komt ze op de fiets bij alle KSCers langs?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten bakt een cake. zelf voor het eerst
Valt nog mee. Ze denkt alleen steeds dat ze klaar is met mixen. En dan die zucht steeds.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:42 schreef Recce het volgende:
[..]Hele keuken een oorlogsgebied nu? En werkt de koelkast nog?
Lekker van je vinger likken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ze denkt alleen steeds dat ze klaar is met mixen. En dan die zucht steeds.
“Het zit aan m’n vingurrrr”
Ik zal het voorstellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt ze op de fiets bij alle KSCers langs?
“Iehl nee er zit rauwe ei in hooohrrrr”quote:
Tot ze het een keer probeert.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Iehl nee er zit rauwe ei in hooohrrrr”
maak foto's en zo. Kujjelachejongequote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten bakt een cake. zelf voor het eerst
Wat een zwaar leven!!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ze denkt alleen steeds dat ze klaar is met mixen. En dan die zucht steeds.
“Het zit aan m’n vingurrrr”
Dat is lief van je!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal haar opwachten met wat drinken.
haha ja!quote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maak foto's en zo. Kujjelachejonge
Ik durf niet te kijken of hij het nog doet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven!!
En de koelkast van gisteren? Doet die het nog?
Van de cake?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer en ik mochten atijd figuurtjes maken van het deeg wat over was, en die gingen ook gewoon de overn in.
![]()
Komt omdat het koud isquote:
Of van de taarten die ze bakte. Weet ik niet meer, is ook wel weer 30 jaar geleden ruim...quote:
cakekoekjesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer en ik mochten atijd figuurtjes maken van het deeg wat over was, en die gingen ook gewoon de overn in.
![]()
Godver waarom lach ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:50 schreef BennieButtfuck het volgende:
Kon ik mijn moeder nog maar eens aflebberen voor ze zich ging wassen.
Maar die hoeven maar tien minuten dan tochquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh het zit nog niet tegen de keukenkastjes aan zo te zien.
Mijn moeder is dood.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:57 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Het blijft toch je moesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |