mee gaan feestenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:01 schreef bitterbal het volgende:
bij de tempel hier vlakbij is er een festival. dat hoor ik tien dagen lang tot 0100
met chatgpt als backend, dan was het geheid populairder geweestquote:
Wie heeft dat contract opgezet danquote:
Gelukkig duurt carnaval hier maar een dag of 5quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:01 schreef bitterbal het volgende:
bij de tempel hier vlakbij is er een festival. dat hoor ik tien dagen lang tot 0100
Koptelefoon op de flappen zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:01 schreef bitterbal het volgende:
Een sentient AI Clippyquote:
Ja een van die poppetjes van @bitterbalquote:
Oh weer zo'n rare dusquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja een van die poppetjes van @:bitterbal
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:04 schreef essnhills het volgende:
Was veel te druk in de Appie. En ammel mensen die in je nek staan te hijgen enzo
Maargoed
Heb chocola en melk dus kom het weekend wel door
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja een van die poppetjes van @:bitterbal
de aldi had goor hoestende mensenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:04 schreef essnhills het volgende:
Was veel te druk in de Appie. En ammel mensen die in je nek staan te hijgen enzo
Maargoed
Heb chocola en melk dus kom het weekend wel door
nee nog niet. Hij loopt nog niet helemaal lekker want hij wil niet uitquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog leuke gifjes gedownload voor je nieuwe gadget?
Nee tuurlijk niet, dat ding is er om je in de gaten te houden. Die kan niet uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet. Hij loopt nog niet helemaal lekker want hij wil niet uit
Is die self-awarequote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dat ding is er om je in de gaten te houden. Die kan niet uit.
Was @Ama daar?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de aldi had goor hoestende mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |