abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220129944
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 22:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja! Smerig.
Ze noemde het love elixer :X
Ik vind het vooral ‘grappig’ dat ze vanaf dag 1 bij elke nieuwe man enthousiast is. :D Alsof het telkens een cadeau is.

Alsof ze als maagd nu voor het eerst gaat daten. Er gaat een wereld voor haar open. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220129958
Het orgastische ontvangst van Claudia bij een nieuwe date is echt insane. Net een klein kind wat een nieuw presentje krijgt. Dit zijn wel de highlights uit dit seizoen WvL, zo'n Claudia die dan helemaal aan haar gerief komt. Ik vind het leuker als dat gebeurd door de intercom met het beeld van buiten en dan door dat krakende speakertje haar gekier gelijk een klaarkomend hert. En dan de woorden 'het gaat helemaal stromen' met daarbij handgebaren die van alles vermoeden...samen met Hans die ook al van die dubbelzinnigheden heeft zijn dit wel de 2 smaakmakers, en Robin ook wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220130018
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 22:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Niet erg netjes ook, ik weet niet wat het was maar er zijn mensen die dat niet graag op hun huid willen. (geurstoffen)
Ik! Ben nogal allergisch voor parfum brrr moet er niet aan denken.
Heb soms al moeite met de geur in hotelbedden en handdoeken bijv als dat erg meert naar zeep of zo.
pi_220130180
"Bij Hanneke heeft Dave de broek weer aardig schoon gekregen. Tot zover het nieuws uit Saalbach."

Die Rick Evers kan het lekker droog vertellen
pi_220130192
Totaal geen hoogtepunten voor Hanneke...letterlijk...En voor ons als kijker idem...
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 18 februari 2026 @ 08:17:50 #131
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220130634
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 22:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik! Ben nogal allergisch voor parfum brrr moet er niet aan denken.
Heb soms al moeite met de geur in hotelbedden en handdoeken bijv als dat erg meert naar zeep of zo.
Ik ben er zelf ook niet zo van, maar voor een van de dochters wordt alles in "neutral" gewassen.
Die kan er echt helemaal niet tegen, maar goed die zou ook niet snel schrijven op een huis wat wierrook schreeuwt.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 18 februari 2026 @ 08:18:26 #132
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220130636
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 00:00 schreef freaky40 het volgende:
Totaal geen hoogtepunten voor Hanneke...letterlijk...En voor ons als kijker idem...
Noem het maar geen hoogtepunten, want je hebt hebt het hoofd en het gevoel!
pi_220131112
Klaas heeft denk ik echt spijt van zijn deelname. Die man is echt nog niet toe aan een nieuwe liefde. Hij krijgt echt allemaal ontzettend mooie en aardige vrouwen over de vloer maar twijfelt aan alles.
Niets mis mee maar nu proost die ook weer op het feit dat ze wel met kind en al naar Oostenrijk wil komen, terwijl hij een minuut later tegen de camera zegt dat hij het gevoel niet heeft. Zelfde als dat zoenen van die andere vrouw die het helemaal zag zitten, doe dat soort dingen dan ook niet.
pi_220131131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 09:34 schreef Remco het volgende:
Klaas heeft denk ik echt spijt van zijn deelname. Die man is echt nog niet toe aan een nieuwe liefde. Hij krijgt echt allemaal ontzettend mooie en aardige vrouwen over de vloer maar twijfelt aan alles.
Niets mis mee maar nu proost die ook weer op het feit dat ze wel met kind en al naar Oostenrijk wil komen, terwijl hij een minuut later tegen de camera zegt dat hij het gevoel niet heeft. Zelfde als dat zoenen van die andere vrouw die het helemaal zag zitten, doe dat soort dingen dan ook niet.
Dit is idd wel een verkeerd signaal afgeven.

Of misschien is hij gewoon niet heel handig in contact.
  woensdag 18 februari 2026 @ 11:39:16 #135
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220132016
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 09:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit is idd wel een verkeerd signaal afgeven.

Of misschien is hij gewoon niet heel handig in contact.
Ja dat zal het zijn, het is gewoon een lul. hij wordt neergezet als een lul.
Lekker kijjken hoe je nog in de markt ligt en als het dan te dichtbij komt, hup er weer uit bonjouren.

Hij is er gewoon nog niet aan toe. Jammer voor die vrouwen
pi_220133364
Klaas vind ik op zich een hele leuke man maar erg onzeker. Ik begrijp wel dat hij een relatie op afstand niet ambieert maar je gaat toch niet meteen samenwonen? Zou beter zijn als de mensen vóórdat ze een kandidaat uitzoeken een beetje méér te weten komen over de wensen van de ander. En ook of ze nog schoolgaande kinderen hebben etc. Dan is alles wat duidelijker en kunnen ze een serieuzere keuze maken uit wie uit te nodigen. Een man als Robin had niet eens eten en drinken in huis gehaald! Weten ze dan niet wie en wanneer diegene komt? De gesprekken blijven ook erg oppervlakkig, dit format werkt gewoon niet. :N
  woensdag 18 februari 2026 @ 14:58:27 #137
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220133525
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:42 schreef Chea49 het volgende:
Klaas vind ik op zich een hele leuke man maar erg onzeker. Ik begrijp wel dat hij een relatie op afstand niet ambieert maar je gaat toch niet meteen samenwonen? Zou beter zijn als de mensen vóórdat ze een kandidaat uitzoeken een beetje méér te weten komen over de wensen van de ander. En ook of ze nog schoolgaande kinderen hebben etc. Dan is alles wat duidelijker en kunnen ze een serieuzere keuze maken uit wie uit te nodigen.
Maar dan heb je weer niet de mensen die totaal niet bij elkaar blijken te passen, wat voor een tv programma ook aan het entertainment bijdraagt.
pi_220133556
quote:
Klaas vind ik op zich een hele leuke man maar erg onzeker. Ik begrijp wel dat hij een relatie op afstand niet ambieert maar je gaat toch niet meteen samenwonen? Zou beter zijn als de mensen vóórdat ze een kandidaat uitzoeken een beetje méér te weten komen over de wensen van de ander. En ook of ze nog schoolgaande kinderen hebben etc. Dan is alles wat duidelijker en kunnen ze een serieuzere keuze maken uit wie uit te nodigen. Een man als Robin had niet eens eten en drinken in huis gehaald! Weten ze dan niet wie en wanneer diegene komt? De gesprekken blijven ook erg oppervlakkig, dit format werkt gewoon niet. :N
Elk seizoen ongeveer 1 koppel (van de gemiddeld 7 B&B eigenaren) dat uitdraait op een langdurige relatie. Wat werkt er niet?

Klaas vindt geen van de vrouwen geweldig. Wat is daar mis mee? Moet je automatisch 1 van de 5 geweldig vinden?
Hanneke vindt ook nog niemand echt leuk. Monique ook niet. André ook niet.
  woensdag 18 februari 2026 @ 15:08:39 #139
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220133622
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Elk seizoen ongeveer 1 koppel (van de gemiddeld 7 B&B eigenaren) dat uitdraait op een langdurige relatie. Wat werkt er niet?

Klaas vindt geen van de vrouwen geweldig. Wat is daar mis mee? Moet je automatisch 1 van de 5 geweldig vinden?
Hanneke vindt ook nog niemand echt leuk. Monique ook niet. André ook niet.

Het zijn ook wel de mensen waarvan je denkt "geen wonder dat die geen relatie hebben". Weet niet of zo'n programma dan überhaupt gaat helpen :P
pi_220133715
quote:
Hoewel het in de basis een datingprogramma moet zijn ligt daar echter niet de kracht van het programma. De kracht zit hem veel meer in de ongemakkelijke televisie die het op moet leveren. Juist zo’n Robin die geen eten in huis heeft is spraakmakend.
Ik mis dit seizoen gewoon de personalities die nodig zijn om het tot vermakelijke televisie te maken.
pi_220133745
quote:
Klaas vind ik op zich een hele leuke man
Ik vraag me altijd af wat mensen nou zo leuk vinden dan aan Klaas.

Bij Claudia denk ik bij elke man in het begin dat het wat kan worden (en soms wat langer). Dat maakt die verhaallijn continu leuk, je weet niet wat je moet verwachten.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 februari 2026 @ 20:33:36 #142
22592 crew  Ole
pi_220136616
We gaan weer beginnen! *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220136674
Gilbert kan zo in GTST
pi_220136675
Gilbert weer janken, graag even op je boezem uithuilen... Snif snif
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 februari 2026 @ 20:38:09 #145
22592 crew  Ole
pi_220136676
Jankende Glibbert :'(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220136683
Ik kijk nog even rechtstreeks mee..

Gilbert :'( :'( :'( :r
pi_220136688
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 20:38 schreef Ole het volgende:
Jankende Glibbert :'(
Rol de volgende er maar in. Top TV En Elsje moet die leren plakkaten van haar muts voor haar ogen plakken, blinde vink.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220136710
Ik wil ook bij Claudia in de ootoo boterhammen eten en Abba zingen
pi_220136715
Nou Ernst ziet er niet uit als een Casanova. Die kan gelijk weer retour.
pi_220136718
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 20:41 schreef Kanaroe het volgende:
Ik wil ook bij Claudia in de ootoo boterhammen eten en Abba zingen
En uren rijden naar de een skigebied..onee, ze wonen er al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')