Vannacht?quote:
Die Birkeland mag er wel zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:20 schreef vul_maar_in het volgende: oeh ik vind 1 van die amerikaanse dames wel erg liev.
Zeker Dijkstra is zowat altijd positief over een Nederlandse prestatie, ook als die net 13e is geworden..quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:22 schreef Remco het volgende:
Matig commentaar trouwens, ze waren echt veel te enthousiast met deze tijd en race, begin was slecht maar eigenlijk de laatste ronde ook.
Oh 3 uur zelfs pas.quote:
Japan kun je inderdaad wel beter treffen. Al was Japan in de finale (gezien de vermoeidheid) nog wel beter geweest.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, maar je moet hem eerst winnen, dat lijkt mij tegen dit Canada sowieso geen garantie.
Tegen Japan ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, maar je moet hem eerst winnen, dat lijkt mij tegen dit Canada sowieso geen garantie.
quote:
quote:Programma:
14 Februari
16:00 Kwarfinales Vrouwen
15 Februari
16:00 Kwartfinales Mannen
17 Februari
14:30 Halve finales Mannen
14:52 Halve finales Vrouwen
16:22 B-Finale Mannen
16:28 Finale Mannen
16:41 B-Finale Vrouwen
16:47 Finale Vrouwen
Nee. Al is Canada denk ik wel een zwaardere tegenstander.quote:
links op het bankje voor de kijkers thuis tochquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:24 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die Birkeland mag er wel zijn inderdaad.
Joy gooit antoinette onder de busquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:25 schreef Felagund het volgende:
Schuld van Joy, die zenuwachtig was.
Tommy Haas?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wie was die vent naast Conijn?
Wel een record aan medailles voor Nederland als ze allemaal zo zouden denken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de training waren we al Olympisch kampioen!
Goud kan best. Brons ook. Vierde kan alleen als je op je bips gaat in de troostfinale of als Canada op de bips gaat in de halve finale.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook niet alsof ze seconden achter liggen he, wat kunnen we hier toch altijd alles overanalyseren
Kloptquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
links op het bankje voor de kijkers thuis toch
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
links op het bankje voor de kijkers thuis toch
Op de schopstoel…quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Joy uit het team halen. Kan duidelijk niet met spanning omgaan, zie OKT.
Of in de leer bij Nuis.
Echt bizar lakse houding hequote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:29 schreef Redefine het volgende:
Marijke mikt op een mooie 9e plaats op de 1500 meter.
Met de geblesseerde debutant Kerkhoff of enigma Conijn zullen ze opeens wel twee seconden harder gaan ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Of in de leer bij Nuis.
Ja, dit slaat nergens op nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de geblesseerde debutant Kerkhoff of enigma Conijn zullen ze opeens wel twee seconden harder gaan ja.
Als hele domme dingen roepen een Olympische sport was dan had dat goed kunnen zijn voor goud.quote:
Nuisquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Of in de leer bij Nuis.
Nee dan brons met een wereldrecordquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:27 schreef kilon het volgende:
Typisch Nederlands zal zijn dat je verliest van Japan (op waarde geklopt) en dat je dan tegen Canada moet om brons omdat die een misslag maakten tegen de VS of zo.
Maar zulke dingen zie je eerder bij de mannen gebeuren.
Ja, omdat hij zich meerdere keren niet plaatste wegens de druk op het OKTquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Tot aan deze Spelen: 3 afstanden, 3x Olympisch goud
Toen had je wel ijskonijn Wust ipv deze labiele groepquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:37 schreef Redefine het volgende:
Uiteraard hier toch het liefste de gouden medaille zonder zorgen. Maar het is toch wel een stuk mooier als er wel echte tegenstand is. Die gouden medaille van 2014 onthouden we eigenlijk ook alleen maar omdat het de enige bij de TP is tot nu toe.
Schouten in 2014?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Toen had je wel ijskonijn Schouten ipv deze labiele groep
Wust bedoelde ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schouten in 2014?
En Schouten met Olympisch goud op de Team Pursuit?
[ afbeelding ]
Fitzrandolph die vals startte maar doormocht omdat zn vader starter was.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Fitzrandolph, Cheek.. dat zijn bij een quiz over winnaars op de OS ook niet de allereerste namen die je noemt
edit: oh, dat het is andere topic
Dat team had ook goud behaald met de rest. Ter Mors, Leenstra en Van Beek waren ook te goed voor de rest.quote:
Ter Mors kon ook goed pieken natuurlijk. Groenewoud, Rijpma en Beune lijken eerder het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat team had ook goud behaald met de rest. Ter Mors, Leenstra en Van Beek waren ook te goed voor de rest.
Goede dalers.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ter Mors kon ook goed pieken natuurlijk. Groenewoud, Rijpma en Beune lijken eerder het tegenovergestelde
We zouden al die Aziaatjes sowiezo van de baan moeten kunnen beuken a la bowser vs toad.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat WE bij de vrouwen TP maar 1 goud hebben is eigenlijk ook gewoon een SCHANDE
Nog erger om te bedenken dat het i.c.m. de mannen maar 2 goud isquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat WE bij de vrouwen TP maar 1 goud hebben is eigenlijk ook gewoon een SCHANDE
Zou het? Die zijn 8ste en 7de geworden de laatste wereldkampioenschappen.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Nederland-Frankrijk lijkt me wel een direct duel om de vierde halve finale plek.
Dat is mijn verwachting ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou het? Die zijn 8ste en 7de geworden de laatste wereldkampioenschappen.
Ook al zou Nederland een wonder verrichten en goud winnen dan is Anema nog ziedend als Bergsma niet rijdt.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:22 schreef Remco het volgende:
Bert heeft dienst vandaag, de ach Nederland zit onder de control v, Anema zal vast alweer ziedend zijn, ik heb er zin aan!
Dit seizoen en de schaaters in vorm of uit vorm. De Duitsers en Japanners vind ik hier tot nu toe vrij matig.quote:
Die bakken er weinig van inderdaad, maar de TP is wel een lastig iets. Die Amerikanen zijn individueel ook niet allemaal even bijzonder.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit seizoen en de schaaters in vorm of uit vorm. De Duitsers en Japanners vind ik hier tot nu toe vrij matig.
quote:Op zondag 15 februari 2026 15:22 schreef Remco het volgende:
Bert heeft dienst vandaag, de ach Nederland zit onder de control v, Anema zal vast alweer ziedend zijn, ik heb er zin aan!
Hopelijk vraagt Bert nog wel aan Anema waarom Groenewoud achteruit schaatst als hij geïnterviewd wordtquote:Op zondag 15 februari 2026 15:22 schreef Remco het volgende:
Heiden had ook betere pillen als aankomend arts.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:39 schreef Zorro het volgende:
Ik word zo moe van die 5x goud vergelijking met Heiden.
Alle afstanden winnen is toch onvergelijkbaar veel beter dan 3 afstanden en 2 kermisonderdelen
Ter nagedachtenis aan alle gemiste kansen op goud.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:41 schreef Em31 het volgende:
Al die dramatische muziek steeds bij de reportages/interviews.
Het was vooral de schuld van Kramer dat Bergsma niet mee mocht doen.quote:
4 jaar geleden hadden we een ploeg uit 1 team!quote:Op zondag 15 februari 2026 15:42 schreef kilon het volgende:
Teamafstanden gaan in Nederland nooit werken met de verschillende commerciële ploegen.
Van die drie was Blokhuijsen nog wel de sympathiekste.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het was vooral de schuld van Kramer dat Bergsma niet mee mocht doen.
Zeker, Blokkie was wel oke.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van die drie was Blokhuijsen nog wel de sympathiekste.
Bij de vrouwen niet joh, die zijn eigenlijk altijd wel goed individueel.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
4 jaar geleden hadden we een ploeg uit 1 team!
Maar tegenwoordig lukt het vooral niet omdat we kwalitatief ook te matig zijn
Tegenwoordig beginnen ze als het goed is met Bosker. En wisselen ze dan halverwege (als enige overigens).quote:Op zondag 15 februari 2026 15:44 schreef AgnesGru het volgende:
De belangrijkste vraag, gaat Chris sneller openen dan Beune?
Bij hem zal het 'probleem' eerder zijn dat die wat saai was.quote:
Die heeft een mat.quote:
Met Ritsma aan het roer zijn die Amerikanen vissenvoer!quote:Op zondag 15 februari 2026 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Nederland is niet de favoriet.
Je hebt in ieder geval hoop.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:48 schreef Redefine het volgende:
Dit is weer zo'n geval dat ik aan de ene kant gewoon hoop dat ze doorgaan, maar aan de andere kant hoop dat het een ontzettende flopshow wordt.
Nou moet je niet van die gekke dingen gaan zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Nederland is niet de favoriet.
Ja, had het over de mannen, bij de vrouwen is het anders. Maar daar is goud ook nog gewoon mogelijk deze OSquote:Op zondag 15 februari 2026 15:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bij de vrouwen niet joh, die zijn eigenlijk altijd wel goed individueel.
Dat is uitgestelde teleurstelling he.quote:
Ach, brons voor die gasten zou toch mooi zijn. En het is niet alsof er iets zou veranderen als ze bij wijze van 6de worden.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:48 schreef Redefine het volgende:
Dit is weer zo'n geval dat ik aan de ene kant gewoon hoop dat ze doorgaan, maar aan de andere kant hoop dat het een ontzettende flopshow wordt.
Brons is geen flopshow he.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, brons voor die gasten zou toch mooi zijn. En het is niet alsof er iets zou veranderen als ze bij wijze van 6de worden.
Nee, maar dat bedoel ik ook. Waarom zou je hopen dat het een ontzettende flopshow zou worden?quote:
Tijdens de race van positie?quote:
Bosker gaat van 1 naar 3.quote:
Het is sowieso al beiden he, niet alleen hopen op een flopshow. De reden dat ik daar wel op hoop is omdat Ritsma er een ongelooflijke puinhoop van maakt. Maar meer nog dat de reden dat het voorheen zo slecht ging de schuld was van Huizinga en Snellink. Die waren zo vol van zichzelf dat je er nooit zomaar beter op zou worden.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, maar dat bedoel ik ook. Waarom zou je hopen dat het een ontzettende flopshow zou worden?
Brons voor deze gasten is toch leuk, ze zijn ook niet geheel onsympathiek oid. En als het een ontzettende flopshow zou worden, wat dan? Dan zou je bijv. Ritsma weg doen, maar z'n opvolger doet het qua prestaties niet beter, daar is het mannen schaatsen op het moment niet goed genoeg voor. Hooguit een betere communicatie.
Veel onsympathieker dan Bosker, Huizinga en de nu missende Snellink ga je ze niet zo snel krijgenquote:Op zondag 15 februari 2026 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, maar dat bedoel ik ook. Waarom zou je hopen dat het een ontzettende flopshow zou worden?
Brons voor deze gasten is toch leuk, ze zijn ook niet geheel onsympathiek oid. En als het een ontzettende flopshow zou worden, wat dan? Dan zou je bijv. Ritsma weg doen, maar z'n opvolger doet het qua prestaties niet beter, daar is het mannen schaatsen op het moment niet goed genoeg voor. Hooguit een betere communicatie.
Ik ben benieuwd wie Chris onder de bus gaat gooien als het niet loopt.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Veel onsympathieker dan Bosker, Huizinga en de nu missende Snellink ga je ze niet zo snel krijgen
Hij verwacht een Olympisch Wereldrecord.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Sjeek gaat de TP kijken. Misschien is hij ook gewoon een liefhebber.
Tim Prinsquote:Op zondag 15 februari 2026 15:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie Chris onder de bus gaat gooien als het niet loopt.
Of hij dacht dat de 500 het 1e nummer wasquote:Op zondag 15 februari 2026 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Sjeek gaat de TP kijken. Misschien is hij ook gewoon een liefhebber.
Ik dacht dat het vooral Snellink was? Bunt en Bosker vind ik in ieder geval wel meevallen. Tenzij ik iets compleet vergeten ben van Bosker.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Veel onsympathieker dan Bosker, Huizinga en de nu missende Snellink ga je ze niet zo snel krijgen
Makkelijkste slachtoffer zou natuurlijk Snellink zijn voor Chris. Als die zich nou gewoon geplaatst had, dan hadden ze ongelooflijk geschroeid.quote:
Snellink en Huizinga vooral ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vooral Snellink was? Bunt en Bosker vind ik in ieder geval wel meevallen. Tenzij ik iets compleet vergeten ben van Bosker.
En Roest is ook al niet in vormquote:Op zondag 15 februari 2026 15:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Makkelijkste slachtoffer zou natuurlijk Snellink zijn voor Chris. Als die zich nou gewoon geplaatst had, dan hadden ze ongelooflijk geschroeid.
Het is de schuld van de zwabbervoet.quote:
Outkast - Hey Ya!quote:
Hm. Dacht dat je vanaf plek zeven nog wel jezelf terug kon vechten in de halve finale.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je een medaille wil winnen op dit onderdeel op de Spelen dan moet je vandaag alles op alles zetten om de top 4 te halen, aldus Tuitert.
Alles op alles hoeft niet per se. Genoeg is genoeg.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je een medaille wil winnen op dit onderdeel op de Spelen dan moet je vandaag alles op alles zetten om de top 4 te halen, aldus Tuitert.
Ik ook zonder incidenten zou het raar zijn als ze buiten de top 4 vallen, zo dramatisch is het ook allemaal niet en buiten de Amerikanen steekt er verder geen ander team ook echt bovenuit.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk gewoon een 3e plek.
Dat hadden de Grieken toch beter gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:01 schreef hhh38 het volgende:
Die achterste Duitser kan ook niet goed duwen
Met de normale trein wel, maar nu is het wel afwachten of ze voldoende op elkaar ingespeeld zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ook zonder incidenten zou het raar zijn als ze buiten de top 4 vallen, zo dramatisch is het ook allemaal niet en buiten de Amerikanen steekt er verder geen ander team ook echt bovenuit.
Ja, tot bleek dat duwen veel sneller wasquote:Op zondag 15 februari 2026 16:02 schreef Zwansen het volgende:
Is het efficiënter om niet over te nemen en in plaats daarvan elkaar te duwen?
Vroeger werd er wel overgenomen toch?
Het is berekend en getest in de windtunnel dat wisselen je tijd kost.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:02 schreef Zwansen het volgende:
Is het efficiënter om niet over te nemen en in plaats daarvan elkaar te duwen?
Vroeger werd er wel overgenomen toch?
Ja, daarom dat coach Ritsma heeft besloten dat wij gaan wisselenquote:Op zondag 15 februari 2026 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, tot bleek dat duwen veel sneller was
Hallo Sven Mexicanobakker!quote:Op zondag 15 februari 2026 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me niet de winnende rit.
NOS Felagundquote:
Vooral te trage rondetijden in de supermarkt.quote:
Hersman zei nog dat ze onder de tijd van Hamar gingen. Maar dat was zelfs als ze 13.8 bleven rijden niet geluktquote:Op zondag 15 februari 2026 16:05 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk doet net alsof Duitsland hier een soort exotenclub is, terwijl die twee keer vierde waren in de World Cup (en in Hamar sneller waren dan hier).
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, tot bleek dat duwen veel sneller was
Dat was op de 3000 meter ook bij McGregor. Uiteraard reed die wel verrassend. Maar hij deed alsof het om iemand ging die nog nooit in de A groep had gereden.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:05 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk doet net alsof Duitsland hier een soort exotenclub is, terwijl die twee keer vierde waren in de World Cup (en in Hamar sneller waren dan hier).
14 - 18 keer.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak hebben ze peen treen gezegd?
Te vaak?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een week en dan bijkomen van Erik van Dijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaat hem niet rijden.quote:
Wij hebben ze in ons godenteam opgesteld, dit was dus volstrekt logisch.quote:
Nouja liever dan 5e.quote:
Dan zou je denken dat we we er een halfjaar vanaf zijn, maar die zal vast wel weer bij een andere sport slecht commentaar gaan gevenquote:Op zondag 15 februari 2026 16:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nog een week en dan bijkomen van Erik van Dijk.
Hij zei gisteren dat hij zich gaat focussen op de 1500.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien nu ze eraf gereden zijn
Ik niet, dus ik zag het even niet aankomenquote:Op zondag 15 februari 2026 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben ze in ons godenteam opgesteld, dit was dus volstrekt logisch.
aannamesquote:Op zondag 15 februari 2026 16:11 schreef hhh38 het volgende:
Hoe weet Hersman nou weer dat Cepuran en Lehman niet zo goed zijn? Die hebben nog helemaal niet gereden individueel.
Als het land een beroep op je doet...quote:Op zondag 15 februari 2026 16:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat hij zich gaat focussen op de 1500.
Ik ook niet op tijd. Ach pronoquote:Op zondag 15 februari 2026 16:12 schreef Felagund het volgende:
Ach, Eitrem die niet mee doet had ik gemist.
We hebben nog niet eens gereden.quote:
Dit zijn China en Noorwegen.quote:
Sander?quote:
Nee, was Huizinga.quote:
Helaas zijn Engebraten en Ulekleiv helemaal verdwenenquote:Op zondag 15 februari 2026 16:14 schreef Redefine het volgende:
Voorheen hadden de Noren nog wel genoeg andere schaatsers om Eitrem te kunnen vervangen.
Ik heb mij altijd laten vertellen dat alleen Bosker een helm op heeft!quote:
Mixed relayquote:Op zondag 15 februari 2026 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die achtervolging is toch wel een excuus om ongegeneerd aan elkaars reet te zitten
De laatste jaren zijn er inderdaad helaas wel wat jonkies gestopt.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Helaas zijn Engebraten en Ulekleiv helemaal verdwenen
En de 4 S-en zijn ook al een tijdje gestoptquote:Op zondag 15 februari 2026 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Helaas zijn Engebraten en Ulekleiv helemaal verdwenen
Hij is ook geen reserve, dacht ik, dus mag ook niet rijdenquote:Op zondag 15 februari 2026 16:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als het land een beroep op je doet...
Die missen een type Eitrem.quote:
In de WB waren ze ook niet altijd goed volgens mijquote:Op zondag 15 februari 2026 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had niet verwacht dat Noorwegen zonder Eitrem zó slecht zou zijn.
Italië leeft op een staatsdopingprogramma. Dan liever de VSquote:Op zondag 15 februari 2026 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wil je liever tegen Italië of tegen de VS?
Gewoon de snelste tijd neerzetten.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker VSquote:Op zondag 15 februari 2026 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland VS Italië?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon nummer 1 worden, stuk makkelijker.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste tactiek.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:17 schreef Zorro het volgende:
Gewoon 1e worden, dan rijden USA en Italie weer tegen elkaar
100 IQ play.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon nummer 1 worden, stuk makkelijker.
Wij bedanken de Nederlandse pers hiervoor.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:17 schreef xzaz het volgende:
Hoe kan je nou als eerste met elkaar rijden op de os
Dan verdien je het ook nietquote:Op zondag 15 februari 2026 16:17 schreef xzaz het volgende:
Gisteren waren de cadeautjes, je hebt gelijkquote:
Ja echt bizar. Al weet ik niet hoeveel wedstrijden er überhaupt zijn voor deze discipline.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:17 schreef xzaz het volgende:
Dit zou toch wel heel grappig zijnquote:Op zondag 15 februari 2026 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks een tweede valse start en het is klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |