Ik ben benieuwd wie Chris onder de bus gaat gooien als het niet loopt.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Veel onsympathieker dan Bosker, Huizinga en de nu missende Snellink ga je ze niet zo snel krijgen
Hij verwacht een Olympisch Wereldrecord.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Sjeek gaat de TP kijken. Misschien is hij ook gewoon een liefhebber.
Tim Prinsquote:Op zondag 15 februari 2026 15:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie Chris onder de bus gaat gooien als het niet loopt.
Of hij dacht dat de 500 het 1e nummer wasquote:Op zondag 15 februari 2026 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Sjeek gaat de TP kijken. Misschien is hij ook gewoon een liefhebber.
Ik dacht dat het vooral Snellink was? Bunt en Bosker vind ik in ieder geval wel meevallen. Tenzij ik iets compleet vergeten ben van Bosker.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Veel onsympathieker dan Bosker, Huizinga en de nu missende Snellink ga je ze niet zo snel krijgen
Makkelijkste slachtoffer zou natuurlijk Snellink zijn voor Chris. Als die zich nou gewoon geplaatst had, dan hadden ze ongelooflijk geschroeid.quote:
Snellink en Huizinga vooral ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vooral Snellink was? Bunt en Bosker vind ik in ieder geval wel meevallen. Tenzij ik iets compleet vergeten ben van Bosker.
En Roest is ook al niet in vormquote:Op zondag 15 februari 2026 15:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Makkelijkste slachtoffer zou natuurlijk Snellink zijn voor Chris. Als die zich nou gewoon geplaatst had, dan hadden ze ongelooflijk geschroeid.
Het is de schuld van de zwabbervoet.quote:
Outkast - Hey Ya!quote:
Hm. Dacht dat je vanaf plek zeven nog wel jezelf terug kon vechten in de halve finale.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je een medaille wil winnen op dit onderdeel op de Spelen dan moet je vandaag alles op alles zetten om de top 4 te halen, aldus Tuitert.
Alles op alles hoeft niet per se. Genoeg is genoeg.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je een medaille wil winnen op dit onderdeel op de Spelen dan moet je vandaag alles op alles zetten om de top 4 te halen, aldus Tuitert.
Ik ook zonder incidenten zou het raar zijn als ze buiten de top 4 vallen, zo dramatisch is het ook allemaal niet en buiten de Amerikanen steekt er verder geen ander team ook echt bovenuit.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk gewoon een 3e plek.
Dat hadden de Grieken toch beter gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:01 schreef hhh38 het volgende:
Die achterste Duitser kan ook niet goed duwen
Met de normale trein wel, maar nu is het wel afwachten of ze voldoende op elkaar ingespeeld zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ook zonder incidenten zou het raar zijn als ze buiten de top 4 vallen, zo dramatisch is het ook allemaal niet en buiten de Amerikanen steekt er verder geen ander team ook echt bovenuit.
Ja, tot bleek dat duwen veel sneller wasquote:Op zondag 15 februari 2026 16:02 schreef Zwansen het volgende:
Is het efficiënter om niet over te nemen en in plaats daarvan elkaar te duwen?
Vroeger werd er wel overgenomen toch?
Het is berekend en getest in de windtunnel dat wisselen je tijd kost.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:02 schreef Zwansen het volgende:
Is het efficiënter om niet over te nemen en in plaats daarvan elkaar te duwen?
Vroeger werd er wel overgenomen toch?
Ja, daarom dat coach Ritsma heeft besloten dat wij gaan wisselenquote:Op zondag 15 februari 2026 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, tot bleek dat duwen veel sneller was
Hallo Sven Mexicanobakker!quote:Op zondag 15 februari 2026 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me niet de winnende rit.
NOS Felagundquote:
Vooral te trage rondetijden in de supermarkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |