Nou kom ik tegenwoordig weinig meer in Roffa maar vroeger was er iig in het centrum echt nauwelijks overlast van nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Maar even serieus, het is tegenwoordig wel een groot probleem met verslaafden in het centrum, terwijl het jaar of 10 nauwelijks was
in de jaren 90 wel, daarna verdween het om de laatste jaren weer terug te komenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou kom ik tegenwoordig weinig meer in Roffa maar vroeger was er iig in het centrum echt nauwelijks overlast van nee.
Was op het nieuws: een explosie van verwarde mensen in Noord- en Zuid-Holland.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Maar even serieus, het is tegenwoordig wel een groot probleem met verslaafden in het centrum, terwijl het jaar of 10 nauwelijks was
Is weer eens wat anders dan een gasexplosie door een verward persoon, dat wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Was op het nieuws: een explosie van verwarde mensen in Noord- en Zuid-Holland.
zal ik zo delen, maar ben ff benieuwd naar die poll eerst.quote:
Dan kan je lang wachten.het is niet drukquote:Op zondag 15 februari 2026 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
zal ik zo delen, maar ben ff benieuwd naar die poll eerst.
ach tien stemmen is genoeg, ben gewoon benieuwd hoe jullie dat zien dan. Als je beetje gevolgd hebt Enzo.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten.het is niet druk
tis weekendquote:Op zondag 15 februari 2026 00:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kan. Je het nu jiet zeggen. Ik wil slapen
en hoe is het met jou eigenlijk, geloof jij was ook nooit vies van een borrel drinken?quote:
ja zo nu en danquote:Op zondag 15 februari 2026 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
en hoe is het met jou eigenlijk, geloof jij was ook nooit vies van een borrel drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |