die weer naar R&P kan trouwens, want meer op zijn plek)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is geen zeuren. ik denk dat ie daar beter past, zeker als je de rest van geschiedenis ervan ziet.quote:Op zondag 15 februari 2026 02:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat iemand dat opperde. Yvonne heeft van de week gezegd dat hij gewoon bleef staan waar hij stond. Waarom moet je er dan verder over zeuren?
En is niet alleen dat topic maar ook de rest ervoor.
Maar zoals ik zei laat dat aan de mods, ik vind het namelijk geen onzin, maar best waarheidsgetrouw. daarom denk ik dat het meer past in R&P
maar laat het aan de mods dit. maar is mijn verzoek dus.Do what you love, love what you do!![]()
Yvonne heeft nee gezegd. Je begon er nooit over maar omdat iemand dat nu aan heeft gehaald vind jij dat ook en dan kan jij nog zoveel vinden Yvonne was duidelijkquote:Op zondag 15 februari 2026 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
is geen zeuren. ik denk dat ie daar beter past, zeker als je de rest van geschiedenis ervan ziet.
En is niet alleen dat topic maar ook de rest ervoor.
Maar zoals ik zei laat dat aan de mods, ik vind het namelijk geen onzin, maar best waarheidsgetrouw. daarom denk ik dat het meer past in R&P
maar laat het aan de mods dit. maar is mijn verzoek dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja die zei nee tegen iemand anders, ik vraag het nu persoonlijk als TS starter en met in gedachte houden wat ik er bespreek, dan past het meer in R&P.quote:Op zondag 15 februari 2026 02:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yvonne heeft nee gezegd. Je begon er nooit over maar omdat iemand dat nu aan heeft gehaald vind jij dat ook en dan kan jij nog zoveel vinden Yvonne was duidelijk
Meer voor de serieusheid die erover wordt genomen dus, wil ik die liever daar zien.
Maar aan jullie als mods en admin om dat maar te bepalen dan
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik was de TS niet jij 😂quote:Op zondag 15 februari 2026 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja die zei nee tegen iemand anders, ik vraag het nu persoonlijk als TS starter en met in gedachte houden wat ik er bespreek, dan past het meer in R&P.
Meer voor de serieusheid die erover wordt genomen dus, wil ik die liever daar zien.
Maar aan jullie als mods en admin om dat maar te bepalen danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet te geloven. Ik heb helemaal geen toestemming gegeven voor publicatie van deze foto!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)-voorbeeld~a6640527/
AD, jullie spelen met mijn privé!
...hier om je mars te breken.![]()
jaja dot. maar het was mijn verhaal over meerdere topics en onderwerpen. maar allemaal het zelfde.quote:
het is mijn verhaal en wil dat zo eerlijk mogelijk vertellen ook met alles wat tegen zat en zit en is.
Dus ja jij was de TS maar was vervolg op van.
ik vind het namelijk geen onzin. en met name daarom vooral zie ik het beter in een ander forum deel.
beetje wat ik denk is dat het staat in ONZ dus het is allemaal slap gelul en onzin verhaal, maar is het natuurlijk niet zeker niet voor mij en zo bedoelde ik het hele verhaal van vertellen ook niet.
Dat ie daar belande is prima trouwens voor toen, maar ik wil wel dat het seruieus wordt genomen wat ik zeg en erover vertel, daarom zie ik hem liever in R&PDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: