Dat wel natuurlijk, ik denk ook dat ze dit gewoon gaan winnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij ook nog steeds wel. Waarbij de mindere Groenwoud op de TP alsnog erg goed is.
Laten we het hopen. Beune verdient toch wel minimaal een keer goud.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, ik denk ook dat ze dit gewoon gaan winnen.
Dat ook ja, hopelijk verkloten haar teamgenoten het niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Beune verdient toch wel minimaal een keer goud.
De Jong is bij de TP na de vorige OS eigenlijk altijd wel op niveau. En Groenewoud ook wel, dus je mag toch een normaal niveau verwachten. Maar ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ook ja, hopelijk verkloten haar teamgenoten het niet.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Jong is bij de TP na de vorige OS eigenlijk altijd wel op niveau. En Groenewoud ook wel, dus je mag toch een normaal niveau verwachten. Maar ja.
Is Antoinette vervangen door Conijn en moet ze dat via de pers vernemen?quote:
Of Marijke door Bente, dat is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is Antoinette vervangen door Conijn en moet ze dat via de pers vernemen?
Die is geen reservequote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of Marijke door Bente, dat is nog niet bekend.
Weten ze dat daar ook?quote:
https://nos.nl/artikel/26(...)khoff-op-5-000-meterquote:"Het is Bente tijdens een training in haar rug geschoten", laat haar coach Arjan Samplonius weten. "In overleg met de medische staf trekken we haar uit voorzorg terug, zodat ze nog van waarde kan zijn voor de ploegenachtervolging en de massastart."
Is het niet de NOS die hier in de fout gaat?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Weten ze dat daar ook?
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)khoff-op-5-000-meter
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het niet de NOS die hier in de fout gaat?
Hm. Op de officiële site staat Conijn als reserve, dus normaliter zou dat niet kunnen (tenzij eentje geblesseerd is en als geheel vervangen moet worden).quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Weten ze dat daar ook?
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)khoff-op-5-000-meter
Waarschijnlijk wel. Maar het zou wel vreemd zijn om niet al een vaste volgorde te hebben. Al is dat met Ritsma waarschijnlijk niet het geval. Misschien kan die Boersma nog vragen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:12 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat je als land iedereen in kan zetten die bij de 9 geplaatste schaatsers hoort? Bij de TP dan, individuele afstand is wat anders
Maar goed, hopelijk gebeurt het überhaupt niet dat een reserve nodig is
Huizinga reed een prima 5 km.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we nu weer gezeik omdat Jillert Bergsma perse in die ploeg wil hebben.
Ritsma heeft er weer een enorme puinhoop van gemaakt met die opmerking over herstel/vorm. Helemaal belachelijk als je dan bedenkt dat als het om vorm gaat je Bosker of Huizinga eruit zou moeten halen en niet Van de Bunt
Nou vooruit, Bosker danquote:
Voor de ploegenachtervolging (kwalificatie) van vandaag en morgen (en ook de rest van het toernooi), er is ook een topic voor de 500 meter vrouwen.quote:
Dank.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor de ploegenachtervolging (kwalificatie) van vandaag en morgen (en ook de rest van het toernooi), er is ook een topic voor de 500 meter vrouwen.
Dat laatste heeft Anema zelfs wel eens gezegdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm. Op de officiële site staat Conijn als reserve, dus normaliter zou dat niet kunnen (tenzij eentje geblesseerd is en als geheel vervangen moet worden).
Aan de andere kant eist Anema zo'n beetje dat Bergsma in het basisteam van de mannen TP zit, dus misschien denkt ie ook wel dat Groenewoud, Conijn, Kerhkhoff de trein bij de vrouwen zou moeten zijn
Niet bij de vrouwen, dat zou zuur zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:09 schreef mitt het volgende:
Hopen dat het weer een grote zooi wordt.
Prima beredeneerd door Rintje.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:42 schreef Starflyer het volgende:
Ach Jorrit
Stijn van de Bunt krijgt voorkeur in ploegenachtervolging, Jorrit Bergsma reserve
https://www.ad.nl/olympis(...)ma-reserve~a6f309fc/
De vraag is nu, zijn ze op de hoogte?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:42 schreef Starflyer het volgende:
Ach Jorrit
Stijn van de Bunt krijgt voorkeur in ploegenachtervolging, Jorrit Bergsma reserve
Het schijnt dat hij ze via WhatsApp een linkje naar dit artikel heeft gestuurd!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De vraag is nu, zijn ze op de hoogte?
Jorrit waarschijnlijk dinsdag dus wel van start.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:42 schreef Starflyer het volgende:
Ach Jorrit
Ik zie België wel verrassenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:03 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga voor een verrassing: Canada, Nederland, Kazachstan en Duitsland naar de kwartfinale. Japanners hebben mij nog niet overtuigd deze spelen.
Zeer verstandig. 40er Bergsma heeft zich op de 10k al opgereden. We zagen al bij Wennermars wat er gebeurt als je twee ritjes moet rijden, en dat was nog maar 1k. En Anema denkt alleen maar dat zijn sponsors minder in beeld komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:42 schreef Starflyer het volgende:
Ach Jorrit
Ja want die heb je ook echt bij de Olympische Spelenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:22 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Zeer verstandig. 40er Bergsma heeft zich op de 10k al opgereden. We zagen al bij Wennermars wat er gebeurt als je twee ritjes moet rijden, en dat was nog maar 1k. En Anema denkt alleen maar dat zijn sponsors minder in beeld komen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:22 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Zeer verstandig. 40er Bergsma heeft zich op de 10k al opgereden. We zagen al bij Wennermars wat er gebeurt als je twee ritjes moet rijden, en dat was nog maar 1k. En Anema denkt alleen maar dat zijn sponsors minder in beeld komen.
Ja er zit alleen ongeveer 100 keer zo veel tijd tussen maar okeequote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:22 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Zeer verstandig. 40er Bergsma heeft zich op de 10k al opgereden. We zagen al bij Wennermars wat er gebeurt als je twee ritjes moet rijden, en dat was nog maar 1k.
Wat? Helemaal?quote:
Stolz had voor gedoe kunnen zorgen als hij mee had willen doenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou die tiempersoet bij andere landen ook zo'n gelazer geven als bij NL? Geloof er niks vanMeeste landen zijn blij genoeg als ze drie behoorlijke schaatsers kunnen vinden.
Nee hier buitelt het hele land over elkaar heen
Gezien de vorige coaches en hetzelfde gebrek aan communicatie heb ik het vermoeden dat hij gewoon een 8 heeft gekregen daarvoorquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:28 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoevaak heeft Ritsma nu al wel niet een terignzooi gemaakt van wat simpele communicatie.. Is er niemand bij de KNSB die eens een functioneringsgesprek voert met zo'n man?
Krijg het vermoeden dat je alleen maar ja op deze vragen moet kunnen antwoorden om het te worden:quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gezien de vorige coaches en hetzelfde gebrek aan communicatie heb ik het vermoeden dat hij gewoon een 8 heeft gekregen daarvoor
Schuld van de media.quote:
Zelfs nog mee een en twee dagen ertussen...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel echt stompzinnig dat dit en de vinale niet gewoon op dezelfde dag is
En dat het niet gewoon knock-out isquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel echt stompzinnig dat dit en de vinale niet gewoon op dezelfde dag is
Het is prima dat er een kwalificatie is, maar begin dan gewoon met kwartfinales daarna.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat het niet gewoon knock-out is
1e ronde, halve finale en finale op 1 dag is wel veelquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Jillert heeft een fles tegen hem geslagen?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:48 schreef Steven184 het volgende:
Ritsma ziet eruit alsof hij elke avond fles whisky wegtikt
Dat zie je wel vaker toch? Bij baanwielrennen is de opzet ook anders bij een paar onderdelen in ieder gevalquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:47 schreef Remco het volgende:
Ik vind het ook vrij bijzonder dat deze opzet 1x in de 4 jaar word gedaan. Ik kan me geen ander onderdeel bedenken waar de wedstrijdvorm op de Olympische spelen anders is dan in normale competitie.
Hij lijkt de hele tijd geforceerd te (glim)lachen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er is iets met z’n gezicht, ik zie iets dat ik niet helemaal kan duiden
Alcoholverslaving heet datquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er is iets met z’n gezicht, ik zie iets dat ik niet helemaal kan duiden
Dat doen Amerikaanse presentatoren altijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hij lijkt de hele tijd geforceerd te (glim)lachen.
Barney vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Beetje Menno Vloon vibes hier, in de training gaat het allemaal goed.
Verschil is dat de vrouwen voor goud gaan, en de mannen niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:49 schreef Zorro het volgende:
Ritsma lult ook maar wat he.
Kerkhoff rijdt niet want het team moet zo goed mogelijk zijn
Bij de mannen: Bergsma rijdt nu niet want we hebben ze alle vier nodig in deze opzet
Wat dan? Beste 4 tijden gaan door?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat het niet gewoon knock-out is
Ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dan? Beste 4 tijden gaan door?
Nou en? In beide gevallen wi lje het beste resultaat, en dat lijkt me volgens dezelfde redenering te moeten lopen, niet twee keer wat anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verschil is dat de vrouwen voor goud gaan, en de mannen niet.
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dan? Beste 4 tijden gaan door?
Bij de mannen is de nr. 4 ook meer gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? In beide gevallen wi lje het beste resultaat, en dat lijkt me volgens dezelfde redenering te moeten lopen, niet twee keer wat anders.
Het kan best dat het beste resultaat qua starters verschillend is bij de vrouwen en mannen..quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? In beide gevallen wi lje het beste resultaat, en dat lijkt me volgens dezelfde redenering te moeten lopen, niet twee keer wat anders.
Mooi tijd voor wat huishoudelijke takenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanaf nu tot aan het sjortrekken is het wel een schema met wat gaten vandaag.
Dat ook, en de vrouwen zijn sowieso een veel meer ingereden team.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bovendien was Kerkhoff 2 dagen terug nog blessa.
Wanneer heeft die gechoked dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Come on, maar De Jong zal wel.weer choken
En Schulting doet niet mee dus dat helpt ook bij dat soort dingenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie in ieder geval geen blote enkel, dus dat is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |