Damm ! Ik heb er één. Maar daar ben ik wel heel lief voor. In de zomer meer maar dan op balkon.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb trouwens 47 kamerplanten, even geteld terwijl Hanneke in beeld was
Kwartiertje gietwerk ongeveer
Wow! Das mij al 13 minuten te lang..quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb trouwens 47 kamerplanten, even geteld terwijl Hanneke in beeld was
Kwartiertje gietwerk ongeveer
quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Damm ! Ik heb er één. Maar daar ben ik wel heel lief voor. In de zomer meer maar dan op balkon.
Ik kan niet in een huis zonder plantenquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wow! Das mij al 13 minuten te lang..
Ik ook niet, heb twee hele grote kamerlindes en een paar clivia's, meer dan genoeg..quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet in een huis zonder planten
Een tube mayonaise oa. En iets van een zakje Venco dropquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
Ik heb nou al 3 keer teruggespoeld, maar wat was nou het cadeautje voor Elsje van Ernst
Een handgeschilderd wintervolliefde-uithangbord met zijn en haar naam erop, met een Zweedse vlag motiefquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
Ik heb nou al 3 keer teruggespoeld, maar wat was nou het cadeautje voor Elsje van Ernst
Oh ok thanksquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een handgeschilderd wintervolliefde-uithangbord met zijn en haar naam erop, met een Zweedse vlag motief
Hij had het niet zelf geschilderd, maar wel zelf bedacht
Dat heb ik dan gemist,was dat niet bij Robin?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een tube mayonaise oa. En iets van een zakje Venco drop
Dat heb ik ook gemist..quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een handgeschilderd wintervolliefde-uithangbord met zijn en haar naam erop, met een Zweedse vlag motief
Hij had het niet zelf geschilderd, maar wel zelf bedacht
Oh verhip ja!quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist,was dat niet bij Robin?
Een zelfgemaakt bordje met logo en winter vol liefde.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
Kun je nagaan en dan kijk ik ook nog voor de tweede keer..quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Tis ook niet erg enerverend allemaal haha
Nee Robin kreeg drop en Zaanse mayo, en kaas lust hij niet.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist,was dat niet bij Robin?
So!quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kun je nagaan en dan kijk ik ook nog voor de tweede keer..
Dat zeg ikquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:07 schreef casita het volgende:
[..]
Nee Robin kreeg drop en Zaanse mayo, en kaas lust hij niet.
Sorry hoor wist niet dat boos werdquote:
Ja, daar vind Claudia vast iets vanquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:11 schreef Soury het volgende:
Die Hans he? bij Claudia, die noemde zichzelf een knuffelbeer maar ik had hier al wat gelezen en ook in een podcast over dit programma dat die Kakofnix graag met de zweepjes, tuigjes en gagballen in de weer is. En ook zichzelf aanbiedt.
Ik vind hem wel ok op één of andere manier. Maar als er iets schuilt op de achtergrond moet je dat wel willen(weten)quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:15 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, daar vind Claudia vast iets van![]()
Hans is een beetje verwarde/verwarrende man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |