Lolquote:
ja heerlijk is datquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het mooie van zo'n lijst is dat je dingen ook weer kunt doorstrepen.
Of bij kan schrijven 🫢quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het mooie van zo'n lijst is dat je dingen ook weer kunt doorstrepen.
Owja. Hmm. Nou dat hoeft niet.quote:
Als die er tussen had gestaan had ik hem weggehaald. Helaas was het 7.32 uurquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja. Hmm. Nou dat hoeft niet.
Het kan zo:
07:34u: GG een minnetje erbij
AM of PMquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als die er tussen had gestaan had ik hem weggehaald. Helaas was het 7.32 uur
7 geen 19quote:
Niet dat het aantal minnetjes verandert maar dan moet ik even kijken wat ik toen allemaal gezegd heb. Ik heb er geen actieve herinnering aanquote:
Nee en morgen ben het weer vergeten en doe je het zo weerquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat het aantal minnetjes verandert maar dan moet ik even kijken wat ik toen allemaal gezegd heb. Ik heb er geen actieve herinnering aan
Neenee, dat komt goed, ik heb lerend vermogen...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee en morgen ben het weer vergeten en doe je het zo weer
O echt. Waarom gebeurd dan steeds hetzelfdequote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neenee, dat komt goed, ik heb lerend vermogen... [ afbeelding ]
Ehhhhh...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Waarom gebeurd dan steeds hetzelfde
Ja zie. Dat weet je niet eens meer. Lol.quote:
Het komt goed hoor, beloofd....quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zie. Dat weet je niet eens meer. Lol.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het komt goed hoor, beloofd....
[ afbeelding ]
Punxsutawney Phil is that you?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat het aantal minnetjes verandert maar dan moet ik even kijken wat ik toen allemaal gezegd heb. Ik heb er geen actieve herinnering aan
wow wat een mazzel DJMOquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:00 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Men gooit 3 verdwaalde euro's in een gok masjien, en haalt er dik 80 euro. Eten plus drinken en de Pooltafel vrijgespeeld, plus de serveerster een fooi van 4 euro. En nog met winst naar de hotel kamer wandelen.
Dat is leuk gokkenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:00 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Men gooit 3 verdwaalde euro's in een gok masjien, en haalt er dik 80 euro. Eten plus drinken en de Pooltafel vrijgespeeld, plus de serveerster een fooi van 4 euro. En nog met winst naar de hotel kamer wandelen.
Komt goed schatjequote:
Oeh, ze zei schatjequote:
quote:
Ontzettend lief hoor.quote:
Soms ben ik dat wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |