Precies. Die noteren ook wanneer ze wat doet om advertenties op haar af te kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah nee, de Chineesjes kijken natuurlijk gewoon mee
wat voor gadget heb je nou weer?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet. Hij loopt nog niet helemaal lekker want hij wil niet uit
Ja, heb ook dingen maar overgeslagen want teveel mensenquote:
quote:
terug hijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:04 schreef essnhills het volgende:
Was veel te druk in de Appie. En ammel mensen die in je nek staan te hijgen enzo
Maargoed
Heb chocola en melk dus kom het weekend wel door
Ja die liepen ook in de appiequote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de aldi had goor hoestende mensen
Hier is geen carnaval. Dat scheeltquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig duurt carnaval hier maar een dag of 5
Wat doen al die mensen? Vroeger had je echt minder mensen in de supermarkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, heb ook dingen maar overgeslagen want teveel mensen
Maar dan moet ik hun gehijg inademenquote:
Jaloersquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is geen carnaval. Dat scheelt
Dan moet je zo'n Star Wars ademapparaat hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan moet ik hun gehijg inademen
Wookiee met geluidquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n Star Wars ademapparaat hebben.
Als ze nou zulke mondkapjes hadden verspreid dan was het veel minder ene issue gewordenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n Star Wars ademapparaat hebben.
quote:
Iedereen als Darth Vader met carnaval.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze nou zulke mondkapjes hadden verspreid dan was het veel minder ene issue geworden
Ja echt hequote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat doen al die mensen? Vroeger had je echt minder mensen in de supermarkt.
ohja, goeie..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt he
Maar ik dacht, anders moet ik morgen. En op zaterdag naar de supermarkt..
Sterktequote:
Ja, dat is echt naar vaak. Misschien ga ik vanavond even, dan is het lekker rustig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt he
Maar ik dacht, anders moet ik morgen. En op zaterdag naar de supermarkt..
zal wel meevallen tochquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeker. Jij ligt nu vast voor met stapjes.
hele kasten vol met gebouwselsquote:
maandje of 4 , in oktober laatste Bricklink order(s) geplaatstquote:
Oh vier maanden is nog redelijk toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
maandje of 4 , in oktober laatste Bricklink order(s) geplaatst
maandag of dinsdag weer nieuwe bestellen![]()
![]()
Ik ben bezig met 10350quote:
Ik let af en toe wel eens een weekendje op een zeer schattig schoothondje die hetzelfde doet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:42 schreef Ama het volgende:
Als Hedwig niet meteen op schoot kan dan beukt ze zich gewoon tegen mij aan.Subtiel wel. Gelukkig weegt ze niet zoveel.
dat is echt prima te overzien.. zelfs langer vind ik prima te overzien (maar ik weet dat ik preorder en dat zoiets lang(er) duurt.. niet iedereen kan daar mee omgaan)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh vier maanden is nog redelijk toch?
Oh jezusquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik let af en toe wel eens een weekendje op een zeer schattig schoothondje die hetzelfde doet.
Althans, die denk dat hij een schattig klein schoothondje is en heeft niet echt door dat die 40 plus kilo weegt waarvan 1/3 pure spiermassa is![]()
Oh ik vond het de vorige keer ook niet erg, dat weet je als je daar aan mee doet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is echt prima te overzien.. zelfs langer vind ik prima te overzien (maar ik weet dat ik preorder en dat zoiets lang(er) duurt.. niet iedereen kan daar mee omgaan)
Oh die is wel leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.brickwatch.net/en-NL/set/10350/Tudor-Corner.html
Stamppot?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:37 schreef Nizno het volgende:
zo maar eens even 3kg aardappelen schillen... bezigheidstherapietje
Niet de specifieke hond in kwestie, maar een foto van google gepluk van het ras.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezusja dat is wel een verschil met een kat die misschien tegen de 4 kilo weegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet de specifieke hond in kwestie, maar een foto van google gepluk van het ras.Wat een beest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Of ze is chips aan het makenquote:
yup. boerenkoolquote:
zou ook nog kunnen.... uiteraardquote:
quote:
Die ziet er mooi uit, ook overwogen om te kopenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.brickwatch.net/en-NL/set/10350/Tudor-Corner.html
Ik mis de banana...for scale.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze bij de AH de druiven steroïden gegeven ofzo
[ afbeelding ]
ja want die weegschaal for scale helpt nietquote:
ben niet verbaasd.. en dan zijn zeker de piek momenten van 6:00 tot 11:00 en 4:00 tot 21:00 ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:13 schreef Ama het volgende:
Huishoudens betalen vanaf 2028 meer voor elektriciteit op piekmomenten - https://nos.nl/l/2602272
da's toch geen druif man. Dat is een limoen of zo.quote:
zulke grote zie ik normaal alleen bij muskaatdruivenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze bij de AH de druiven steroïden gegeven ofzo
[ afbeelding ]
van 06.00 tot 23.00quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ben niet verbaasd.. en dan zijn zeker de piek momenten van 6:00 tot 11:00 en 4:00 tot 21:00 ofzo
Staat er wel op hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
da's toch geen druif man. Dat is een limoen of zo.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten bakt een cake. zelf voor het eerst
komt ze op de fiets bij alle KSCers langs?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Valt nog mee. Ze denkt alleen steeds dat ze klaar is met mixen. En dan die zucht steeds.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:42 schreef Recce het volgende:
[..]Hele keuken een oorlogsgebied nu? En werkt de koelkast nog?
Lekker van je vinger likken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ze denkt alleen steeds dat ze klaar is met mixen. En dan die zucht steeds.
“Het zit aan m’n vingurrrr”
Ik zal het voorstellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt ze op de fiets bij alle KSCers langs?
“Iehl nee er zit rauwe ei in hooohrrrr”quote:
Tot ze het een keer probeert.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Iehl nee er zit rauwe ei in hooohrrrr”
maak foto's en zo. Kujjelachejongequote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Wat een zwaar leven!!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ze denkt alleen steeds dat ze klaar is met mixen. En dan die zucht steeds.
“Het zit aan m’n vingurrrr”
Dat is lief van je!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal haar opwachten met wat drinken.
haha ja!quote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maak foto's en zo. Kujjelachejonge
Ik durf niet te kijken of hij het nog doet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven!!
En de koelkast van gisteren? Doet die het nog?
Van de cake?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer en ik mochten atijd figuurtjes maken van het deeg wat over was, en die gingen ook gewoon de overn in.
![]()
Komt omdat het koud isquote:
Of van de taarten die ze bakte. Weet ik niet meer, is ook wel weer 30 jaar geleden ruim...quote:
cakekoekjesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer en ik mochten atijd figuurtjes maken van het deeg wat over was, en die gingen ook gewoon de overn in.
![]()
Godver waarom lach ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:50 schreef BennieButtfuck het volgende:
Kon ik mijn moeder nog maar eens aflebberen voor ze zich ging wassen.
Maar die hoeven maar tien minuten dan tochquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh het zit nog niet tegen de keukenkastjes aan zo te zien.
Mijn moeder is dood.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:57 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Het blijft toch je moesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |