Zelfs nog mee een en twee dagen ertussen...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel echt stompzinnig dat dit en de vinale niet gewoon op dezelfde dag is
En dat het niet gewoon knock-out isquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel echt stompzinnig dat dit en de vinale niet gewoon op dezelfde dag is
Het is prima dat er een kwalificatie is, maar begin dan gewoon met kwartfinales daarna.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat het niet gewoon knock-out is
1e ronde, halve finale en finale op 1 dag is wel veelquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Jillert heeft een fles tegen hem geslagen?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:48 schreef Steven184 het volgende:
Ritsma ziet eruit alsof hij elke avond fles whisky wegtikt
Dat zie je wel vaker toch? Bij baanwielrennen is de opzet ook anders bij een paar onderdelen in ieder gevalquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:47 schreef Remco het volgende:
Ik vind het ook vrij bijzonder dat deze opzet 1x in de 4 jaar word gedaan. Ik kan me geen ander onderdeel bedenken waar de wedstrijdvorm op de Olympische spelen anders is dan in normale competitie.
Hij lijkt de hele tijd geforceerd te (glim)lachen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er is iets met z’n gezicht, ik zie iets dat ik niet helemaal kan duiden
Alcoholverslaving heet datquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er is iets met z’n gezicht, ik zie iets dat ik niet helemaal kan duiden
Dat doen Amerikaanse presentatoren altijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hij lijkt de hele tijd geforceerd te (glim)lachen.
Barney vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Beetje Menno Vloon vibes hier, in de training gaat het allemaal goed.
Verschil is dat de vrouwen voor goud gaan, en de mannen niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:49 schreef Zorro het volgende:
Ritsma lult ook maar wat he.
Kerkhoff rijdt niet want het team moet zo goed mogelijk zijn
Bij de mannen: Bergsma rijdt nu niet want we hebben ze alle vier nodig in deze opzet
Wat dan? Beste 4 tijden gaan door?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat het niet gewoon knock-out is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |