Niet de specifieke hond in kwestie, maar een foto van google gepluk van het ras.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezusja dat is wel een verschil met een kat die misschien tegen de 4 kilo weegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet de specifieke hond in kwestie, maar een foto van google gepluk van het ras.Wat een beest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Of ze is chips aan het makenquote:
yup. boerenkoolquote:
zou ook nog kunnen.... uiteraardquote:
quote:
Die ziet er mooi uit, ook overwogen om te kopenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.brickwatch.net/en-NL/set/10350/Tudor-Corner.html
Ik mis de banana...for scale.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze bij de AH de druiven steroïden gegeven ofzo
[ afbeelding ]
ja want die weegschaal for scale helpt nietquote:
ben niet verbaasd.. en dan zijn zeker de piek momenten van 6:00 tot 11:00 en 4:00 tot 21:00 ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:13 schreef Ama het volgende:
Huishoudens betalen vanaf 2028 meer voor elektriciteit op piekmomenten - https://nos.nl/l/2602272
da's toch geen druif man. Dat is een limoen of zo.quote:
zulke grote zie ik normaal alleen bij muskaatdruivenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze bij de AH de druiven steroïden gegeven ofzo
[ afbeelding ]
van 06.00 tot 23.00quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ben niet verbaasd.. en dan zijn zeker de piek momenten van 6:00 tot 11:00 en 4:00 tot 21:00 ofzo
Staat er wel op hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
da's toch geen druif man. Dat is een limoen of zo.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten bakt een cake. zelf voor het eerst
komt ze op de fiets bij alle KSCers langs?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten bakt een cake. zelf voor het eerst
Valt nog mee. Ze denkt alleen steeds dat ze klaar is met mixen. En dan die zucht steeds.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:42 schreef Recce het volgende:
[..]Hele keuken een oorlogsgebied nu? En werkt de koelkast nog?
Lekker van je vinger likken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ze denkt alleen steeds dat ze klaar is met mixen. En dan die zucht steeds.
“Het zit aan m’n vingurrrr”
Ik zal het voorstellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt ze op de fiets bij alle KSCers langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |