Ja echt hequote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat doen al die mensen? Vroeger had je echt minder mensen in de supermarkt.
ohja, goeie..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt he
Maar ik dacht, anders moet ik morgen. En op zaterdag naar de supermarkt..
Sterktequote:
Ja, dat is echt naar vaak. Misschien ga ik vanavond even, dan is het lekker rustig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt he
Maar ik dacht, anders moet ik morgen. En op zaterdag naar de supermarkt..
zal wel meevallen tochquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeker. Jij ligt nu vast voor met stapjes.
hele kasten vol met gebouwselsquote:
maandje of 4 , in oktober laatste Bricklink order(s) geplaatstquote:
Oh vier maanden is nog redelijk toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
maandje of 4 , in oktober laatste Bricklink order(s) geplaatst
maandag of dinsdag weer nieuwe bestellen![]()
![]()
Ik ben bezig met 10350quote:
Ik let af en toe wel eens een weekendje op een zeer schattig schoothondje die hetzelfde doet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:42 schreef Ama het volgende:
Als Hedwig niet meteen op schoot kan dan beukt ze zich gewoon tegen mij aan.Subtiel wel. Gelukkig weegt ze niet zoveel.
dat is echt prima te overzien.. zelfs langer vind ik prima te overzien (maar ik weet dat ik preorder en dat zoiets lang(er) duurt.. niet iedereen kan daar mee omgaan)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh vier maanden is nog redelijk toch?
Oh jezusquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik let af en toe wel eens een weekendje op een zeer schattig schoothondje die hetzelfde doet.
Althans, die denk dat hij een schattig klein schoothondje is en heeft niet echt door dat die 40 plus kilo weegt waarvan 1/3 pure spiermassa is![]()
Oh ik vond het de vorige keer ook niet erg, dat weet je als je daar aan mee doet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is echt prima te overzien.. zelfs langer vind ik prima te overzien (maar ik weet dat ik preorder en dat zoiets lang(er) duurt.. niet iedereen kan daar mee omgaan)
Oh die is wel leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.brickwatch.net/en-NL/set/10350/Tudor-Corner.html
Stamppot?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:37 schreef Nizno het volgende:
zo maar eens even 3kg aardappelen schillen... bezigheidstherapietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |