Peter lijkt mij wel okee nog steedsquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begin hem steeds minder te vinden, dat gesprek ook over de toekomst. Nee afgedaan
Lullig van Monique om te benoemen dat Wim zijn momenten niet heeft gepakt. Ze ziet hem gewoon niet zitten als partner, ga dan niet lopen zeiken dat hij beter zijn best had moeten doen. Ik voel het niet klaar doeiquote:
Wel realistisch van haar. Klaas wil alles meteen in kannen en kruiken hebben, maar je hebt toch een bepaalde aanlooptijd voordat je samen gaat levenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Stewardes: je hebt minstens 2 jaar nodig om iemand te kennen hoor!!!!1111
Is dat dan exclusief die bezoekjes die je 6 keer per jaar met je schoolgaande zoon van plan bent?
Ik dacht trouwens even dat ze tijdens het skiën dwars door die groep kleuters heen ging.![]()
Niemand gaat 4 jaar een verplichte LAT relatie aan. Op zo’n afstand. Met zo weinig momenten om elkaar te zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wel realistisch van haar. Klaas wil alles meteen in kannen en kruiken hebben, maar je hebt toch een bepaalde aanlooptijd voordat je samen gaat leven
Die skip ik dan weer. Klef en klef in een bubbelbad.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:04 schreef Kanaroe het volgende:
Volgende keer weer afdeling Robin & Pearl
Verplicht niet nee, snap ikquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand gaat 4 jaar een verplichte LAT relatie aan. Op zo’n afstand. Met zo weinig momenten om elkaar te zien.
Bijna alle succesvolle stellen in dit programma zijn gewoon langzaam maar snel gaan samenwonen.
Ik zie Jordy niet als serieuze partner voor Hanneke die saaie muts. Feestbeest aan me hoelaquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Dave bij Hanneke: te sociaal, leuk en intelligent voor Hanneke.
Jordy: simpele boer, zelfs te simpel voor Hanneke. Doet alleen mee voor het tv moment, denk ik.
Net als die man met zoontje. Hanneke treft het wel.
Ik ben het er wel mee eens, het is pas raar als je gelijk gaat samenwonen en al je schepen verbranden. Twee jaar is echt prima tegenwoordig met face time en snel en goedkope vluchten. Tig schoolvakanties per jaar, als je elkaar echt leuk vindt is dat geen enkel probleem. Ze woont toch niet in Timboektoe.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Stewardes: je hebt minstens 2 jaar nodig om iemand te kennen hoor!!!!1111
Is dat dan exclusief die bezoekjes die je 6 keer per jaar met je schoolgaande zoon van plan bent?
Ik dacht trouwens even dat ze tijdens het skiën dwars door die groep kleuters heen ging.![]()
Niemand zegt dat zij haar huis moet opzeggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens, het is pas raar als je gelijk gaat samenwonen en al je schepen verbranden. Twee jaar is echt prima tegenwoordig met face time en snel en goedkope vluchten. Tig schoolvakanties per jaar, als je elkaar echt leuk vindt is dat geen enkel probleem. Ze woont toch niet in Timboektoe.
Huh?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:12 schreef Snaky het volgende:
Het is gewoon knap hoe de Nagelkerkjes het voor elkaar krijgen om de hele kinderschare onder te brengen bij andere mensen en Eline als chauffeur te gebruiken zodat ze samen kunnen drinken en eten.
Ik zou gillend gek van haar worden. En haar dan als dochter.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens gaan m’n haren overeind als ik het accent van Claudia hoor.![]()
Maar wat is het toch een leuke vrouw.![]()
Had haar graag als een tante gehad.
quote:Een hele mooie verschijning. Lang. Lekker gespierd. Heel lief, vriendelijk. Een mooi combi van stoerheid en zachtheid. Maar genoeg over mij. Tijd voor de samenvatting van Winter Vol Liefde.
Victor kwam bij Claudia aan. Hij is via de politie op het spirituele pad beland. Kan gebeuren natuurlijk. En nu staat-ie in Oostenrijk bij Claudia voor de Tür. Het enthousiasme van die vrouw als er iemand aanbelt, is ongeëvenaard. Ik zie Winston Gerschtanovitz wel eens met een cheque van anderhalve ton bij mensen in de huiskamer staan en die zijn meestal niet half zo blij als Claudia.
Toen Viktor eenmaal binnen was, nam de bezieling van Claudia niet echt af. ‘Viktor is nu al een blijvertje’, zei ze al druppelend met liefdeselixer over zijn matras. ‘Dit wordt echt smullen, alle deuren staan open, het is een soort stuwdam en alles mag stromen.’ Ik weet niet precies wat ze bedoelde, maar het klonk als een erotische paragraaf uit een boek van Heleen van Royen.
En Hans International is er ook nog. ‘Dit is de woonkamer en dit is Hans,’ zei Claudia voor de zekerheid. Belangrijk om ze niet door elkaar te halen. De ene is om ín te zitten en de ander om óp te zitten. Ze zei het niet hardop, maar ze dacht het wel, die stouterd. Het liefst wil Claudia beide mannen adopteren. En dan Raoul erbij voor de feestjes en Ben voor het schilderwerk.
Monique heeft zelfs drie mannen zitten, maar van adoptieplannen lijkt hier geen sprake. De meest recente heet Harm en die kan drie kwartier lullen over gedroogde vruchten. Volgens Peter is dat 50 minuten te lang. Minstens. Hij wil niet meedoen aan de middelpuntshow van deze amateurwielrenner en in plaats van zich van binnen op te vreten, gooit Peter het gewoon op tafel. Hulde voor staartmans.
Peter ziet het helemaal zitten met Monique. Hij wil de man zijn die het eten klaar heeft staan als ze thuiskomt. Wim is daar dan uiteraard niet meer bij, want die mocht gaan. Sinds de mislukte Pink Floyd date is-ie nooit meer zichzelf geweest. Eind februari komt de band naar Duitsland. Waarschijnlijk gaat Wim alleen. En dan keihard meezingen met Wish You Were Here. Huilend.
Van huilen naar Gilbert is een muizenstapje. Tijdens het autoritje naar de supermarkt mijmeren hij en Elsje over een toekomst samen. Elsje vroeg of Gilbert daar al over nagedacht had. Dat heeft ie. Je verwacht het niet… Gilbert wil zich het liefst morgen in Zweden vestigen. Overmorgen mag ook. Ik moest meteen aan zijn voetbalmaten denken. Dolle donderdagavonden zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Er komt natuurlijk nog wel een man. Elsje geeft aan dat die persoon wel van hele goeden huize moet komen, wil hij nog roet in het eten gooien. Ik zie het eerlijk gezegd ook niet gebeuren. Tenzij het iemand is die sympathieker is dan Gilbert, een kleine woordje Zweeds spreekt en misschien iets bijzonders kan. Vuurspuwen of zo. Maar ja, hoe groot is die kans?
Bij Hanneke heeft Dave de broek weer aardig schoon gekregen. Tot zover het nieuws uit Saalbach.
Snel door naar Weißenbach, waar Barbara iedere ochtend de hond enthousiaster begroet dan Klaas. Gisteravond hebben ze goed gepraat, maar dat heeft Twijfelklaas niet van gedachten doen veranderen. Hij wil niet latten. Hij wil iedere ochtend naast een vrouw wakker worden, niet alleen in de schoolvakanties van regio Midden. Het programma heet toch potdorie niet Winter Vol Vakantieliefde?
Gelukkig biedt het skiën de broodnodige afleiding. Lekker lachen om iemand die al honderd jaar niet meer geskied heeft. Even dacht ik dat er weer een nieuwe man bij Claudia voor de deur stond, maar het gegil was dit keer afkomstig van Barbara. ‘Dit is veel te haaaaaaaard, aaaaahhhhhhh, Entschuldigung, ieeeeeeeeee. Nou, dat ging best goed toch’, aldus Bar, die de lat duidelijk niet te hoog legt.
Morgen komen er weer twee nieuwe knuppels in het hoenderhok. Nu al zin in. Ondertussen ga ik even in de Pokémon-kaarten van mijn zoontje speuren of er nog een dure bij zit.
Tot morgen!
Ja! Smerig.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:37 schreef pmponer het volgende:
Wat voor meuk druppelde ze nu op zijn matras? Een geur ofzo?
Zou het verschrikkelijk vinden.
Niet erg netjes ook, ik weet niet wat het was maar er zijn mensen die dat niet graag op hun huid willen. (geurstoffen)quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja! Smerig.
Ze noemde het love elixer
Ik vind het vooral ‘grappig’ dat ze vanaf dag 1 bij elke nieuwe man enthousiast is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja! Smerig.
Ze noemde het love elixer
Ik! Ben nogal allergisch voor parfum brrr moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet erg netjes ook, ik weet niet wat het was maar er zijn mensen die dat niet graag op hun huid willen. (geurstoffen)
Ik ben er zelf ook niet zo van, maar voor een van de dochters wordt alles in "neutral" gewassen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik! Ben nogal allergisch voor parfum brrr moet er niet aan denken.
Heb soms al moeite met de geur in hotelbedden en handdoeken bijv als dat erg meert naar zeep of zo.
Noem het maar geen hoogtepunten, want je hebt hebt het hoofd en het gevoel!quote:Op woensdag 18 februari 2026 00:00 schreef freaky40 het volgende:
Totaal geen hoogtepunten voor Hanneke...letterlijk...En voor ons als kijker idem...
Dit is idd wel een verkeerd signaal afgeven.quote:Op woensdag 18 februari 2026 09:34 schreef Remco het volgende:
Klaas heeft denk ik echt spijt van zijn deelname. Die man is echt nog niet toe aan een nieuwe liefde. Hij krijgt echt allemaal ontzettend mooie en aardige vrouwen over de vloer maar twijfelt aan alles.
Niets mis mee maar nu proost die ook weer op het feit dat ze wel met kind en al naar Oostenrijk wil komen, terwijl hij een minuut later tegen de camera zegt dat hij het gevoel niet heeft. Zelfde als dat zoenen van die andere vrouw die het helemaal zag zitten, doe dat soort dingen dan ook niet.
Ja dat zal het zijn, het is gewoon een lul. hij wordt neergezet als een lul.quote:Op woensdag 18 februari 2026 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is idd wel een verkeerd signaal afgeven.
Of misschien is hij gewoon niet heel handig in contact.
Maar dan heb je weer niet de mensen die totaal niet bij elkaar blijken te passen, wat voor een tv programma ook aan het entertainment bijdraagt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:42 schreef Chea49 het volgende:
Klaas vind ik op zich een hele leuke man maar erg onzeker. Ik begrijp wel dat hij een relatie op afstand niet ambieert maar je gaat toch niet meteen samenwonen? Zou beter zijn als de mensen vóórdat ze een kandidaat uitzoeken een beetje méér te weten komen over de wensen van de ander. En ook of ze nog schoolgaande kinderen hebben etc. Dan is alles wat duidelijker en kunnen ze een serieuzere keuze maken uit wie uit te nodigen.
Elk seizoen ongeveer 1 koppel (van de gemiddeld 7 B&B eigenaren) dat uitdraait op een langdurige relatie. Wat werkt er niet?quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:42 schreef Chea49 het volgende:
Klaas vind ik op zich een hele leuke man maar erg onzeker. Ik begrijp wel dat hij een relatie op afstand niet ambieert maar je gaat toch niet meteen samenwonen? Zou beter zijn als de mensen vóórdat ze een kandidaat uitzoeken een beetje méér te weten komen over de wensen van de ander. En ook of ze nog schoolgaande kinderen hebben etc. Dan is alles wat duidelijker en kunnen ze een serieuzere keuze maken uit wie uit te nodigen. Een man als Robin had niet eens eten en drinken in huis gehaald! Weten ze dan niet wie en wanneer diegene komt? De gesprekken blijven ook erg oppervlakkig, dit format werkt gewoon niet.
Het zijn ook wel de mensen waarvan je denkt "geen wonder dat die geen relatie hebben". Weet niet of zo'n programma dan überhaupt gaat helpenquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elk seizoen ongeveer 1 koppel (van de gemiddeld 7 B&B eigenaren) dat uitdraait op een langdurige relatie. Wat werkt er niet?
Klaas vindt geen van de vrouwen geweldig. Wat is daar mis mee? Moet je automatisch 1 van de 5 geweldig vinden?
Hanneke vindt ook nog niemand echt leuk. Monique ook niet. André ook niet.
Hoewel het in de basis een datingprogramma moet zijn ligt daar echter niet de kracht van het programma. De kracht zit hem veel meer in de ongemakkelijke televisie die het op moet leveren. Juist zo’n Robin die geen eten in huis heeft is spraakmakend.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:42 schreef Chea49 het volgende:
Klaas vind ik op zich een hele leuke man maar erg onzeker. Ik begrijp wel dat hij een relatie op afstand niet ambieert maar je gaat toch niet meteen samenwonen? Zou beter zijn als de mensen vóórdat ze een kandidaat uitzoeken een beetje méér te weten komen over de wensen van de ander. En ook of ze nog schoolgaande kinderen hebben etc. Dan is alles wat duidelijker en kunnen ze een serieuzere keuze maken uit wie uit te nodigen. Een man als Robin had niet eens eten en drinken in huis gehaald! Weten ze dan niet wie en wanneer diegene komt? De gesprekken blijven ook erg oppervlakkig, dit format werkt gewoon niet.
Ik vraag me altijd af wat mensen nou zo leuk vinden dan aan Klaas.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:42 schreef Chea49 het volgende:
Klaas vind ik op zich een hele leuke man
Rol de volgende er maar in. Top TV En Elsje moet die leren plakkaten van haar muts voor haar ogen plakken, blinde vink.quote:
En uren rijden naar de een skigebied..onee, ze wonen er al.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:41 schreef Kanaroe het volgende:
Ik wil ook bij Claudia in de ootoo boterhammen eten en Abba zingen
Honden voelen aan of je ok bent.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
Gilbert weer janken, graag even op je boezem uithuilen... Snif snif
quote:
Ach is het weer zover? Vieze glibberige vent. Krijg al de rillingen als ik aan 'm denkquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:39 schreef Firuze60 het volgende:
Ik kijk nog even rechtstreeks mee..
Gilbert![]()
![]()
![]()
Nog veel erger dat Elsje in zijn verkooppraatjes lijkt te geloven, domme mutsquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach is het weer zover? Vieze glibberige vent. Krijg al de rillingen als ik aan 'm denkZo'n stereotype sales mannetje. Blegh.
Holy shit wat ziet die eruitquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:55 schreef Soury het volgende:
Compleet opgespoten Saskia richting Klaas, hemeltje lief. Ze staat heeft letterlijk een bolle kop van haar eigen ingrepen.
Met gratis aangenaaide oogkleppen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nog veel erger dat Elsje in zijn verkooppraatjes lijkt te geloven, domme muts
Ja die kan je zo in de kerstboom hangen. Alle uitdrukkingen zijn uit haar smoel.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shit wat ziet die eruitDat is toch helemaal niks voor Klaas ook
Die zoekt meer een sportief natuurmens als ik het een beetje goed heb begrepen.
Dit roep ik ook elke keer naar tv: ga zuipen!!quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Goh Hanneke heeft iets anders dan skieen, laten we eens gek doen en gaan schaatsen. Ga godverdomme de kroeg in en bestel een fles wijn of twee. Feestbeest
Dit is idd leuk aan Claudia.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:17 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat mensen nou zo leuk vinden dan aan Klaas.
Bij Claudia denk ik bij elke man in het begin dat het wat kan worden (en soms wat langer). Dat maakt die verhaallijn continu leuk, je weet niet wat je moet verwachten.
Meen je dat? Ik zie een wassen beeld en een echt beeld, hahaquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een contrast, die Saskia en Barbara.
Barbara lijkt echt veel ouder (dan 49) qua huid. Saskia lijkt 38.
Ik zie ook liever wat karakter trekjes. Lachrimpeltjes en misschien wat getekend door het leven. Veel mooier.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik zie een wassen beeld en een echt beeld, haha
Of juist niet..quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Ooooh, Saskia heeft een cosmetische kliniek
Mooi uithangbordje wel dit
Ja altijd fijn als altijd verbaasd kijkend door het leven wil gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Nou helemaal niet eigenlijk. Als dit het resultaat is zou ik er heel ver weg van blijvenquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Zij denkt wellicht dat ze zo ook klandizie binnen kan harkenquote:
Nou hè, ik zie dat soort gezichtsaanpassingen zelf niet zo snelquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja altijd fijn als altijd verbaasd kijkend door het leven wil gaan.
Tja, ieder zijn/haar meug, plus wat ik hierboven typquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou helemaal niet eigenlijk. Als dit het resultaat is zou ik er heel ver weg van blijvenMijn hemel.
Hanneke is een vleesgeworden ongemakkelijkheid. Er is niks bij die meid geen uitstraling geen humor geen spontaniteit helemaal niks.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:32 schreef Battlecruiser het volgende:
De handgebaren van Hanneke zijn lachwekkend onbeholpen. Ze staat telkens op dezelfde manier te roeren met haar handen, zelfs bij tegengestelde begrippen. Toen mensen vroeger bij mij stage liepen leerde ik ze altijd dat een gebaar je uitspraak moet ondersteunen en vooral dat tegengestelde begrippen tegengestelde gebaren moeten hebben. Willem-Alexander had ik ook graag als leerling gehad…
Damm ! Ik heb er één. Maar daar ben ik wel heel lief voor. In de zomer meer maar dan op balkon.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb trouwens 47 kamerplanten, even geteld terwijl Hanneke in beeld was
Kwartiertje gietwerk ongeveer
Wow! Das mij al 13 minuten te lang..quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb trouwens 47 kamerplanten, even geteld terwijl Hanneke in beeld was
Kwartiertje gietwerk ongeveer
quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Damm ! Ik heb er één. Maar daar ben ik wel heel lief voor. In de zomer meer maar dan op balkon.
Ik kan niet in een huis zonder plantenquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wow! Das mij al 13 minuten te lang..
Ik ook niet, heb twee hele grote kamerlindes en een paar clivia's, meer dan genoeg..quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet in een huis zonder planten
Een tube mayonaise oa. En iets van een zakje Venco dropquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
Ik heb nou al 3 keer teruggespoeld, maar wat was nou het cadeautje voor Elsje van Ernst
Een handgeschilderd wintervolliefde-uithangbord met zijn en haar naam erop, met een Zweedse vlag motiefquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
Ik heb nou al 3 keer teruggespoeld, maar wat was nou het cadeautje voor Elsje van Ernst
Oh ok thanksquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een handgeschilderd wintervolliefde-uithangbord met zijn en haar naam erop, met een Zweedse vlag motief
Hij had het niet zelf geschilderd, maar wel zelf bedacht
Dat heb ik dan gemist,was dat niet bij Robin?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een tube mayonaise oa. En iets van een zakje Venco drop
Dat heb ik ook gemist..quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een handgeschilderd wintervolliefde-uithangbord met zijn en haar naam erop, met een Zweedse vlag motief
Hij had het niet zelf geschilderd, maar wel zelf bedacht
Oh verhip ja!quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist,was dat niet bij Robin?
Een zelfgemaakt bordje met logo en winter vol liefde.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
Kun je nagaan en dan kijk ik ook nog voor de tweede keer..quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Tis ook niet erg enerverend allemaal haha
Nee Robin kreeg drop en Zaanse mayo, en kaas lust hij niet.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist,was dat niet bij Robin?
So!quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kun je nagaan en dan kijk ik ook nog voor de tweede keer..
Dat zeg ikquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:07 schreef casita het volgende:
[..]
Nee Robin kreeg drop en Zaanse mayo, en kaas lust hij niet.
Sorry hoor wist niet dat boos werdquote:
Ja, daar vind Claudia vast iets vanquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:11 schreef Soury het volgende:
Die Hans he? bij Claudia, die noemde zichzelf een knuffelbeer maar ik had hier al wat gelezen en ook in een podcast over dit programma dat die Kakofnix graag met de zweepjes, tuigjes en gagballen in de weer is. En ook zichzelf aanbiedt.
Ik vind hem wel ok op één of andere manier. Maar als er iets schuilt op de achtergrond moet je dat wel willen(weten)quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:15 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, daar vind Claudia vast iets van![]()
Hans is een beetje verwarde/verwarrende man
Hij komt bij mij ook relaxed over. En wie weet wanneer hij die oproepjes plaatste?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok op één of andere manier. Maar als er iets schuilt op de achtergrond moet je dat wel willen(weten)
Dat vind ik ook, hij skiet aardig redelijk en zonder helm, das al een pluspunt. Wel met een muts en sjaal van de Amerikaanse vlag, das weer minder. Voor de rest een saaie kerel, misschien gaat ie los in een dark room en vindt Claudia dat wel een spannende gedachte.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok op één of andere manier. Maar als er iets schuilt op de achtergrond moet je dat wel willen(weten)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |