Ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dan? Beste 4 tijden gaan door?
Nou en? In beide gevallen wi lje het beste resultaat, en dat lijkt me volgens dezelfde redenering te moeten lopen, niet twee keer wat anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verschil is dat de vrouwen voor goud gaan, en de mannen niet.
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dan? Beste 4 tijden gaan door?
Bij de mannen is de nr. 4 ook meer gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? In beide gevallen wi lje het beste resultaat, en dat lijkt me volgens dezelfde redenering te moeten lopen, niet twee keer wat anders.
Het kan best dat het beste resultaat qua starters verschillend is bij de vrouwen en mannen..quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? In beide gevallen wi lje het beste resultaat, en dat lijkt me volgens dezelfde redenering te moeten lopen, niet twee keer wat anders.
Mooi tijd voor wat huishoudelijke takenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanaf nu tot aan het sjortrekken is het wel een schema met wat gaten vandaag.
Dat ook, en de vrouwen zijn sowieso een veel meer ingereden team.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bovendien was Kerkhoff 2 dagen terug nog blessa.
Wanneer heeft die gechoked dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Come on, maar De Jong zal wel.weer choken
En Schulting doet niet mee dus dat helpt ook bij dat soort dingenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie in ieder geval geen blote enkel, dus dat is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |