“Iehl nee er zit rauwe ei in hooohrrrr”quote:
Tot ze het een keer probeert.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Iehl nee er zit rauwe ei in hooohrrrr”
maak foto's en zo. Kujjelachejongequote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten bakt een cake. zelf voor het eerst
Wat een zwaar leven!!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ze denkt alleen steeds dat ze klaar is met mixen. En dan die zucht steeds.
“Het zit aan m’n vingurrrr”
Dat is lief van je!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal haar opwachten met wat drinken.
haha ja!quote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maak foto's en zo. Kujjelachejonge
Ik durf niet te kijken of hij het nog doet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven!!
En de koelkast van gisteren? Doet die het nog?
Van de cake?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer en ik mochten atijd figuurtjes maken van het deeg wat over was, en die gingen ook gewoon de overn in.
![]()
Komt omdat het koud isquote:
Of van de taarten die ze bakte. Weet ik niet meer, is ook wel weer 30 jaar geleden ruim...quote:
cakekoekjesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer en ik mochten atijd figuurtjes maken van het deeg wat over was, en die gingen ook gewoon de overn in.
![]()
Godver waarom lach ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:50 schreef BennieButtfuck het volgende:
Kon ik mijn moeder nog maar eens aflebberen voor ze zich ging wassen.
Maar die hoeven maar tien minuten dan tochquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh het zit nog niet tegen de keukenkastjes aan zo te zien.
Mijn moeder is dood.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:57 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Het blijft toch je moesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
as usualquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft Koen de brug open laten staan?
Waar is die man? Hij zou thuis ‘werken’ …quote:
het is nog niet voorbij hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben vergeten om curling te kijken tijdens de spelen.![]()
drong gewoon niet tot me door dat het was.
dat vergeeft @ESF1Gamer je niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben vergeten om curling te kijken tijdens de spelen.![]()
drong gewoon niet tot me door dat het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |