Goeie UI Shii!quote:
Hey Grrrrrrrr ben jij geen carnaval aan het vieren?quote:
Morgen opstoet kijken in Tilburg.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Grrrrrrrr ben jij geen carnaval aan het vieren?
Bekker lolken toch.quote:
quote:
O dat is altijd mooi. Hopelijk is het een beetje goed weer.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen opstoet kijken in Tilburg.
[..]
Bekker lolken toch.
Tillyquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen opstoet kijken in Tilburg.
Superkoud, boeit niet, toch gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd mooi. Hopelijk is het een beetje goed weer.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolken kan je soberso nooit teveel doen.
Toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Zoisda!quote:
Immer de bolk love spreaden!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt en spread the love the bolk enz.....
nou moet ik aan die sandwichspreadreclame denkenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt en spread the love the bolk enz.....
Beste woord ooit, en op de tweede plek staat uiteraard 'nimmer'.quote:
Busje komt zoquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
@:evilskittle
https://www.ad.nl/rotterd(...)-voorbeeld~a6640527/
Moet morgen ff carnaval vieren en de agenda zit de komende tijd best vol maar zodra ik een vrij weekend heb kom ik bij jullie langs hoor, samen langs de bus.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
@:evilskittle
https://www.ad.nl/rotterd(...)-voorbeeld~a6640527/
je bent altijd welkomquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet morgen ff carnaval vieren en de agenda zit de komende tijd best vol maar zodra ik een vrij weekend heb kom ik bij jullie langs hoor, samen langs de bus.
Worstje scoren, paar biertjes en dan langs de bus.quote:
Ik denk iedereen wel, misschien moeten we evenementvergunning aanvragen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker op crackheadsafari samen met @:grrrrrrrr en @:evilskittle
Wie wil meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |