Neenee, dat komt goed, ik heb lerend vermogen...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee en morgen ben het weer vergeten en doe je het zo weer
O echt. Waarom gebeurd dan steeds hetzelfdequote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neenee, dat komt goed, ik heb lerend vermogen... [ afbeelding ]
Ehhhhh...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Waarom gebeurd dan steeds hetzelfde
Ja zie. Dat weet je niet eens meer. Lol.quote:
Het komt goed hoor, beloofd....quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zie. Dat weet je niet eens meer. Lol.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het komt goed hoor, beloofd....
[ afbeelding ]
Punxsutawney Phil is that you?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat het aantal minnetjes verandert maar dan moet ik even kijken wat ik toen allemaal gezegd heb. Ik heb er geen actieve herinnering aan
wow wat een mazzel DJMOquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:00 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Men gooit 3 verdwaalde euro's in een gok masjien, en haalt er dik 80 euro. Eten plus drinken en de Pooltafel vrijgespeeld, plus de serveerster een fooi van 4 euro. En nog met winst naar de hotel kamer wandelen.
Dat is leuk gokkenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:00 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Men gooit 3 verdwaalde euro's in een gok masjien, en haalt er dik 80 euro. Eten plus drinken en de Pooltafel vrijgespeeld, plus de serveerster een fooi van 4 euro. En nog met winst naar de hotel kamer wandelen.
Komt goed schatjequote:
quote:
Soms ben ik dat wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |