Telemarklanding?quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanuit de goede kniehoek op de bureaustoel naar de goede kniehoek op de plee.
Geduchte tegenstand, maar geen medaille voor Velzeboer zou wel een verrassing zijn. Poutsma moet vroeg een goede positie pakken en hopen dat ze er niet meer voorbij komen.quote:
Poutsma start van positie 3, dat valt nog mee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geduchte tegenstand, maar geen medaille voor Velzeboer zou wel een verrassing zijn. Poutsma moet vroeg een goede positie pakken en hopen dat ze er niet meer voorbij komen.
Gewoon Bradburienquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:26 schreef Strani het volgende:
Nou... Ik vrees voor weer allemaal valpartijen en ellende maar fingers crossed dat dat niet zo is.
Valse start.quote:
Poutsma die achter Xandra terechtkomt na de start zou een droomscenario zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Poutsma start van positie 3, dat valt nog mee.
Zin in inquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:26 schreef Strani het volgende:
Ik word echt woedend van die Prijsvrij-reclames.
Prullenbakrun dus.quote:
Ja. En toch vind ik die pensioenlul die er voor zat nog een stuk erger.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:26 schreef Strani het volgende:
Ik word echt woedend van die Prijsvrij-reclames.
Xandra geen medaille zou een enorme deceptie zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:26 schreef DeLuna het volgende:
3 finalisten, 1 medaille moet toch wel lukken?
Oh ik wilde net pensioenpotjes uitdelen aan iedereen hier.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. En toch vind ik die pensioenlul die er voor zat nog een stuk erger.
Die neemt denk ik met niets minder dan goud genoegen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Xandra geen medaille zou een enorme deceptie zijn.
Gaat ze ook doen, tenzij iemand haar omver rijdt. Die is echt veel beter dan de rest.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die neemt denk ik met niets minder dan goud genoegen.
Ja, kots.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:28 schreef Zorro het volgende:
En die investor.
BABY.
Mag helemaal op een doos legoblokjes stappen
Ervoor, even pacen voor 3 rondjes en dan in de laatste ronde Xandra laten passeren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Poutsma die achter Xandra terechtkomt na de start zou een droomscenario zijn.
Herstart.quote:
Luke...quote:
Dat ze gewoon ruim twee weken van te voren al beginnen met promoten van Dit was het nieuws is wel een dingetje ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Steeds diezelfde voorstukjes van nieuwe programma’s zijn ook irritant.
Bij het veldrijden is dit vaak een goede tactiek.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Poutsma die achter Xandra terechtkomt na de start zou een droomscenario zijn.
Reclames rondom evenementen zijn altijd erg. Want je ziet ze 3000 keer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Steeds diezelfde voorstukjes van nieuwe programma’s zijn ook irritant.
Was dat die man links op de foto?quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:30 schreef Felagund het volgende:
Werd Victor Reinier daar net vermoord?
Al van plan om een Alpine te kopen?quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Reclames rondom evenementen zijn altijd erg. Want je ziet ze 3000 keer.
Is dat die van Baantjer?quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:30 schreef Felagund het volgende:
Werd Victor Reinier daar net vermoord?
Je weet het nooit met Fontona.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de dames is dat wel de verwachting, bij de heren moet het meezitten.
Er was ooit een foto waar hij op stond die hier rond circuleerde.quote:
Nee ik ben een investor baby.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Al van plan om een Alpine te kopen?
Nee dat is François Boulanger.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was ooit een foto waar hij op stond die hier rond circuleerde.
De schaatsers zijn ook best een sektequote:Op donderdag 12 februari 2026 21:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap die sekte vibe bij de NL'se shorttrackers ook wel een beetje. Twee zussen, twee broers, en die twee broers gaan met Poutsma en DeltrapDan blijven er nog maar 3 eenlingen over. Als je Schulting niet mee rekent.
Als het Velzeboer of Poutsma niet worden dan Sarault of Boutin zolang het Fontana maar niet is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je weet het nooit met Fontona.
Daar kan het MATRAS over meepraten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De schaatsers zijn ook best een sekte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |