Volgens mij wel.quote:
Knotsgek gaat het wordenquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
Dit wordt nog een leuk half uurtje
Vanuit welke startpositie?quote:
Rim is ook op de brommerquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:20 schreef Madhouse11 het volgende:
Hopen op een plak, Jens overtuigt niet. Aan de Canadees is weinig te doen gok ik.
Vond dit schaatsend prima, alleen door die val van Roussel werd het chaos en was ie snelheid kwijtquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:20 schreef Madhouse11 het volgende:
Hopen op een plak, Jens overtuigt niet. Aan de Canadees is weinig te doen gok ik.
En hoeft het ook niet meer qua kwalificatie.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond dit schaatsend prima, alleen door die val van Roussel werd het chaos en was ie snelheid kwijt
Bij de dames is dat wel de verwachting, bij de heren moet het meezitten.quote:
Bij de dames ookquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de dames is dat wel de verwachting, bij de heren moet het meezitten.
Die Kruzbergs moet ie in ieder geval pakken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Jens gaat 4de worden vrees ik, al zal er ook nog wel iemand een kamikaze actie doen in de finale.
500 meter is wel een stuk minder een loterij, zeker als je als 1e start.quote:
Vanuit de goede kniehoek op de bureaustoel naar de goede kniehoek op de plee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |