Goeie UI Shii!quote:
Hey Grrrrrrrr ben jij geen carnaval aan het vieren?quote:
Morgen opstoet kijken in Tilburg.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Grrrrrrrr ben jij geen carnaval aan het vieren?
Bekker lolken toch.quote:
quote:
O dat is altijd mooi. Hopelijk is het een beetje goed weer.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen opstoet kijken in Tilburg.
[..]
Bekker lolken toch.
Tillyquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen opstoet kijken in Tilburg.
Superkoud, boeit niet, toch gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd mooi. Hopelijk is het een beetje goed weer.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolken kan je soberso nooit teveel doen.
Toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Zoisda!quote:
Immer de bolk love spreaden!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt en spread the love the bolk enz.....
nou moet ik aan die sandwichspreadreclame denkenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt en spread the love the bolk enz.....
Beste woord ooit, en op de tweede plek staat uiteraard 'nimmer'.quote:
Busje komt zoquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
@:evilskittle
https://www.ad.nl/rotterd(...)-voorbeeld~a6640527/
Moet morgen ff carnaval vieren en de agenda zit de komende tijd best vol maar zodra ik een vrij weekend heb kom ik bij jullie langs hoor, samen langs de bus.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
je bent altijd welkomquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet morgen ff carnaval vieren en de agenda zit de komende tijd best vol maar zodra ik een vrij weekend heb kom ik bij jullie langs hoor, samen langs de bus.
Worstje scoren, paar biertjes en dan langs de bus.quote:
Ik denk iedereen wel, misschien moeten we evenementvergunning aanvragen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker op crackheadsafari samen met @:grrrrrrrr en @:evilskittle
Wie wil meedoen?
Nou kom ik tegenwoordig weinig meer in Roffa maar vroeger was er iig in het centrum echt nauwelijks overlast van nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Maar even serieus, het is tegenwoordig wel een groot probleem met verslaafden in het centrum, terwijl het jaar of 10 nauwelijks was
in de jaren 90 wel, daarna verdween het om de laatste jaren weer terug te komenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou kom ik tegenwoordig weinig meer in Roffa maar vroeger was er iig in het centrum echt nauwelijks overlast van nee.
Was op het nieuws: een explosie van verwarde mensen in Noord- en Zuid-Holland.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Maar even serieus, het is tegenwoordig wel een groot probleem met verslaafden in het centrum, terwijl het jaar of 10 nauwelijks was
Is weer eens wat anders dan een gasexplosie door een verward persoon, dat wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Was op het nieuws: een explosie van verwarde mensen in Noord- en Zuid-Holland.
zal ik zo delen, maar ben ff benieuwd naar die poll eerst.quote:
Dan kan je lang wachten.het is niet drukquote:Op zondag 15 februari 2026 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
zal ik zo delen, maar ben ff benieuwd naar die poll eerst.
ach tien stemmen is genoeg, ben gewoon benieuwd hoe jullie dat zien dan. Als je beetje gevolgd hebt Enzo.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten.het is niet druk
tis weekendquote:Op zondag 15 februari 2026 00:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kan. Je het nu jiet zeggen. Ik wil slapen
en hoe is het met jou eigenlijk, geloof jij was ook nooit vies van een borrel drinken?quote:
ja zo nu en danquote:Op zondag 15 februari 2026 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
en hoe is het met jou eigenlijk, geloof jij was ook nooit vies van een borrel drinken?
nou dan is het goed toch? denk dat iedereen die echt verslaafd is wel weet waar die grens zit tussen een keer te veel drinken. of gewoon dik verslaafd.quote:
Echt hè zelfs midden in de nacht bolk je me. Tttsssssquote:
Door het niet te delen en er zo mee te draaien weet ik al dat het goed was zonder te kijkenquote:Op zondag 15 februari 2026 01:59 schreef kree het volgende:
had eigenlijk beloofd na 10 stemmen maar te delen dan hoe en wat....
je kent me onderhand wel beetje denk jaquote:Op zondag 15 februari 2026 02:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door het niet te delen en er zo mee te draaien weet ik al dat het goed was zonder te kijken
Omdat iemand dat opperde. Yvonne heeft van de week gezegd dat hij gewoon bleef staan waar hij stond. Waarom moet je er dan verder over zeuren?quote:Op zondag 15 februari 2026 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
je kent me onderhand wel beetje denk ja
ik zal ff delen in ander topic hoe en wat. (en hoop beetje dat die weer naar R&P kan trouwens, want meer op zijn plek)
is geen zeuren. ik denk dat ie daar beter past, zeker als je de rest van geschiedenis ervan ziet.quote:Op zondag 15 februari 2026 02:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat iemand dat opperde. Yvonne heeft van de week gezegd dat hij gewoon bleef staan waar hij stond. Waarom moet je er dan verder over zeuren?
Yvonne heeft nee gezegd. Je begon er nooit over maar omdat iemand dat nu aan heeft gehaald vind jij dat ook en dan kan jij nog zoveel vinden Yvonne was duidelijkquote:Op zondag 15 februari 2026 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
is geen zeuren. ik denk dat ie daar beter past, zeker als je de rest van geschiedenis ervan ziet.
En is niet alleen dat topic maar ook de rest ervoor.
Maar zoals ik zei laat dat aan de mods, ik vind het namelijk geen onzin, maar best waarheidsgetrouw. daarom denk ik dat het meer past in R&P
maar laat het aan de mods dit. maar is mijn verzoek dus.
ja die zei nee tegen iemand anders, ik vraag het nu persoonlijk als TS starter en met in gedachte houden wat ik er bespreek, dan past het meer in R&P.quote:Op zondag 15 februari 2026 02:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yvonne heeft nee gezegd. Je begon er nooit over maar omdat iemand dat nu aan heeft gehaald vind jij dat ook en dan kan jij nog zoveel vinden Yvonne was duidelijk
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik was de TS niet jij 😂quote:Op zondag 15 februari 2026 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja die zei nee tegen iemand anders, ik vraag het nu persoonlijk als TS starter en met in gedachte houden wat ik er bespreek, dan past het meer in R&P.
Meer voor de serieusheid die erover wordt genomen dus, wil ik die liever daar zien.
Maar aan jullie als mods en admin om dat maar te bepalen dan
Niet te geloven. Ik heb helemaal geen toestemming gegeven voor publicatie van deze foto!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
jaja dot. maar het was mijn verhaal over meerdere topics en onderwerpen. maar allemaal het zelfde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |